quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:54 schreef Chicha het volgende:
Gaan er veel turken dood aan kanker en verhuizen ze naar een ander land dan Nederland? Zo ja dan heb je mijn interesse
er gaan inderdaad veel turken dood en het heeft niks met de turken in Nederland te makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:54 schreef Chicha het volgende:
Gaan er veel turken dood aan kanker en verhuizen ze naar een ander land dan Nederland? Zo ja dan heb je mijn interesse
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:56 schreef Chulaa het volgende:
ga dan terug naar turkije om daar lekker met je 50 sletjes voor de tv te hangen
oow sorry jij bent een type die met popcorn in de hand naar goede tijden en slechte tijden kijktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:56 schreef Chulaa het volgende:
ga dan terug naar turkije om daar lekker met je 50 sletjes voor de tv te hangen
nopequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:57 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
oow sorry jij bent een type die met popcorn in de hand naar goede tijden en slechte tijden kijkt
ja, wat moet je met een tv als je Fok! hebtquote:
nee het zijn er zeker weer een paar die het voor de rest verpesten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:57 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]verwachte reactie
wat doe ik nu fout?
mmm foutquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
een .... oh oh tirol/cherso-...... dan
Trouwen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ja, wat moet je met een tv als je Fok! hebt![]()
quote:
Je pc er op aansluiten en door fok!ken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ja, wat moet je met een tv als je Fok! hebt![]()
YESSS, eerst geloofde ik niet in 'soulmates' maar nu ik jou heb gevonden...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:02 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we gezellig naast elkaar gaan Fok!'en
ontopic blijven graagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:02 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we gezellig naast elkaar gaan Fok!'en
man je bent hier wel getuige bij een aanzoek hur!. Nu komt er een soap, ist weer niet goedquote:
ik vroeg om kwaliteitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:04 schreef Chulaa het volgende:
[..]
man je bent hier wel getuige bij een aanzoek hur!. Nu komt er een soap, ist weer niet goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |