quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:54 schreef Chicha het volgende:
Gaan er veel turken dood aan kanker en verhuizen ze naar een ander land dan Nederland? Zo ja dan heb je mijn interesse
er gaan inderdaad veel turken dood en het heeft niks met de turken in Nederland te makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:54 schreef Chicha het volgende:
Gaan er veel turken dood aan kanker en verhuizen ze naar een ander land dan Nederland? Zo ja dan heb je mijn interesse
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:56 schreef Chulaa het volgende:
ga dan terug naar turkije om daar lekker met je 50 sletjes voor de tv te hangen
oow sorry jij bent een type die met popcorn in de hand naar goede tijden en slechte tijden kijktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:56 schreef Chulaa het volgende:
ga dan terug naar turkije om daar lekker met je 50 sletjes voor de tv te hangen
nopequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:57 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
oow sorry jij bent een type die met popcorn in de hand naar goede tijden en slechte tijden kijkt
ja, wat moet je met een tv als je Fok! hebtquote:
nee het zijn er zeker weer een paar die het voor de rest verpesten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:57 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]verwachte reactie
wat doe ik nu fout?
mmm foutquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
een .... oh oh tirol/cherso-...... dan
Trouwen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ja, wat moet je met een tv als je Fok! hebt![]()
quote:
Je pc er op aansluiten en door fok!ken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ja, wat moet je met een tv als je Fok! hebt![]()
YESSS, eerst geloofde ik niet in 'soulmates' maar nu ik jou heb gevonden...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:02 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we gezellig naast elkaar gaan Fok!'en
ontopic blijven graagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:02 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we gezellig naast elkaar gaan Fok!'en
man je bent hier wel getuige bij een aanzoek hur!. Nu komt er een soap, ist weer niet goedquote:
ik vroeg om kwaliteitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:04 schreef Chulaa het volgende:
[..]
man je bent hier wel getuige bij een aanzoek hur!. Nu komt er een soap, ist weer niet goed
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:03 schreef Floxcie het volgende:
[..]
YESSS, eerst geloofde ik niet in 'soulmates' maar nu ik jou heb gevonden...
de huwlijksnacht moet nog komenquote:
Turken en kwaliteit in één topic, nu vraag je ons te veel.quote:
Post ze, zal ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef n8n het volgende:
Turken hebben wel bazenvideolclips, leuk als je knetterstoned bij de snackbar zit
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Turken en kwaliteit in één topic, nu vraag je ons te veel.
Kapsalon is kwaliteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Turken en kwaliteit in één topic, nu vraag je ons te veel.
als je dit kon verstaan en wist waar het over ging zou je je woorden terugnemenquote:
Goed idee, volgende keer identificeer ik er een paar op met Shazam, zou ze nu niet op kunnen zoekenquote:
Nee ik versta geen Turksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
als je dit kon verstaan en wist waar het over ging zou je je woorden terugnemen
heb je die video wel bekeken?
zo een turkse winkel maakt beduidend meer omzet dan een hollandse snackbarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:07 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Tja, wiskundig zijn ze niet.
[ afbeelding ]
Oh ja dan kunnen we gelijk al die 'bazenseries' kijken bij kaarslichtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:09 schreef Floxcie het volgende:
Lieve Chulaa, ik ken je al zo lang en wil je vragen of we op huwelijksreis zullen gaan naar Turkije?
One love. Mooi dat je 333 bent, want ik ben die andere 333 en samen vormen we 666 tegenover de Turken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Oh ja dan kunnen we gelijk al die 'bazenseries' kijken bij kaarslicht
allemaal zionisten hieroquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
One love. Mooi dat je 333 bent, want ik ben die andere 333 en samen vormen we 666 tegenover de Turken.![]()
Dit mag ook over de PM.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
One love. Mooi dat je 333 bent, want ik ben die andere 333 en samen vormen we 666 tegenover de Turken.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit mag ook over de PM.
Groetjes Netsplitter
Jij bent Netsplitter niet, zie quote voor wat er miste aan geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit mag ook over de PM.
Groetjes Netsplitter
Forumadmin
Ik neem het altijd op voor de bedenkers van de kapsalon.quote:
Die andere 333 heb ik speciaal voor jou opengelaten, om mijn eeuwigeliefde aan jou te bewijzenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op voor de bedenkers van de kapsalon.
Als je me nodig hebt weet je me te vinden.
Ik wil je, we maken deze liefde voor elkaar steeds maar beter, en beter. Ook dit topic is niks zonder ons.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:17 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Die andere 333 heb ik speciaal voor jou opengelaten, om mijn eeuwigeliefde aan jou te bewijzen![]()
k hoop dat de bedden daar een beetje goed veren
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:30 schreef luckass het volgende:
Wat een kut ONZ-topic is dit geworden zeg! Sorry TS, I'm out.
Ik weet 't...maar zijn er nog meer zoals deze?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:30 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
die film is kkkkkkkkkkapot grappig
We doen het wel via FOK!fotoboek. Je hebt een serieuze reactie van mij waarmee ik uitleg waarom er geen langdurige televisieseries zijn.quote:
Ja dat is nog het puntje van het ijsbergquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik weet 't...maar zijn er nog meer zoals deze?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik wil je, we maken deze liefde voor elkaar steeds maar beter, en beter. Ook dit topic is niks zonder ons.![]()
[ afbeelding ]
Op verzoek van de eckte Netsplitter moeten wij ontopic blijven, dus: TS, ik vind het inderdaad jammer dat er geen langdurige televisieseries zijn. Alhoewel ik dit wel kan begrijpen vanuit het oogpunt van een televisie netwerk. Waarom? Niet iedereen vind dezelfde televisieserie leuk. Afwisseling zorgt voor diverse doelgroepen en dat resulteert in meer adverteerders.
dat is geen turks neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef Chulaa het volgende:
[..]
zelfs on-topic stopt onze liefde niet
![]()
Serieus TS:
Ik ben van mening dat sowieso amerikaanse tv-series beter zijn dan nederlandse ( vandaar dat ik sowieso geen nederlandse tv kijk ) Turkse tv heb ik nog nooit gezien.
Behalve dat liedje van ' sokken aan mn laars ' Is dit turks?![]()
zo niet, sorry
quote:
Broek aan m'n laars. Lela! Wil lekker jou doen. Ben niet lam!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef Chulaa het volgende:
[..]
zelfs on-topic stopt onze liefde niet
![]()
Serieus TS:
Ik ben van mening dat sowieso amerikaanse tv-series beter zijn dan nederlandse ( vandaar dat ik sowieso geen nederlandse tv kijk ) Turkse tv heb ik nog nooit gezien.
Behalve dat liedje van ' sokken aan mn laars ' Is dit turks?![]()
zo niet, sorry
Oké, veel plezier TS! Maak er een fijne zaterdagnacht van.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:44 schreef crazy23bozo het volgende:
maar i'm out ik ga naar the valley of the wolves kijken
Wat is dat voor serie dan? Ik spreek geen Turks.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef crazy23bozo het volgende:
Ik ben zelf een turk met natuurlijk een schotel op het dak
en het is me opgevallen dat de nederlandse zenders geen kwalitatieve series uitzenden in vergelijking met de bazenseries in turkije
een voorbeeld van wat wij wekelijks te zien krijgenbazenserie
al vanaf dag 1 in turkije en in europa meest bekeken serie ooit
Geef dan eens wat titels..zodat ik die kan downloaden kopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Ja dat is nog het puntje van het ijsberg
het is een maffia-serie van zeer hoog niveauquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:48 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Wat is dat voor serie dan? Ik spreek geen Turks.
http://direkizle.net/category/turler/komediquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef bas-beest het volgende:
@crazy23bozo, geef eens antwoord op die vraag van mij...
Dat was een film genaamd kurtlar vadisi filistinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Was dit niet de serie waarin zo'n ataturkje op jodenjacht ging?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
http://direkizle.net/category/turler/komedi
er zitten ook buitenlandse films in maar je komt vanzelf turkse tegen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef leeell het volgende:
TV is voor inferieure idioten die nog nooit van internet hebben gehoord
mijn beeldscherm is groot zat, ik zie niet in waarvoor je TV zou kijken. bepaalde momenten ofc daargelatenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:27 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]![]()
als je tv net zo groot is als de beeldscherm van je pc dan wel ja
![]()
Niet liggen in je lederen bankquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:31 schreef leeell het volgende:
[..]
mijn beeldscherm is groot zat, ik zie niet in waar je TV voor nodig heb
impliceren dat ik niet kan streamen naar mn LED-beeldscherm benedenquote:
je slim proberen voor te doen maar heel domme vooroordelen gebruikenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
impliceren dat ik niet kan streamen naar mn LED-beeldscherm beneden
maarja, arme turkies in de bijstand geen geld voor hebben
Gary uit pokemon is gayquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:33 schreef Gary_Oak het volgende:
Pokémon is anders nog steeds ongoing, hoor.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:37 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
je slim proberen voor te doen maar heel domme vooroordelen gebruiken
ik weet zeker dat ik rijker ben dan jij
en je blijft maar happen hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Jij bent de trol die met vooroordelen smijt______!!!!!!!!!!!!!!!!
nee maar serieus, heb hier alle films/series bij de hand , zonder infantiele NL Programma's /reclames, derhalve kijk ik alleen TV met live voetbal ed.quote:
Ik snap je punt en ben het ook eens met je maar af en toe samen met je ouders, thee in de hand een bazenserie bekijken vind ik ook wel leukquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:46 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar serieus, heb hier alle films/series bij de hand , zonder infantiele NL Programma's /reclames, derhalve kijk ik alleen TV met live voetbal ed.
mijn ouders kijken geestdodende onzin om sbs en rtl, als ik dat langer kijk kan 5 minuten krijg ik spastische neigingen en staat het schuim me op de mondquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Ik snap je punt en ben het ook eens met je maar af en toe samen met je ouders, thee in de hand een bazenserie bekijken vind ik ook wel leuk
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
mijn ouders kijken geestdodende onzin om sbs en rtl, als ik dat langer kijk kan 5 minuten krijg ik spastische neigingen en staat het schuim me op de mond
Goede Turken, Slechte Turken?quote:
Nou als het zo populair was in Europa had je wel een naam genoemd. Zal wel meevallen dus hoe goed het allemaal is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef bas-beest het volgende:
@crazy23bozo, geef eens antwoord op die vraag van mij...
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nou als het zo populair was in Europa had je wel een naam genoemd. Zal wel meevallen dus hoe goed het allemaal is.
mag ik je aanraken?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:56 schreef ecktebaas het volgende:
De post hierboven is uitsluitend gemaakt door met mijn hoofd over mijn toetsenbord te rollen.
wrm denk je dat dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
lijkt mij eerlijk gezegd geen bazenserie ja misschien als je een dombo bent
mensen die GTST beschermenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef cherishable het volgende:
Iets leuk vinden is relatief. Derhalve onterechte klacht. Dat jij je heil niet kan vinden in dingen als GTST, Kinderen geen bezwaar, Flikken etc. ligt niemand wakker van.
Ik bescherm GTST helemaal niet. Ik vind het een enorme kutserie. Ik zeg toch alleen dat het niemand een flikker uitmaakt of jij het wel of niet leuk vind? Comprende Amigo?quote:
Ik wou mensen die deze bazenserie niet kennen helpen omdat ze niet weten wat ze missenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef cherishable het volgende:
[..]
Ik bescherm GTST helemaal niet. Ik vind het een enorme kutserie. Ik zeg toch alleen dat het niemand een flikker uitmaakt of jij het wel of niet leuk vind? Comprende Amigo?
ik ben geen 13quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Hoezo geen langlopende series? En Pokemon dan?
Je leeftijd vroeg ik niet, die zal aan me reet roesten.quote:ik ben geen 13![]()
ik doelde erop dat ik geen interesse heb in pokemon omdat ik me er te oud voor vindquote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Je leeftijd vroeg ik niet, die zal aan me reet roesten.
What about Pokemon?
Te oud voor Pokemon? Que?quote:ik doelde erop dat ik geen interesse heb in pokemon omdat ik me er te oud voor vind
oke ik heb er geen interesse voor zo goed?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Te oud voor Pokemon? Que?
Hoewel dat zeer afwijkend is zal ik er maar vrede mee moeten hebben.quote:oke ik heb er geen interesse voor zo goed?![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Hoewel dat zeer afwijkend is zal ik er maar vrede mee moeten hebben.
Sup' with Yu-Gi-Oh?
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef Stekelbees het volgende:
Hoezo schotel als je kan downloaden?
Waarom er uit zien als een turk terwijl dat helemaal niet nodig is?
wat een .....autisten hier op fok! die niet hun zolderkamer uitkomen en maar alles downloadenquote:
Nee, dat is Brock, je weet wel, die gozer die 15 jaar na zijn eerste verschijning nog steeds geen chick kan scoren.quote:
Thanks, zal 'm even bekijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:13 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Dat was een film genaamd kurtlar vadisi filistin
kwam hier een paar maanden geleden in de bios
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |