quote:8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
En niet eens een nieuwe TT.quote:
Alex Jones komt aandacht te kort beter gaat ie met zijn aluminium hoedjes dragende vrienden thuis spelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:21 schreef Rambolin het volgende:
Alex Jones heeft een nieuwe video geupload, vol met feiten
Twijfelde jij daar dan nog aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Met dit gedrag heeft het o zo beschaafde Amerika hun ware aard laten zien. Dat maakt het wel weer makkelijker.
Oh, niet voor mezelf hoor, ik was er al uit, maar nu kost het minder moeite om anderen te overtuigen.quote:
Check de video eerst voordat je reageert. Hij heeft in deze video zijn alu-hoed afgedaan en komt met keiharde feiten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:24 schreef Athlon64x het volgende:
Alex Jones komt aandacht te kort beter gaat ie met zijn aluminium hoedjes dragende vrienden thuis spelen
Oh nee, het is zo'n kekke sleutelhanger of pasjeshanger.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Op die ene zijn bretels staat "Secret Service". Maar als het al op je bretels staat is het toch niet secret meer?
Nog zo'n leuke quote op internet:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Amerika Bin Laden niet heeft kunnen brechten. Het is een gemiste kans voor Amerika. Dat zij nu niet met bewijzen konden komen die eens en voor altijd zouden aantonen, dat Bin Laden achter 9/11 zou zitten.
Ik lees verder allerlei grappige commentaar op internet bijv: "Dude shouldn't have bought an iPhone"
het is oorlog ...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Met dit gedrag heeft het o zo beschaafde Amerika hun ware aard laten zien. Dat maakt het wel weer makkelijker.
Een zgn. beschaafde en intellectuele natie die een persoon vermoord voor er enig rechtspraak heeft plaatsgevonden.
Random woord: chauffeur²
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is oorlog ...
je gaat niet bij je vijand langs met dagvaardingen voor je actie onderneemt, nee je zoekt je vijand op en schiet hem overhoop ... liefst voor hij weet dat je er bent want dan kan hij niet terugschieten
enige probleem wat ik met deze actie is dat het er iig de schijn van heeft dat ze hem als gevangene hebben neergeschoten
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Amerika Bin Laden niet heeft kunnen brechten. Het is een gemiste kans voor Amerika. Dat zij nu niet met bewijzen konden komen die eens en voor altijd zouden aantonen, dat Bin Laden achter 9/11 zou zitten.
Ik lees verder allerlei grappige commentaar op internet bijv: "Dude shouldn't have bought an iPhone"
Het probleem is dat alles m.b.t. de officiele lezing van 09/11 en Osama Bil Naden schijn is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
...enige probleem wat ik met deze actie is dat het er iig de schijn van heeft dat ze hem als gevangene hebben neergeschoten
Kan jij mij zeggen hoe je dit zo zeker weet zonder dat je daarbij obscure Youtube filmpjes of valse bronnen van internet gaat aanhalen? Zodra je met een link aankomt diskwalificeer je jezelf al. Succes!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het probleem is dat alles m.b.t. de officiele lezing van 09/11 en Osama Bil Naden schijn is.
Kan jij mij vertellen hoe iemand die al sinds december 2001 dood is, voor een 2e keer kan sterven bijna 10 jaar later ?
Ah, en met Saddam Hoessein waren ze aan het knikkeren. Ok.quote:
ik had hem al gelezenquote:
neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het probleem is dat alles m.b.t. de officiele lezing van 09/11 en Osama Bil Naden schijn is.
Kan jij mij vertellen hoe iemand die al sinds december 2001 dood is, voor een 2e keer kan sterven bijna 10 jaar later ?
vreemde conclusie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, en met Saddam Hoessein waren ze aan het knikkeren. Ok.²
Wie kan uitsluitsel geven dat ze dit laatste alsnog niet gedaan hebben ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
....als ze bij Saddam een handgranaat in zijn hol hadden gerolt voor ze hem eruit trokken had je mij niet gehoord hoor ... het word voor mij pas een probleem als ze een granaat in zijn hol proppen nadat ze hem eruit hebben getrokken
....
waarom heb ik een probleem?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wie kan uitsluitsel geven dat ze dit laatste alsnog niet gedaan hebben ?
nou heb je een probleem sp3c......
het is het een of het anderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
Bin Laden was ongewapend, maar had op dat moment wel twee wapens binnen handbereik: een AK-47 ('Kalasjnikov') en een ander pistool van Russische makelij.
Ja, en onder handbereik is voor mij gewapend.quote:
preciesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en onder handbereik is voor mij gewapend.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat maakt het in godsnaam uit of hij bewapend was of niet. Ik vind dat Amerika er makkelijk mee wegkomt zonder ooit hard bewijs te komen dat Osama achter 9/11 zat. Wat wel de catalyst werd voor veel ellende en veel corporatief gewin. Wanneer dringt het nou eens door die botte harses van jullie?
De beste man was 1 en al onschuld inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat maakt het in godsnaam uit of hij bewapend was of niet. Ik vind dat Amerika er makkelijk mee wegkomt zonder ooit hard bewijs te komen dat Osama achter 9/11 zat. Wat wel de catalyst werd voor veel ellende en veel corporatief gewin. Wanneer dringt het nou eens door die botte harses van jullie?
Wat een dom en oneindig oeverloos gelul daarover zeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
precies
ofwel er lagen geen wapens binnen handbereik ofwel hij was ongewapend
hij kan niet ongewapend zijn met wapens binnen handbereik
al die tegenstrijdige verhalen zijn doen het niet goed in mijn hoofd
klopt het niet dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat een dom en oneindig oeverloos gelul daarover zeg.
Ja daar zou je iemand voor de rechter mee kunnen berechten inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De beste man was 1 en al onschuld inderdaad.
Irrelevant. In ieder geval als het gaat om het recht op een proces; hij had niet uitgeschakeld hoeven te worden. Maar omdat hij dé vijand van het Westen is (quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wie weet, who cares. Behalve de dommen dan.quote:
I carequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wie weet, who cares. Behalve de dommen dan.
quote:
quote:10:01 toelichting Obama: “We hebben er tien jaar over nagedacht, maar uiteindelijk vonden we tóch dat de aanslagen van 11 september om een reprimande vroegen.”
quote:15:25 Moszkowicz ‘ziet het maatschappelijk belang van wraken vandaag nog maar eens geïllustreerd.’
Sowieso rechtvaardigt het tot schieten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en onder handbereik is voor mij gewapend.
das gelul voor de dommen!quote:
Conclusie: je kunt nu niet meer uitsluiten dat je een probleem hebt;quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom heb ik een probleem?
ik beweer toch niet dat ze dat laatste niet gedaan hebben?
ik heb geen idee en de suggestie heb ik nog niet voorbij zien komen
drink ik gewoon te sloom en is iedereen al dronken of heb ik gewoon nu al teveel op???
ik sluit sowieso niets uitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:14 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Conclusie: je kunt nu niet meer uitsluiten dat je een probleem hebt;
wat jij wilquote:ik maak hierbij alleen gebruik van je eigen woorden en redenaties.
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Irrelevant. In ieder geval als het gaat om het recht op een proces; hij had niet uitgeschakeld hoeven te worden. Maar omdat hij dé vijand van het Westen is () kraait er geen haan naar.
Ach, hij was al dood voordat Obama zijn gefraudeerde Amerikaanse nationaliteit kreeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
ze hadden hem al ver voor 9-11 om moeten leggen, had de aanslagen niet voorkomen maar het werd wel zo zachtjesaan tijd zegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt.
Maar feit is dat hij toch nergens een echt eerlijk proces had gekregen.
Dat hele circus rond Saddam was ook een schijnproces. Veroordeling+ doodstraf stond toch al vast.
Dit is gewoon een stuk makkelijker, en het boeit me inderdaad totaal niet
Heb je een punt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt.
Dat hele circus rond Saddam was ook een schijnproces. Veroordeling+ doodstraf stond toch al vast.
Het was niet eens de echte Saddam; dus dat eerlijke proces doet er niet eens toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt.
Dit verdient geen reactie gewoon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het was niet eens de echte Saddam; dus dat eerlijke proces doet er niet eens toe.
Nee het was Joran van der Slootquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het was niet eens de echte Saddam; dus dat eerlijke proces doet er niet eens toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |