Goede Turken, Slechte Turken?quote:
Nou als het zo populair was in Europa had je wel een naam genoemd. Zal wel meevallen dus hoe goed het allemaal is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef bas-beest het volgende:
@crazy23bozo, geef eens antwoord op die vraag van mij...
quote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nou als het zo populair was in Europa had je wel een naam genoemd. Zal wel meevallen dus hoe goed het allemaal is.
mag ik je aanraken?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:56 schreef ecktebaas het volgende:
De post hierboven is uitsluitend gemaakt door met mijn hoofd over mijn toetsenbord te rollen.
wrm denk je dat dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
lijkt mij eerlijk gezegd geen bazenserie ja misschien als je een dombo bent
mensen die GTST beschermenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef cherishable het volgende:
Iets leuk vinden is relatief. Derhalve onterechte klacht. Dat jij je heil niet kan vinden in dingen als GTST, Kinderen geen bezwaar, Flikken etc. ligt niemand wakker van.
Ik bescherm GTST helemaal niet. Ik vind het een enorme kutserie. Ik zeg toch alleen dat het niemand een flikker uitmaakt of jij het wel of niet leuk vind? Comprende Amigo?quote:
Ik wou mensen die deze bazenserie niet kennen helpen omdat ze niet weten wat ze missenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef cherishable het volgende:
[..]
Ik bescherm GTST helemaal niet. Ik vind het een enorme kutserie. Ik zeg toch alleen dat het niemand een flikker uitmaakt of jij het wel of niet leuk vind? Comprende Amigo?
ik ben geen 13quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Hoezo geen langlopende series? En Pokemon dan?
Je leeftijd vroeg ik niet, die zal aan me reet roesten.quote:ik ben geen 13![]()
ik doelde erop dat ik geen interesse heb in pokemon omdat ik me er te oud voor vindquote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Je leeftijd vroeg ik niet, die zal aan me reet roesten.
What about Pokemon?
Te oud voor Pokemon? Que?quote:ik doelde erop dat ik geen interesse heb in pokemon omdat ik me er te oud voor vind
oke ik heb er geen interesse voor zo goed?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Te oud voor Pokemon? Que?
Hoewel dat zeer afwijkend is zal ik er maar vrede mee moeten hebben.quote:oke ik heb er geen interesse voor zo goed?![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Hoewel dat zeer afwijkend is zal ik er maar vrede mee moeten hebben.
Sup' with Yu-Gi-Oh?
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef Stekelbees het volgende:
Hoezo schotel als je kan downloaden?
Waarom er uit zien als een turk terwijl dat helemaal niet nodig is?
wat een .....autisten hier op fok! die niet hun zolderkamer uitkomen en maar alles downloadenquote:
Nee, dat is Brock, je weet wel, die gozer die 15 jaar na zijn eerste verschijning nog steeds geen chick kan scoren.quote:
Thanks, zal 'm even bekijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:13 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Dat was een film genaamd kurtlar vadisi filistin
kwam hier een paar maanden geleden in de bios
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |