Jawelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiii Zerokuuuu
Lekker gewerkt of he je niet gewerkt?
Natuurlijk.quote:
Wat doe je voor werk dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Eerst geen zak te doen, daarna opeens super druk
. Ben blij dat ik morgen vrij ben
.
Und du?
Dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Wat doe je voor werk dan?
Ja ik zoek nog wanhopig naar een vervanger![]()
Euhm beetje studie, beetje mensen spreken, beetje fokken
Restaurant en zeker waar ik werk is het als de wind een keer anders staat wordt het opeens loeidrukquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Wat doe je voor werk dan?
Ja ik zoek nog wanhopig naar een vervanger![]()
Euhm beetje studie, beetje mensen spreken, beetje fokken
Weet ikquote:
Hehe dus veel wisseling wel tijdens de werk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Restaurant en zeker waar ik werk is het als de wind een keer anders staat wordt het opeens loeidruk.
Jep, maar wel toffe collega's en als ik klaar ben met werken zitten er ook vaak nog wel toffe mensen in het restaurantquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Hehe dus veel wisseling wel tijdens de werk.
Dat scheelt wel, das het leukst werken als je ook nog toffe collega's hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, maar wel toffe collega's en als ik klaar ben met werken zitten er ook vaak nog wel toffe mensen in het restaurant.
Uhuh, dat is wel fijn inderdaadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, das het leukst werken als je ook nog toffe collega's hebt
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:35 schreef Flippiee het volgende:
Normaal zeg ik het niet, maar ik ben slapen, kusjes
Vroeg welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:35 schreef Flippiee het volgende:
Normaal zeg ik het niet, maar ik ben slapen, kusjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |