Ach, hij was al dood voordat Obama zijn gefraudeerde Amerikaanse nationaliteit kreeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De beste man was 1 en al onschuld inderdaad.
ze hadden hem al ver voor 9-11 om moeten leggen, had de aanslagen niet voorkomen maar het werd wel zo zachtjesaan tijd zegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt.
Maar feit is dat hij toch nergens een echt eerlijk proces had gekregen.
Dat hele circus rond Saddam was ook een schijnproces. Veroordeling+ doodstraf stond toch al vast.
Dit is gewoon een stuk makkelijker, en het boeit me inderdaad totaal niet
Heb je een punt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt.
Dat hele circus rond Saddam was ook een schijnproces. Veroordeling+ doodstraf stond toch al vast.
Het was niet eens de echte Saddam; dus dat eerlijke proces doet er niet eens toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt.
Dit verdient geen reactie gewoon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het was niet eens de echte Saddam; dus dat eerlijke proces doet er niet eens toe.
Nee het was Joran van der Slootquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het was niet eens de echte Saddam; dus dat eerlijke proces doet er niet eens toe.
quote:Osama bin Laden werd zondag in een woning in de Pakistaanse stad Abbottabad gedood door een elite-eenheid van de Amerikaanse Navy Seals.
De Navy Seals zijn onder toenmalig president John F. Kennedy opgericht in 1962. Seal is een afkorting van sea, land, air (zee, land, lucht) en geeft aan dat deze troepen wereldwijd overal inzetbaar zijn.
Ze opereren in het diepste geheim. De speciale antiterrorisme-eenheid die Bin Laden doodde, is de Naval Special Warfare Development Group (Devgru).
Alleen dit topic zit al vol met kraaiende hanen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Irrelevant. In ieder geval als het gaat om het recht op een proces; hij had niet uitgeschakeld hoeven te worden. Maar omdat hij dé vijand van het Westen is () kraait er geen haan naar.
good chance the house will be knocked downquote:
Maar Bush heeft het niet voor elkaar gekregen, dus wel een punt voor Obamaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ach, hij was al dood voordat Obama zijn gefraudeerde Amerikaanse nationaliteit kreeg.
OBL is gestorven in december 2001 aan diabetes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar Bush heeft het niet voor elkaar gekregen, dus wel een punt voor Obama
Dat lijkt me niet echt afhankelijk te zijn van de capaciteiten van een Obama of Bush eigenlijk, maar whatever.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar Bush heeft het niet voor elkaar gekregen, dus wel een punt voor Obama
Ja, en 2Pac logeerde gisteren nog bij m'n ouders.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
OBL is gestorven in december 2001 aan diabetes.
Wel, Bush legde de nadruk op Irak en Obama had de focus op Obamaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt afhankelijk te zijn van de capaciteiten van een Obama of Bush eigenlijk, maar whatever.
http://www.doctorzebra.com/prez/a_binladen.htmquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, en 2Pac logeerde gisteren nog bij m'n ouders.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
OBL is gestorven in december 2001 aan diabetes.
quote:za 07 mei 2011, 10:56 | 0 reacties
Ook Taliban geven dood Bin Laden toe
KABUL - Na terreurbeweging al-Qaeda erkennen ook de strijdmakkers van de Taliban in Afghanistan dat Osama bin Laden is gedood. Zijn overlijden zal „de heilige oorlog tegen de bezetters nieuw leven inblazen”, schreven de extremisten zaterdag in een e-mail aan de pers.
De Taliban lieten eerder nog weten dat ze „geen aanvaardbaar bewijs“ hadden gezien voor de dood van Bin Laden. De broeders van de Pakistaanse Taliban (TTP) gaven zijn overlijden wel gelijk toe.
quote:vr 06 mei 2011, 22:18
Obama ontmoet leden Osama-commando
FORT CAMPBELL - De Amerikaanse president Barack Obama heeft vrijdag een ontmoeting gehad met leden van de speciale commando-eenheid die terroristenleider Osama bin Laden heeft gedood. De ontmoeting had buiten het zicht van de televisiecamera's plaats in de legerbasis Fort Campbell in de staat Kentucky.
Obama bedankte de commando's voor hun inzet. „Het was voor mij een kans om namens alle Amerikanen te zeggen: Goed gedaan”, aldus Obama. „Ze hebben jarenlang getraind, zijn gehard door de strijd en hebben voor deze missie onvermoeid geoefend. Toen ik de opdracht gaf, waren ze er klaar voor
Blijf jij maar lekker voor de standaard buis hangen, wijsneus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |