sorry..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:11 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Sharr, nu zijn we met zijn tweeën in het topic. Gezellig hé.
Bietsjquote:
goeiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:25 schreef n8n het volgende:
Dus dat wordt er bedoel met vuistdiep in de stront zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
vuist in reet-kring, pyramide kan ook, vuisten van beach in jouw en Jan's reet und so onquote:
Alles is beter dan datquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:32 schreef sharr het volgende:
Ik hou van Holland kijken bij gebrek aan beter.
Ik doe het beiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Alles is beter dan dat
Ga desnoods Fok!ken ofzo
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef n8n het volgende:
zitten 5 homo's in een bad, 1 laat een scheet, wie liet de scheet?niemand goktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef n8n het volgende:
[..]
niemand gokt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef n8n het volgende:
[..]
niemand gokt
Ja want die heeft geen piemel in die koentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi je zei piemelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja want die heeft geen piemel in die koentje
De koffer ingedoken, me dunktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:39 schreef n8n het volgende:
Opvallend wel dat zowel Beach als Jan nergens te bekennen zijn
Ja shitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr als ik me nieuwe auto had konden we gaan cruisenik verveel me namelijk ook best wel en wil geen tv kijken
Jan is hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:39 schreef n8n het volgende:
Opvallend wel dat zowel Beach als Jan nergens te bekennen zijn
Ga Fok!ken danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr als ik me nieuwe auto had konden we gaan cruisenik verveel me namelijk ook best wel en wil geen tv kijken
Dus Bietsj is daar ook?quote:
Dus jij zit naar het schouwspel te kijkenquote:
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
was eigk grapjen om die heftige connectie tussen jan en beach te aanschouwen maar ok ok. heo doe je dat?quote:
www.tinychat.com/arg7 ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:44 schreef n8n het volgende:
[..]
was eigk grapjen om die heftige connectie tussen jan en beach te aanschouwen maar ok ok. heo doe je dat?
quote:
quote:
Nuttige bijdrage!quote:
Inderdaad, vooral waar jij in discussie gaat alles.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
Want voor de rest is het natuurlijk een nuttige SC met alleen maar nuttige bijdrages
okquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral waar jij in discussie gaat alles.
Ik vind jou ook tof hoor Klinkertjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NietwaarIk win toch niet van Flippie, ik vind haar tof.
Eindelijk een bitchfight die ik niet mis en niet zelf startquote:
Mn broertje was net in de TCquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry Bobje, niet in de mood voor bitchfight.
Morgen nieuwe dag. Ook al klaar met studeren voor vandaag?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry Bobje, niet in de mood voor bitchfight.
Gezienquote:
Ik had m'n telefoon onder mijn balletjes liggenquote:
Een beetje welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had m'n telefoon onder mijn balletjes liggenHeb ik nu seks gehad met jou?
MAAR MAAR JE WAS IN DE TC IK DACHT DIE GLUURT AF EN TOE WEL ENZO.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GODVERDOMME EN DAT KOM JE NU PAS MELDEN
Ik voel me wel een beetje gebruikt nuquote:
Verdikkemequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR MAAR JE WAS IN DE TC IK DACHT DIE GLUURT AF EN TOE WEL ENZO.
Het was op aanzetten van jou hoor en jij had gewoon een slechte timingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje gebruikt nuKan ik je nu aangeven bij de politie?
Je hebt mij gewoon een beetje verkracht.
Dus als ik een kort rokje draag mag je ook gewoon aan me zitten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was op aanzetten van jou hoor en jij had gewoon een slechte timingik bedoel was je door een ander eerder gesmst dan had diegene jou een beetje verkracht.
Jij bent altijd meisjes aan het hosselen. Wat is je geheim?quote:
Blonde lokken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent altijd meisjes aan het hosselen. Wat is je geheim?
Hoe zou je het doen zonder die lokken? Ik heb namelijk erg korte haartjesquote:
Jij snapt hem, alleen met baby's denken we aan wat er had kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus als ik een kort rokje draag mag je ook gewoon aan me zitten?Vrouwen
En het gaat er niet om wat er kon gebeuren..maar om wat er gebeurde.
Lokken groeien. Of anders onweerstaanbaar knap zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe zou je het doen zonder die lokken? Ik heb namelijk erg korte haartjes
Als ik een bord was, wat voor bord zou ik dan zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij snapt hem, alleen met baby's denken we aan wat er had kunnen gebeuren
Beiden behoren niet echt tot de mogelijkhedenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Lokken groeien. Of anders onweerstaanbaar knap zijn.
Een blauwe van eenrichtingsverkeerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik een bord was, wat voor bord zou ik dan zijn?
Ik ben ook een fokker en bloedgeil.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik een bord was, wat voor bord zou ik dan zijn?
[..]
Beiden behoren niet echt tot de mogelijkhedenLaten groeien kost teveel tijd en knap zijn..tsja..ik ben een fokker he.
Waarom? En ik bedoelde eigenlijk een bord om van te eten.quote:
Ohquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom? En ik bedoelde eigenlijk een bord om van te eten.
Je hebt altijd uitzonderingen. Maar ik ben gewoon een echte fokkerquote:
Dat is een diep bord?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OhAls je zo een bord zou zijn, zou je spaghetti zijn.
Geen idee. Mag ik nu het bord voor je kop zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Natuurlijk.
Van waar de vraag als ik vragen mag?
Natuurlijk, maar waarom?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee. Mag ik nu het bord voor je kop zijn?
Omdat je een mooi hoofd hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar waarom?
Ik voel me plotseling getrolld en beetje dom
Verrassende antwoord wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat je een mooi hoofd hebt.
En je moet je sexy en slim vinden [ afbeelding ]
Heb je m'n nieuwe fobo al gezien? [ afbeelding ]
Mooie TT hé!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen geniet van deze TT gewoon.
![]()
![]()
Jawelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiii Zerokuuuu
Lekker gewerkt of he je niet gewerkt?
Natuurlijk.quote:
Wat doe je voor werk dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Eerst geen zak te doen, daarna opeens super druk
. Ben blij dat ik morgen vrij ben
.
Und du?
Dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Wat doe je voor werk dan?
Ja ik zoek nog wanhopig naar een vervanger![]()
Euhm beetje studie, beetje mensen spreken, beetje fokken
Restaurant en zeker waar ik werk is het als de wind een keer anders staat wordt het opeens loeidrukquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Wat doe je voor werk dan?
Ja ik zoek nog wanhopig naar een vervanger![]()
Euhm beetje studie, beetje mensen spreken, beetje fokken
Weet ikquote:
Hehe dus veel wisseling wel tijdens de werk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Restaurant en zeker waar ik werk is het als de wind een keer anders staat wordt het opeens loeidruk.
Jep, maar wel toffe collega's en als ik klaar ben met werken zitten er ook vaak nog wel toffe mensen in het restaurantquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Hehe dus veel wisseling wel tijdens de werk.
Dat scheelt wel, das het leukst werken als je ook nog toffe collega's hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, maar wel toffe collega's en als ik klaar ben met werken zitten er ook vaak nog wel toffe mensen in het restaurant.
Uhuh, dat is wel fijn inderdaadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, das het leukst werken als je ook nog toffe collega's hebt
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:35 schreef Flippiee het volgende:
Normaal zeg ik het niet, maar ik ben slapen, kusjes
Vroeg welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:35 schreef Flippiee het volgende:
Normaal zeg ik het niet, maar ik ben slapen, kusjes
Het was een hele hectische doch leuke dag vol met nieuwe ervaringen. Ik heb mijzelf en de mensen om mij heen beter leren kennen en veel nieuwe dingen geleerd over de wereld om mij heen.quote:
Ik dacht..je bent nu oud, dus heb je nu ook wel rimpeltjes tochquote:
ik ben nog maar 20 hoor ik heb nog steedseen strak huidjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht..je bent nu oud, dus heb je nu ook wel rimpeltjes toch
oeff.quote:
Linkerknie naar de tering (bursae van mn knie is zichtbaar, net als de pees die eronder loopt). De knieschijf zag er ook weird uit. Linkerenkel bijna gebroken. Flinke schaafwonden (stuk of 7).quote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
vinger gebroken toen je over een toets struikelde?
wat had jij op je been zitten danquote:Op zondag 8 mei 2011 00:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Linkerknie naar de tering (bursae van mn knie is zichtbaar, net als de pees die eronder loopt). De knieschijf zag er ook weird uit. Linkerenkel bijna gebroken. Flinke schaafwonden (stuk of 7).
10 meter gegleden over grind met een ding van bijna 100 kilo op mn been. Iets harder op mn muil gegaan en ik had mn been niet meer kunnen strekken. 2 lagen hechtingen.
Anyways, kan nu amper lopen omdat ik mn knie amper kan buigen door de pijn.
Ik hoop dat je snel weer de oude word jochie. Beterschap!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Linkerknie naar de tering (bursae van mn knie is zichtbaar, net als de pees die eronder loopt). De knieschijf zag er ook weird uit. Linkerenkel bijna gebroken. Flinke schaafwonden (stuk of 7).
10 meter gegleden over grind met een ding van bijna 100 kilo op mn been. Iets harder op mn muil gegaan en ik had mn been niet meer kunnen strekken. 2 lagen hechtingen.
Anyways, kan nu amper lopen omdat ik mn knie amper kan buigen door de pijn.
Brommert.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:07 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wat had jij op je been zitten dan![]()
oh en succes ermee man
Gewoon veel rust.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel weer de oude word jochie. Beterschap!
quote:
Dan stel ik een ARG7 meet voor in de Stairway. Dat wordt één en al gezelligheid.quote:
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
waarom zijn meets altijd in Utrecht, omdat dat lekker centraal is ofzo?
Omdat Utrecht een bazenstad is. Snap alleen niet waarom ze dan precies die kuttent uitzoeken.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
waarom zijn meets altijd in Utrecht, omdat dat lekker centraal is ofzo?
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:41 schreef Zeroku het volgende:
Wel allemaal verzamelen onder het blauwe bord.
Hey,quote:
Bob, ik wil dan wel jouw oksel zien hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan stel ik een ARG7 meet voor in de Stairway. Dat wordt één en al gezelligheid.
Brabantquote:
En komen vaak langzaam op gangquote:
Bekant.quote:
quote:
Ik laat m'n tieten zienquote:Op zondag 8 mei 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bob, ik wil dan wel jouw oksel zien hoor.
quote:
k.quote:
ging bij mij wel sneller dan op mn laptopquote:Op zondag 8 mei 2011 01:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tinychat op mobiel werkt... maar niet super
o.Oquote:Op zondag 8 mei 2011 08:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde eerst dat ik moest rennen, heel veel rennende kotsende mensen gezien, daarna ontbijten en daar was ragboer ook.
En toen moest ik afrijden. En Jan ging me daarbij helpen. En ik droomde over Cosmo ook, die had een nieuw hello kitty gifje.
Hmm.
Wat.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
o.O
Ik droomde vannacht dat ik Sharr tegen kwam in de trein en dat ze, omdat ze zo graag naast me wilde zitten, socios had weggejaagd
DAt was ook precies mijn reactie op die droomquote:
Je had wel Sharr naast je.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
DAt was ook precies mijn reactie op die droom
Hewatquote:Op zondag 8 mei 2011 10:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het gaat niet zoals ik gehoopt/gedacht gaat.![]()
![]()
![]()
Klopt, maar eerst zat socios naast me, hij is echt een baasquote:
Ohja.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, maar eerst zat socios naast me, hij is echt een baas
Stomme oudersquote:Op zondag 8 mei 2011 10:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nouik zou naar Jan gaan vandaag maar dat gaat niet door. Kutouders
Mja.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Stomme ouders
Vraag of Jan bij jou komt, ze kunnen hem moeilijk voor de dichte deur laten staan
Dat had ik gister ook..ik droomde dat mijn moeder dood wasquote:Op zondag 8 mei 2011 08:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik schrok wakker.
Ik heb over mensen die in deze sc zitten gedroomd![]()
![]()
![]()
Goeie.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Stomme ouders
Vraag of Jan bij jou komt, ze kunnen hem moeilijk voor de dichte deur laten staan
Hahaha, dode moeders altijd leuk ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook..ik droomde dat mijn moeder dood wasLeuk wakker worden wel
Maar je hebt eindelijk de fok droom gehadNu ben je officieel een echte fokker
Hij slaapt nu alweer.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:31 schreef HappyBob het volgende:
Jan voor niets z'n wekker gezet om 8 uur?Jammer wel
Klinkt verleidelijk wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Als je mij uit frustratie wil slaan mag dat, liefst op mijn rechterwang aub. En hard
Werd helemaal uitgeput, verdrietig en boos wakkerquote:Op zondag 8 mei 2011 10:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, dode moeders altijd leuk ja.
Waar kan ik mn prijs ophalen?!?!
Aw, ik ga denk ik zo ook even verder slapen. Hoofdpijn en nu doen mn ogen ook pijnquote:Op zondag 8 mei 2011 10:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Werd helemaal uitgeput, verdrietig en boos wakkerToen maar weer verder gaan slapen en was alles weer goed [ afbeelding ]
Je prijs is JanJe kunt 'm vandaag ophalen een stukje onder Utrecht [ afbeelding ] Flauw [ afbeelding ]
Maar had je niet gewoon een smoes kunnen verzinnen dat je naar een vriendin gaat ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw, ik ga denk ik zo ook even verder slapen. Hoofdpijn en nu doen mn ogen ook pijnOh en ik had me ook al helemaal klaargemaakt alles
![]()
faal vd week wel dit.
Ik zeg altijd dat ik naar een vriend ga.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar had je niet gewoon een smoes kunnen verzinnen dat je naar een vriendin gaat ofzo?
WTF!quote:Op zondag 8 mei 2011 08:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde eerst dat ik moest rennen, heel veel rennende kotsende mensen gezien, daarna ontbijten en daar was ragboer ook.
En toen moest ik afrijden. En Jan ging me daarbij helpen. En ik droomde over Cosmo ook, die had een nieuw hello kitty gifje.
Hmm.
Nogmaals WTF!quote:Op zondag 8 mei 2011 09:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
o.O
Ik droomde vannacht dat ik Sharr tegen kwam in de trein en dat ze, omdat ze zo graag naast me wilde zitten, socios had weggejaagd
Nu is Klinker verdrietigquote:Op zondag 8 mei 2011 10:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nouik zou naar Jan gaan vandaag maar dat gaat niet door. Kutouders
Sorryquote:
Komt nog welquote:Op zondag 8 mei 2011 11:25 schreef Furdinand het volgende:
Nou, ik heb lekker ook niet over jullie gedroomd
Drop de link hiero.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
Whaha ik ga zo mijn hardcore fun mix online knallen van waspoeder avontuur, die gaat echt nergens over
Sowiesoquote:
Oiquote:
Lees nog eens.quote:
Dank jequote:
quote:
Ik heb het boek zelfs gelezen en de film gekekenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb net Phileine zegt sorry gekeken. Val ik nu op mannen? Zo ja, Bietsje..wil je met mij daten?
Groetjes een verwarde jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |