quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:03 schreef Floxcie het volgende:
[..]
YESSS, eerst geloofde ik niet in 'soulmates' maar nu ik jou heb gevonden...
de huwlijksnacht moet nog komenquote:
Turken en kwaliteit in één topic, nu vraag je ons te veel.quote:
Post ze, zal ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef n8n het volgende:
Turken hebben wel bazenvideolclips, leuk als je knetterstoned bij de snackbar zit
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Turken en kwaliteit in één topic, nu vraag je ons te veel.
Kapsalon is kwaliteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Turken en kwaliteit in één topic, nu vraag je ons te veel.
als je dit kon verstaan en wist waar het over ging zou je je woorden terugnemenquote:
Goed idee, volgende keer identificeer ik er een paar op met Shazam, zou ze nu niet op kunnen zoekenquote:
Nee ik versta geen Turksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
als je dit kon verstaan en wist waar het over ging zou je je woorden terugnemen
heb je die video wel bekeken?
zo een turkse winkel maakt beduidend meer omzet dan een hollandse snackbarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:07 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Tja, wiskundig zijn ze niet.
[ afbeelding ]
Oh ja dan kunnen we gelijk al die 'bazenseries' kijken bij kaarslichtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:09 schreef Floxcie het volgende:
Lieve Chulaa, ik ken je al zo lang en wil je vragen of we op huwelijksreis zullen gaan naar Turkije?
One love. Mooi dat je 333 bent, want ik ben die andere 333 en samen vormen we 666 tegenover de Turken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Oh ja dan kunnen we gelijk al die 'bazenseries' kijken bij kaarslicht
allemaal zionisten hieroquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
One love. Mooi dat je 333 bent, want ik ben die andere 333 en samen vormen we 666 tegenover de Turken.![]()
Dit mag ook over de PM.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
One love. Mooi dat je 333 bent, want ik ben die andere 333 en samen vormen we 666 tegenover de Turken.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit mag ook over de PM.
Groetjes Netsplitter
Jij bent Netsplitter niet, zie quote voor wat er miste aan geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit mag ook over de PM.
Groetjes Netsplitter
Forumadmin
Ik neem het altijd op voor de bedenkers van de kapsalon.quote:
Die andere 333 heb ik speciaal voor jou opengelaten, om mijn eeuwigeliefde aan jou te bewijzenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op voor de bedenkers van de kapsalon.
Als je me nodig hebt weet je me te vinden.
Ik wil je, we maken deze liefde voor elkaar steeds maar beter, en beter. Ook dit topic is niks zonder ons.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:17 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Die andere 333 heb ik speciaal voor jou opengelaten, om mijn eeuwigeliefde aan jou te bewijzen![]()
k hoop dat de bedden daar een beetje goed veren
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:30 schreef luckass het volgende:
Wat een kut ONZ-topic is dit geworden zeg! Sorry TS, I'm out.
Ik weet 't...maar zijn er nog meer zoals deze?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:30 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
die film is kkkkkkkkkkapot grappig
We doen het wel via FOK!fotoboek. Je hebt een serieuze reactie van mij waarmee ik uitleg waarom er geen langdurige televisieseries zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |