SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
In de trein vandaag:
[ afbeelding ]Wat een keurige hondjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zelfs Sjon die zich goed gedragen heeft
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Maar dus neem je wel alle hondjes mee naar Delf binnenkort nu het vandaag goed gegaan is?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zat er eigenlijk volslagen debiel bij, zijn kont zat een trede hoger dan zn voorpoten![]()
In de trein heeft ie zich keurig gedragen, buiten heeft ie echt als een idioot getrokken en zich helemaal schor gehijgd.
Maar mn moeder had m aan de lijn en later mn broertje dus ik had er eens een keer vrij weinig last van
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
In de trein vandaag:
[ afbeelding ]Het StatieportretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleurt Chico alweer zo goed op door de zon?Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ja daar ben jij gauw mee klaarquote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Mn kerstkaart voor dit jaar is al klaar dus![]()
Bovenkantje dr af knippen, 2012 op de treden van boven naar beneden en presto
Deze is echt niet goed genoeg hoor, die lijntjes vind ik echt een doorn in het oog maar ik had geen tijd om ze allemaal even los te makenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daar ben jij gauw mee klaar, als ik mijn katten zo moet neerzetten krijgt niemand een kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |