Het was een hele hectische doch leuke dag vol met nieuwe ervaringen. Ik heb mijzelf en de mensen om mij heen beter leren kennen en veel nieuwe dingen geleerd over de wereld om mij heen.quote:
Ik dacht..je bent nu oud, dus heb je nu ook wel rimpeltjes tochquote:
ik ben nog maar 20 hoor ik heb nog steedseen strak huidjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht..je bent nu oud, dus heb je nu ook wel rimpeltjes toch
oeff.quote:
Linkerknie naar de tering (bursae van mn knie is zichtbaar, net als de pees die eronder loopt). De knieschijf zag er ook weird uit. Linkerenkel bijna gebroken. Flinke schaafwonden (stuk of 7).quote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
vinger gebroken toen je over een toets struikelde?
wat had jij op je been zitten danquote:Op zondag 8 mei 2011 00:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Linkerknie naar de tering (bursae van mn knie is zichtbaar, net als de pees die eronder loopt). De knieschijf zag er ook weird uit. Linkerenkel bijna gebroken. Flinke schaafwonden (stuk of 7).
10 meter gegleden over grind met een ding van bijna 100 kilo op mn been. Iets harder op mn muil gegaan en ik had mn been niet meer kunnen strekken. 2 lagen hechtingen.
Anyways, kan nu amper lopen omdat ik mn knie amper kan buigen door de pijn.
Ik hoop dat je snel weer de oude word jochie. Beterschap!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Linkerknie naar de tering (bursae van mn knie is zichtbaar, net als de pees die eronder loopt). De knieschijf zag er ook weird uit. Linkerenkel bijna gebroken. Flinke schaafwonden (stuk of 7).
10 meter gegleden over grind met een ding van bijna 100 kilo op mn been. Iets harder op mn muil gegaan en ik had mn been niet meer kunnen strekken. 2 lagen hechtingen.
Anyways, kan nu amper lopen omdat ik mn knie amper kan buigen door de pijn.
Brommert.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:07 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wat had jij op je been zitten dan![]()
oh en succes ermee man
Gewoon veel rust.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel weer de oude word jochie. Beterschap!
quote:
Dan stel ik een ARG7 meet voor in de Stairway. Dat wordt één en al gezelligheid.quote:
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
waarom zijn meets altijd in Utrecht, omdat dat lekker centraal is ofzo?
Omdat Utrecht een bazenstad is. Snap alleen niet waarom ze dan precies die kuttent uitzoeken.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
waarom zijn meets altijd in Utrecht, omdat dat lekker centraal is ofzo?
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:41 schreef Zeroku het volgende:
Wel allemaal verzamelen onder het blauwe bord.
Hey,quote:
.
Bob, ik wil dan wel jouw oksel zien hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan stel ik een ARG7 meet voor in de Stairway. Dat wordt één en al gezelligheid.
Brabantquote:
En komen vaak langzaam op gangquote:
Bekant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |