Vooral Ed jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Rose Sway
Dat rijmtHahahaha
RochelleEd
Shim'ran
WUT WUT WUT>> Waar??? zien jullie dat danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
TIM, echt lelijk..
Komt door Gordon..
dat haar, wat ie aan had
Ja dat zit ik me ook steeds af te vragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WUT WUT WUT>> Waar??? zien jullie dat dan
Ik erger me kapotquote:
Nee, dat is een geweldig programma, haha!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kon ik ECHT niet aanzien, ik heb Net5 maar even opgezet.
Ja geweldig slecht!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat is een geweldig programma, haha!
quote:
Is toch altijd hetzelfde tegenwoordig? Ik zie die homo's alweer, ik heb het aanstaan nu zonder geluid.quote:
Doen we echt hè!!quote:
Karinaquote:
Ceeeeeeeeeeeeeeeequote:
GTST is al vanaf het begin hetzelfdequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Is toch altijd hetzelfde tegenwoordig? Ik zie die homo's alweer, ik heb het aanstaan nu zonder geluid.
Qué tal?quote:
quote:
Maar het idee is hetzelfdequote:
Dat hadden ze beter kunnen doen, was het al afgelopen geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het idee is hetzelfde
Ze praten, ze zoenen, ze doen de bunga bunga, trouwen, scheiden, zoenen, doen de bunga bunga en schieten elkaar dood. Einde
Maar ze jassen geen schaar in hun harsens of gooien een tosti-ijzer in bad he!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze praten, ze zoenen, ze doen de bunga bunga, trouwen, scheiden, zoenen, doen de bunga bunga en schieten elkaar dood. Einde
#bungabungaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Heb je nu weer lekkers op de Vrijdagavond?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Zelfs zonder geluid is het erg. Die Ferry -weetikveelhoehijheet- zoals hij kijkt
Ja roséquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nu weer lekkers op de Vrijdagavond?![]()
Kalmonequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:37 schreef Cee het volgende:
Let's go crazy - zou in kader van dit thema Martijn's ex komen?
Ja zee sex dat snap ikquote:
Op MTV misschien wel ja!quote:
quote:
Nou ja, seks op een vlot natuurlijk!quote:
Ed gaat Single Ladies van Beyoncé zingen. In badpak.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Oh dat is crazy, iets buiten hun "comfort zone". Ed met Nederlandstalig
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ed gaat Single Ladies van Beyoncé zingen. In badpak.
Ze is wel 3 seizoenen te laat, of misschien is dat juist weer hipquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
Godskolere, Stacey ook al aan de Carice van Houten bril?
Ik zag hetquote:
Ik hoorde dat double breasted pakken ook weer hip zijn na een heeeeel lange tijd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is wel 3 seizoenen te laat, of misschien is dat juist weer hip
Haaiquote:
Ik vind het knap dat hij er staat, want hij zal weinig slaap gehad hebben lately.quote:
Ik geloof er ook geen bal van dat hij dat gedaan zou hebbenquote:
Helaas ben je dan alsnog 'quite ugly'.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde dat double breasted pakken ook weer hip zijn na een heeeeel lange tijd.
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen bal van dat hij dat gedaan zou hebben
Ik ook niet. "Waar rook is, is vuur", nou misschien een smeulend lucifertje. Wat een aandachtszoekend hopeloos mediageil wijf zeg, die Tessa.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen bal van dat hij dat gedaan zou hebben
Gaga Goegoe.quote:
Rapistquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geloof ik weer wat gemist onder mijn tektonische plaat? Wat is er met Martijn?
Goede vriendin heeft hem beschuldigd van verkrachting ofzo, maar hij heeft weer sms-jes dat ze zei sorry dat ik je schopte blabla, lekker vaag dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geloof ik weer wat gemist onder mijn tektonische plaat? Wat is er met Martijn?
Ja en viool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij schijnt zijn ex (die mee heeft gedaan aan de Bus) oiv drugs te hebben mishandeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef Pheno het volgende:
Oh, ze zijn gaan voetballen in de keuken. Who cares.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Goede vriendin heeft hem beschuldigd van verkrachting ofzo, maar hij heeft weer sms-jes dat ze zei sorry dat ik je schopte blabla, lekker vaag dus
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Volgorde vanavond...:Goed, die ene meteen gehad tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En poep in het Chinees!quote:
Ik voel me erg lullig, ik moest googlen op double breasted pakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde dat double breasted pakken ook weer hip zijn na een heeeeel lange tijd.
Nou wat een verbeteringquote:
Keiharde batsseks!quote:
Elke week weer, want die jury hoort steeds wereldacts en zo en wij nietquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Ik zou echt horendol worden als ik op dat plein stond.
Ik liep tussen de horde die, die kant op liep, maar snel weer naar huis gegaan, ik kreeg het benauwd van al die mensen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
De vorige keer dat ik in zo'n massa stond ben ik gaan schreeuwen. Vonden ze niet tof op de Dam.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Zelfde stylistquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Tim heeft het haar van Jessica van 2 weken geleden
Zo heet die jongen van Adlicious toch?quote:
Dat dus !!!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik Pyke/Pycke/Pijcke een aantrekkelijk ding vind of dat het bij gebrek aan beter iets is...
Het is toch altijd hetzelfde liedje, waar zijn de lekkere mannen
Die zitten hier in het topic!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik Pyke/Pycke/Pijcke een aantrekkelijk ding vind of dat het bij gebrek aan beter iets is...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Echt, hoe saai wil je hemquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Annabel bij het thema Crazy, gaan ze het in een 200bpm versie gooien dan?
Het is weer een thema van Ed lik Stacey's reet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ja je hebt gelijk, WAAR zijn de leuke mannen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Het is wel een gekke keuzequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Moet je soppen bij hem of is die dip bij het gebrek-aan?quote:
Dip bij gebrek aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je soppen bij hem of is die dip bij het gebrek-aan?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Cee het volgende:
Iemand zei:Dit is Annabel.
Ze moet nog naar het station.
Neem jij de wagen, dan haalt ze het wel.
Ik zei:Dat is goed, en ik, zo stom als ik kon.
PAS OP, ANNABEL.
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Haha tranen rollen over mijn wangen, dat laatste dansje
Dat is een soort dranghek, maar dan modieus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom die Keyboard, als ie er niks mee doet?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Het lijkt wel een autistische oom op de 50-jarige bruiloft van oma en opa die achter de casio van de ingehuurde volkszanger is gaan staan toen die pauze ging houden.
Voor de show jonguh!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom die Keyboard, als ie er niks mee doet?
Dat is ie al weken, maar nu wederom. Op zich ook knap!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Wacht even, ze bedoelden natuurlijk buiten ONZE comfort zone!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Het lijkt wel een autistische oom op de 50-jarige bruiloft van oma en opa die achter de casio van de ingehuurde volkszanger is gaan staan toen die pauze ging houden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Pheno het volgende:
Ed? Ja? Neem Wendy mee en ga een eind rijden naar het station. Als je bellen hoort, dat is niet het spoorwegovergang, dank.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Pheno het volgende:
Ed? Ja? Neem Wendy mee en ga een eind rijden naar het station. Als je bellen hoort, dat is niet het spoorwegovergang, dank.
quote:
Kan hij gezellig met Klompen Vincent een act gaan doenquote:
zijn de beltegoed van de tienermeisjes op?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol ik drukte per ongeluk op je linkje en had bijna Ubuntu gedownload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |