Vooral Ed jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Rose Sway
Dat rijmtHahahaha
RochelleEd
Shim'ran
WUT WUT WUT>> Waar??? zien jullie dat danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
TIM, echt lelijk..
Komt door Gordon..
dat haar, wat ie aan had
Ja dat zit ik me ook steeds af te vragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WUT WUT WUT>> Waar??? zien jullie dat dan
Ik erger me kapotquote:
Nee, dat is een geweldig programma, haha!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kon ik ECHT niet aanzien, ik heb Net5 maar even opgezet.
Ja geweldig slecht!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat is een geweldig programma, haha!
quote:
Is toch altijd hetzelfde tegenwoordig? Ik zie die homo's alweer, ik heb het aanstaan nu zonder geluid.quote:
Doen we echt hè!!quote:
Karinaquote:
Ceeeeeeeeeeeeeeeequote:
GTST is al vanaf het begin hetzelfdequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Is toch altijd hetzelfde tegenwoordig? Ik zie die homo's alweer, ik heb het aanstaan nu zonder geluid.
Qué tal?quote:
quote:
Maar het idee is hetzelfdequote:
Dat hadden ze beter kunnen doen, was het al afgelopen geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het idee is hetzelfde
Ze praten, ze zoenen, ze doen de bunga bunga, trouwen, scheiden, zoenen, doen de bunga bunga en schieten elkaar dood. Einde
Maar ze jassen geen schaar in hun harsens of gooien een tosti-ijzer in bad he!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze praten, ze zoenen, ze doen de bunga bunga, trouwen, scheiden, zoenen, doen de bunga bunga en schieten elkaar dood. Einde
#bungabungaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Heb je nu weer lekkers op de Vrijdagavond?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Zelfs zonder geluid is het erg. Die Ferry -weetikveelhoehijheet- zoals hij kijkt
Ja roséquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nu weer lekkers op de Vrijdagavond?![]()
Kalmonequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:37 schreef Cee het volgende:
Let's go crazy - zou in kader van dit thema Martijn's ex komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |