Dat dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:09 schreef senesta het volgende:
Gecondoleerd en sterkte voor iedereen die hem kende..
Het waren leuke tijden in de ONZ SC, en daarbuiten. Je wordt gemistquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:13 schreef ajf het volgende:
Lieve Erwin,
Het bericht van je overlijden heeft me diep geraakt. Ik wist dat je problemen had maar nooit gedacht dat je deze weg zou kiezen. Ik hoop dat je nu rust hebt. Ik zal je missen, vriend.
Ik heb dat volgens mij nog gelezen. Ik was heel druk maar ik dacht wel even: suïcide watch. Meestal geef ik dan wel even echt aandacht aan zo'n persoon maar deze keer niet? Raar...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Een van zijn laatste posts (in hvjjn):
[..]
Ik kende de user eigenlijk niet. Gecondoleerd.
Je had er toch niks aan kunnen veranderen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij nog gelezen. Ik was heel druk maar ik dacht wel even: suïcide watch. Meestal geef ik dan wel even echt aandacht aan zo'n persoon maar deze keer niet? Raar...
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dan. Meestal probeer ik iemand toch altijd te bereiken als ik denk dat er een risico is dat ie iets doet...
Tsja 't klinkt lam maar meer kun je eigenlijk niet doen in zulke gevallen. Helaas...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef Mishu het volgende:
Ik zie net dat ik dus wel geïnteresseerd had gereageerd en dat ik hem naar 113online.nl verwezen had... Daar kan je namelijk praten over zelfmoordgedachten....
Heeft niet mogen baten![]()
![]()
Sterkte aan de familie, heb helaas ook iemand moeten verliezen aan zelfmoord vandaar dat ik zo alert ben.
Hopelijk kunnen ze wat antwoorden vinden op mogelijke vragen die door hun hoofd spelen.
Kan het niet beter verwoorden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:51 schreef ToT het volgende:
idd gecondoleerd voor je verlies, Huppel. En verder hoop ik dat hij de rust gevonden heeft die hij blijkbaar wilde hebben.
quote:(p.s.: nickname is mijn geboortedatum (810813) + dit jaar (2009) + 'depths' (wat weer gerelateerd is aan de 'moeilijke periodes'...)
morgen. Je kan t beste Ezechielk of hups PM'en daarover I guessquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een vervelend bericht is dit. Ik heb enige jaren met Erwin mogen werken. Toen stond hij al moeizaam in het leven. Helaas heeft hij zich er niet bovenop geworsteld. Wanneer is de uitvaart, ik zou hem graag die laatste eer bewijzen.
[..]
Dank je, dat doe ik even.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
morgen. Je kan t beste Ezechielk of hups PM'en daarover I guess
Schoonzusje heeft gebeldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe weten jullie eigelijk hoe die zelfmoord heeft gepleegd? ik zie nergens van hem een topic
Ik heb je een dm gestuurd!quote:
Had hj het zelf even moeten vermelden dan ??????quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe weten jullie eigelijk hoe die zelfmoord heeft gepleegd? ik zie nergens van hem een topic
"Hoi ik heb zelfmoord gepleegd"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
Is dat eigenlijk ergens terug te luisteren?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:14 schreef Ezechielk het volgende:
Voor degene die nog wakker zijn.
Momenteel, op Radio Onzin een show van Naatje_1, voor Erwin, in zijn stijl.
[ONZ RADIO] #1717 Wake Up!
quote:
nope, tenzij koelkast de stream opgenomen heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk ergens terug te luisteren?
Hmm zn laatste post.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Het loopt (weer) uit de hand... net al een gat in een deur geschopt. Don't get in my fucking way, ik sla je regelrecht het ziekenhuis in (op zijn minst). Zou het liefst ook vanavond nog voor de trein springen.
nogmaals dank, ik vond het fijn om erbij te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Schoonzusje heeft gebeld
Ik heb je een dm gestuurd!
Lees z'n pohi maar door.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Blijkbaar was hij nogal bekend op FOK!, of kende in ieder geval veel mensen hem persoonlijk? Heeft iemand een samenvatting van wat er aan de hand was?
Hij was een behoorlijk bekende FOK!ker, vooral bij de ONZkliek. Door veel meets kennen veel users hier hem persoonlijk. Een van de twee FOK!kers die ik ooit gemeet heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Blijkbaar was hij nogal bekend op FOK!, of kende in ieder geval veel mensen hem persoonlijk? Heeft iemand een samenvatting van wat er aan de hand was?
Ja had al wat gekeken, zag dat hij al een aantal keer over zelfmoord praatte en dat hij zich kut voelde, maar niet waarom.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees z'n pohi maar door.
Dus ga zelf op onderzoek uit.
Over die vraag lopen al een paar andere topics in R&P.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja had al wat gekeken, zag dat hij al een aantal keer over zelfmoord praatte en dat hij zich kut voelde, maar niet waarom.
Vond ik ook, terecht dat er veel aandacht voor de muziek was, dat pastte helemaal bij hem. Achteraf baalde ik een beetje dat ik zelf niks heb gezegd over de periode dat ik hem goed kende, maar zo was het ook goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Het was een prachtige dienst! Erwin is herdacht zoals hij was.
Proost jonge! Ik mis je
Wat op mij de meeste impact maakte was toen zijn schoonzusje en broer ons vertelden dat ze de hele week overal hebben gezocht naar ons. Hyves en facebook afgestruind, zelfs op FOK! gezocht. Maar ja zonder nicknames begin je weinig.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vond ik ook, terecht dat er veel aandacht voor de muziek was, dat lastte helemaal bij hem. Achteraf baalde ik een beetje dat ik zelf niks heb gezegd over de periode dat ik hem goed kende, maar zo was het ook goed.
We kunnen altijd een keer afsprekenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik was te moe om bier te drinken en dan ook nog terug te rijden. Jammer dat we elkaar niet kenden, een beetje aanspraak was wel goed geweest. Zijn moeder was ook blij verbaasd dat ik er op tijd van gehoord had. En ik zelf ook wel, het is goed dat ik hier bij kon zijn.
Dat is misschien wel een mooi plan.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen altijd een keer afspreken![]()
Terrasje pakken ter ere van Erwin ofzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |