Ik doe het beiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Alles is beter dan dat
Ga desnoods Fok!ken ofzo
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef n8n het volgende:
zitten 5 homo's in een bad, 1 laat een scheet, wie liet de scheet?niemand goktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef n8n het volgende:
[..]
niemand gokt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:34 schreef n8n het volgende:
[..]
niemand gokt
Ja want die heeft geen piemel in die koentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi je zei piemelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja want die heeft geen piemel in die koentje
De koffer ingedoken, me dunktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:39 schreef n8n het volgende:
Opvallend wel dat zowel Beach als Jan nergens te bekennen zijn
Ja shitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr als ik me nieuwe auto had konden we gaan cruisenik verveel me namelijk ook best wel en wil geen tv kijken
Jan is hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:39 schreef n8n het volgende:
Opvallend wel dat zowel Beach als Jan nergens te bekennen zijn
Ga Fok!ken danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr als ik me nieuwe auto had konden we gaan cruisenik verveel me namelijk ook best wel en wil geen tv kijken
Dus Bietsj is daar ook?quote:
Dus jij zit naar het schouwspel te kijkenquote:
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |