SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
In de trein vandaag:
[ afbeelding ]Wat een keurige hondjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zelfs Sjon die zich goed gedragen heeft
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Maar dus neem je wel alle hondjes mee naar Delf binnenkort nu het vandaag goed gegaan is?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zat er eigenlijk volslagen debiel bij, zijn kont zat een trede hoger dan zn voorpoten![]()
In de trein heeft ie zich keurig gedragen, buiten heeft ie echt als een idioot getrokken en zich helemaal schor gehijgd.
Maar mn moeder had m aan de lijn en later mn broertje dus ik had er eens een keer vrij weinig last van
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
In de trein vandaag:
[ afbeelding ]Het StatieportretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleurt Chico alweer zo goed op door de zon?Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ja daar ben jij gauw mee klaarquote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Mn kerstkaart voor dit jaar is al klaar dus![]()
Bovenkantje dr af knippen, 2012 op de treden van boven naar beneden en presto
Deze is echt niet goed genoeg hoor, die lijntjes vind ik echt een doorn in het oog maar ik had geen tijd om ze allemaal even los te makenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daar ben jij gauw mee klaar, als ik mijn katten zo moet neerzetten krijgt niemand een kaart
Ja echt mooie foto'squote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja deze kreeg ik ook van mn ouders, ik vind m geweldig![]()
De lijst is gemaakt van olifantenpoep![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden m al op de kast staan maar ik vond m zo grandioos dat ik m mee mocht nemen![]()
En mn vader had een oude foto van zijn vader gekregen die ik nog niet kende, ik kende alleen foto's van die opa dood in de kist met de hele familie er omheen![]()
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel heel cool
quote:
briljant, fotolijst van olifantenpoepquote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja deze kreeg ik ook van mn ouders, ik vind m geweldig![]()
De lijst is gemaakt van olifantenpoep![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden m al op de kast staan maar ik vond m zo grandioos dat ik m mee mocht nemen![]()
En mn vader had een oude foto van zijn vader gekregen die ik nog niet kende, ik kende alleen foto's van die opa dood in de kist met de hele familie er omheen![]()
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel heel cool
Ja mooi he!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:22 schreef Nonneke het volgende:
f_r gefeliciteerd met jullie kindje
[..]
briljant, fotolijst van olifantenpoep![]()
![]()
wat cool die foto van opa, mooie man !
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt hoor, kan ze beter alle 3 tegelijk hebben dan alleen hem voor een week
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
laat maar niet aan qwea zien, straks maakt ze er ook eentje voor je
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
O jaquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
liever een van baloepoep dan van qweapoepquote:Op zondag 8 mei 2011 20:28 schreef indaha het volgende:
[..]
O jadat zou echt wat voor Qwea zijn, lijstjes van Baloupoep
Als ik ze aanbreek stuur ik je wel wat opquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb eigenlijk nog nooit gedroogd vlees ofzo op, dus heb geen idee of het lekker is
wel tof dat ze je meteen een lading snacks meegeven
<Pagan>quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
het is een mensje!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, mag je al specs vrijgeven? Ik ben zo benieuwd
Ik hoor niks meer, ze zal wel andere zaken aan haar hoofd hebben nuquote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, mag je al specs vrijgeven? Ik ben zo benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |