quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef Aarsjeuk het volgende:
Dit gaat hem niet worden, oprotten met die kut.
NEXT!!!
ze houdt je dus aan het lijntje.quote:maar het kwam er na nog even praten op neer dat ze nog steeds verliefd op me was, maar dat ze, net zoals zoveel mensen, persoonlijke ruimte nodig had, alleen dan wat meer dan anderen. Ze wilde niet het gevoel hebben verplicht bij iemand te zijn
Inderdaad, dit dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:28 schreef dogtagz het volgende:
Wees de klap voor en beeindig het zelf
Dit is jammer, maar zo werkt het niet.
NEXT!!!
Ja, in deze situatie zit ik ook. Alleen vertrouw ik haar ook niet echt meer door alles wat er gebeurd is.quote:Er zit trouwens ook een verschil tussen haar vertrouwen en die gast vertrouwen.
Met mijn (nu ex) vriendin was het vertrouwen echt goed, alleen ze had ook veel ''jongens'' vrienden en daar kan ze ook wel goed mee omgaan(meer dan met meisjes).
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:40 schreef Brawler het volgende:
Ik sluit me geheel aan bij alle posts, en daar heb ik niets meer aan toe te voegen.
Maak er zo snel mogelijk een einde aan, want anders gaat ze je alleen maar meer pijn doen.
Maar tegelijkertijd kan ze wel met "backstabber" op pad!! Persoonlijke ruimte heeft iedereen nodig maar dat is geen vrijbrief om jou te negeren! Ik denk dat dit 'm niet gaat worden! Jammer maar ga maar op zoek naar iemand die wel voor jou gaat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:44 schreef HellsMaw het volgende:
Bedankt voor alle reacties.
[..]
Ja, in deze situatie zit ik ook. Alleen vertrouw ik haar ook niet echt meer door alles wat er gebeurd is.
En met persoonlijke ruimte bedoelde ze dat ze echt alleen is op die momenten, dat er geen vriendin van haar langs komt ofzo. Dus ook ik niet.
Tja, zo had ik het nog niet bekeken... Zodra ze terug is van vakantie ga ik haar daarop aanspreken, en afhankelijk van hoe ze reageert, maak ik het uit. Dat is denk ik inderdaad het beste...quote:Maar tegelijkertijd kan ze wel met "backstabber" op pad!! Persoonlijke ruimte heeft iedereen nodig maar dat is geen vrijbrief om jou te negeren!
Wat kan ze dan zeggen waardoor jij denkt dat het allemaal wel goedkomt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef HellsMaw het volgende:
[..]
Tja, zo had ik het nog niet bekeken... Zodra ze terug is van vakantie ga ik haar daarop aanspreken, en afhankelijk van hoe ze reageert, maak ik het uit. Dat is denk ik inderdaad het beste...
Dan wens ik haar ook maar even veel plezier met Backstabber LOL
Moedig van je om vrijwillig de last van "obligate troll" op je te nemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:17 schreef Silenus het volgende:
Komop TS, je ziet toch dat ze van je houdt.
NEXT!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ehm, niet doen, hou de eer aan jezelf.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef HellsMaw het volgende:
[..]
Dan wens ik haar ook maar even veel plezier met Backstabber LOL
Talk about topickapenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:09 schreef quirigua het volgende:
Zo zie je maar, jalousie brengt je nergens. Je kan er niet mee omgaan ; she 's playing you, dat zou mssch. nog gaan als jij dat aankon. Daarom : kappen, en rondkijken naar een ander.
Overigens, ik heb n dierbare vriend, en die is onlangs na een feestje van een vriendin van ons (ik kon er niet bij zijn) bij haar blijven slapen. Wat dacht je : ik jaloers ; twee dagen, tot ik begreep dat jalousie ons niks verder brengt. Heb hem 'uitgehoord' en hij heeft 'bekend', wou 'ervaring' op doen met een ander. Ben benieuwd, als ie morgenavond komt, hoe t gaan zal, vind t aan 1 kant wel best dat ie meer ervaring heeft, zou ik ook wel willen. We zijn elkaars 'eersten' (sexueel dan).
Dat klinkt alsof je gewoon een relatie met hem wil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:09 schreef quirigua het volgende:
Overigens, ik heb n dierbare vriend, en die is onlangs na een feestje van een vriendin van ons (ik kon er niet bij zijn) bij haar blijven slapen. Wat dacht je : ik jaloers ; twee dagen, tot ik begreep dat jalousie ons niks verder brengt. Heb hem 'uitgehoord' en hij heeft 'bekend', wou 'ervaring' op doen met een ander. Ben benieuwd, als ie morgenavond komt, hoe t gaan zal, vind t aan 1 kant wel best dat ie meer ervaring heeft, zou ik ook wel willen. We zijn elkaars 'eersten' (sexueel dan).
dodo, dat issie alquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je gewoon een relatie met hem wil.
Test? Schei uit man, ze behandelt je als stront! Als je zo iemand "test" waarop je verliefd bent...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:31 schreef HellsMaw het volgende:
Ok, het is duidelijk dat de unanime objectieve mening op "uitmaken" staat. Ik wil toch nog even met haar praten maandag (of dinsdag ofzo), en dan post ik (voor jullie leedvermaak) de uitkomst.
Ik had het er net met een vriend van me over, en hij suggereerde dat het misschien een test was, want ik had dus gezegd dat ik niet meer (zo) jaloers was. Dit vertrouwde ze niet, want ze kon het zich niet voorstellen dat iemand in zo'n korte tijd zoveel kon veranderen... Maar of mij uittesten nou zo'n goede oplossing was..? Ik weet het allemaal niet meer, ik post de afloop als het goed is deze week nog.
Uh nee, testen is geen goede oplossing, en ook vrij ongezond binnen een relatie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:31 schreef HellsMaw het volgende:
Ok, het is duidelijk dat de unanime objectieve mening op "uitmaken" staat. Ik wil toch nog even met haar praten maandag (of dinsdag ofzo), en dan post ik (voor jullie leedvermaak) de uitkomst.
Ik had het er net met een vriend van me over, en hij suggereerde dat het misschien een test was, want ik had dus gezegd dat ik niet meer (zo) jaloers was. Dit vertrouwde ze niet, want ze kon het zich niet voorstellen dat iemand in zo'n korte tijd zoveel kon veranderen... Maar of mij uittesten nou zo'n goede oplossing was..? Ik weet het allemaal niet meer, ik post de afloop als het goed is deze week nog.
Hij wilt haar een reden geven, hij ziet het nog hoopvol in.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:25 schreef Aarsjeuk het volgende:
[..]
Test? Schei uit man, ze behandelt je als stront! Als je zo iemand test waarop je "verliefd" bent...
Face it, dit gaat niet goedkomen, maar ik denk zomaar dat jij dat nog niet in wilt zien....
Klopt, is ook helemaal begrijpelijk, daar niet van.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:29 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Hij wilt haar een reden geven, hij ziet het nog hoopvol in.
Deed ik ook, redenen verzinnen om je vriendin zulke dingen te laten doen, terwijl het daarna toch uitgaat.
Wees eens realistisch, welke mongool doet nou zoiets?
Ik wil sowieso eerst met Backstabber praten. Heeft zij voorgesteld om met hem mee te gaan, of heeft hij haar juist gevraagd? Als Backstabber haar heeft gevraagd spreek ik hem erop aan dat het MIJN vriendin is en dat hij het niet met haar moet proberen. Als ZIJ het heeft gevraagd, ga ik met haar praten en haar vertellen dat het een kutactie was en dat als ze niet genoeg aan mij alleen heeft dat ze het dan uit kan zoeken. Ik voel me namelijk net iemand die alleen aanwezig mag zijn als het haar uitkomt, iemand die bij haar mag zijn als even niemand anders dat kan. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Als ze niet verandert maak ik het gewoon keihard uit, hou ik de eer aan mezelf en zoek ik lekker een nieuwe vriendin die geen BS karakter en gedrag heeft.quote:Waar wil je precies over praten en wat is precies de insteek van het gesprek?
Tja, ze is gewoon heel erg gecompliceerd. Haar beste vriendin snapt vaak niets van haar, en ik heb ook zo'n vermoeden dat mijn vriendin zelf ook vaak totaal geen idee heeft waar bepaalde acties vandaan komen.quote:Ik snap niet waarom je jezelf zo vernederd, je bent toch geen hond man?
Ik haat zulke achterbakse sletjes
Stel: je ziet dat je vriendin en een andere jongen elkaar kietelen.quote:De vraag of het terecht is, vind ik een nogal vreemde vraag.
Als jij op dat moment jaloers wordt, heb je blijkbaar het gevoel dat het iets te betekenen heeft of in ieder geval dat je het liever niet ziet plaatsvinden. Toch hoef je je er dan niet per se druk om te maken. Wat dat kietelen in hun geval te betekenen heeft, moet je voor jezelf maar analyseren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:53 schreef HellsMaw het volgende:
[..]
Stel: je ziet dat je vriendin en een andere jongen elkaar kietelen.
--> je wordt een soort van jaloers. Maar maak je je druk om niets of vindt je vriendin die andere jongen leuk? Dat bedoelde ik met "terecht of niet".
[A] Zo ist het ;quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Absurditeit het volgende:
Jaloezie is [A] een emotie die optreedt (of niet) en is nauwelijks tot [B] niet uit te schakelen. De vraag of het terecht is, vind ik een nogal vreemde vraag.
Onzin. In veel gevallen is het zeker niet uit te schakelen maar een emotie die je dus overvalt. Vandaar ook de lichamelijke symptomen die je al helemaal niet kunt onderdrukken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:17 schreef quirigua het volgende:
[..]
[A] Zo ist het ;
[B] Zo is het niet ; is best uit te schakelen, zeker is die te beheersen
Onzin. Als jij dat niet kunt, dan wil dat niet zeggen dat anderen het ook niet kunnen. Er zijn er die dat best kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Onzin. In veel gevallen is het zeker niet uit te schakelen maar een emotie die je dus overvalt. Vandaar ook de lichamelijke symptomen die je al helemaal niet kunt onderdrukken.
Altijd zo'n achterhaald idee van mensen die denken dat je wel volledig de baas bent over je brein en alles wel kunt bepalen of onderdrukken.
In bepaalde omstandigheden zijn er mensen die dat kunnen, maar het is onzinnig om te denken dat de mens zich zomaar van jaloezie kan afsluiten. Daarmee zou je beweren dat wij onze emoties per definitie onder controle hebben en dat is een zeer achterhaald en weerlegd beeld van ons brein.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef quirigua het volgende:
[..]
Onzin. Als jij dat niet kunt, dan wil dat niet zeggen dat anderen het ook niet kunnen. Er zijn er die dat best kunnen
dat is een zeer achterhaald en weerlegd beeld van ons brein.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In bepaalde omstandigheden zijn er mensen die dat kunnen, maar het is onzinnig om te denken dat de mens zich zomaar van jaloezie kan afsluiten. Daarmee zou je beweren dat wij onze emoties per definitie onder controle hebben en dat is een zeer achterhaald en weerlegd beeld van ons brein.
Geweld met geweld bestrijden lost niets opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:35 schreef Ricksnor het volgende:
FOK! knokploeg? Iemand?
Goede zaak TS, zo mag ik het zien.
Idd, beter pics online gooien dan wel linkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Geweld met geweld bestrijden lost niets op
Teruglezen is voor sommigen ook te moeilijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Kitlerrr het volgende:
Dumpen die chick.
Liefst zo snel mogelijk zodat zij het niet kan doen.
Op naar de volgende!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |