http://direkizle.net/category/turler/komediquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef bas-beest het volgende:
@crazy23bozo, geef eens antwoord op die vraag van mij...
Dat was een film genaamd kurtlar vadisi filistinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Was dit niet de serie waarin zo'n ataturkje op jodenjacht ging?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
http://direkizle.net/category/turler/komedi
er zitten ook buitenlandse films in maar je komt vanzelf turkse tegen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef leeell het volgende:
TV is voor inferieure idioten die nog nooit van internet hebben gehoord
mijn beeldscherm is groot zat, ik zie niet in waarvoor je TV zou kijken. bepaalde momenten ofc daargelatenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:27 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]![]()
als je tv net zo groot is als de beeldscherm van je pc dan wel ja
![]()
Niet liggen in je lederen bankquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:31 schreef leeell het volgende:
[..]
mijn beeldscherm is groot zat, ik zie niet in waar je TV voor nodig heb
impliceren dat ik niet kan streamen naar mn LED-beeldscherm benedenquote:
je slim proberen voor te doen maar heel domme vooroordelen gebruikenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
impliceren dat ik niet kan streamen naar mn LED-beeldscherm beneden
maarja, arme turkies in de bijstand geen geld voor hebben
Gary uit pokemon is gayquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:33 schreef Gary_Oak het volgende:
Pokémon is anders nog steeds ongoing, hoor.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:37 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
je slim proberen voor te doen maar heel domme vooroordelen gebruiken
ik weet zeker dat ik rijker ben dan jij
en je blijft maar happen hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Jij bent de trol die met vooroordelen smijt______!!!!!!!!!!!!!!!!
nee maar serieus, heb hier alle films/series bij de hand , zonder infantiele NL Programma's /reclames, derhalve kijk ik alleen TV met live voetbal ed.quote:
Ik snap je punt en ben het ook eens met je maar af en toe samen met je ouders, thee in de hand een bazenserie bekijken vind ik ook wel leukquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:46 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar serieus, heb hier alle films/series bij de hand , zonder infantiele NL Programma's /reclames, derhalve kijk ik alleen TV met live voetbal ed.
mijn ouders kijken geestdodende onzin om sbs en rtl, als ik dat langer kijk kan 5 minuten krijg ik spastische neigingen en staat het schuim me op de mondquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Ik snap je punt en ben het ook eens met je maar af en toe samen met je ouders, thee in de hand een bazenserie bekijken vind ik ook wel leuk
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
mijn ouders kijken geestdodende onzin om sbs en rtl, als ik dat langer kijk kan 5 minuten krijg ik spastische neigingen en staat het schuim me op de mond
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:54 schreef Chicha het volgende:
Gaan er veel turken dood aan kanker en verhuizen ze naar een ander land dan Nederland? Zo ja dan heb je mijn interesse
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |