Werd helemaal uitgeput, verdrietig en boos wakkerquote:Op zondag 8 mei 2011 10:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, dode moeders altijd leuk ja.
Waar kan ik mn prijs ophalen?!?!

Flauw
Aw, ik ga denk ik zo ook even verder slapen. Hoofdpijn en nu doen mn ogen ook pijnquote:Op zondag 8 mei 2011 10:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Werd helemaal uitgeput, verdrietig en boos wakkerToen maar weer verder gaan slapen en was alles weer goed [ afbeelding ]
Je prijs is JanJe kunt 'm vandaag ophalen een stukje onder Utrecht [ afbeelding ] Flauw [ afbeelding ]
Maar had je niet gewoon een smoes kunnen verzinnen dat je naar een vriendin gaat ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw, ik ga denk ik zo ook even verder slapen. Hoofdpijn en nu doen mn ogen ook pijnOh en ik had me ook al helemaal klaargemaakt alles
![]()
faal vd week wel dit.
Ik zeg altijd dat ik naar een vriend ga.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar had je niet gewoon een smoes kunnen verzinnen dat je naar een vriendin gaat ofzo?
WTF!quote:Op zondag 8 mei 2011 08:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde eerst dat ik moest rennen, heel veel rennende kotsende mensen gezien, daarna ontbijten en daar was ragboer ook.
En toen moest ik afrijden. En Jan ging me daarbij helpen. En ik droomde over Cosmo ook, die had een nieuw hello kitty gifje.
Hmm.
Nogmaals WTF!quote:Op zondag 8 mei 2011 09:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
o.O
Ik droomde vannacht dat ik Sharr tegen kwam in de trein en dat ze, omdat ze zo graag naast me wilde zitten, socios had weggejaagd
Nu is Klinker verdrietigquote:Op zondag 8 mei 2011 10:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nouik zou naar Jan gaan vandaag maar dat gaat niet door. Kutouders
Sorryquote:
Komt nog welquote:Op zondag 8 mei 2011 11:25 schreef Furdinand het volgende:
Nou, ik heb lekker ook niet over jullie gedroomd
Drop de link hiero.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
Whaha ik ga zo mijn hardcore fun mix online knallen van waspoeder avontuur, die gaat echt nergens over
Sowiesoquote:
Oiquote:
Lees nog eens.quote:
Dank jequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |