abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:24:11 #1
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96378249
Ik heb nu 5 maanden een relatie met mijn vriendin, zij is 17 en ik 16. Alleen het gaat de laatste tijd niet meer zo goed. Het is een erg lang verhaal, maar om een goede indruk te creëren, ga ik het toch vertellen:
Het begon allemaal met een mailtje dat ik had gestuurd die zij heel verkeerd interpreteerde, waardoor ze me een week negeerde. Ik was ook boos, want ik wilde haar niet kwetsen met het mailtje, dus we hebben in totaal 1,5 week niet met elkaar gepraat. Daarna werd alles weer beter en toen gingen we op schoolreis: een weekje Griekenland. Ik dacht: alles is nu goed dus we kunnen op de schoolreis lekker veel bij elkaar zijn en samen veel lol maken etc. Maar een dag voor de reis begon ze me ineens WEER te negeren, uit het niets! Ik werd daar erg verdrietig van en zo werd ook de helft van de week in Griekenland verneukt. Tijdens de negeerperiode werd ik superjaloers, want ze besteedde vrij veel aandacht aan andere jongens, ze ging ze kietelen enz., liet zich op haar rug dragen door een (niet erg goede) vriend van mij, laten we hem in het vervolg “Backstabber” noemen. Maar goed, uiteindelijk sprak ik haar erop aan en ze ontkende gelijk dat ze me negeerde. Ik snapte er niets van, maar het kwam er na nog even praten op neer dat ze nog steeds verliefd op me was, maar dat ze, net zoals zoveel mensen, persoonlijke ruimte nodig had, alleen dan wat meer dan anderen. Ze wilde niet het gevoel hebben verplicht bij iemand te zijn, en het gevoel hebben dat iemand (ik dus) afhankelijk van haar zou zijn. Ondertussen ging ze lekker door met het frunniken aan andere jongens (ook Backstabber), en toen ik haar daar op aansprak, werd ze boos op mij omdat ik zo jaloers was. Pfft.
Gelukkig stelde ze me gerust dat ze het allemaal niet meende, en dat ze, ALS ze me niet meer leuk zou vinden, het gelijk uit zou maken.(En me dus niet aan het lijntje te houden.)
Na de reis ging het weer goed, ik keek door de frunnikjes heen, en zij gaf me wat meer aandacht. Ik vroeg haar of ze iets af wilde spreken voor het weekend. Geen antwoord. Ze zei later dat ze er over na moest denken, maar ze is er niet meer op terug gekomen. Toen ontliep ze me weer een tijdje, en na een week (afgelopen weekend) ben ik eindelijk langs geweest om even goed te kunnen praten. Ze gaf toe dat ze me ontliep en als reden –weer- dat ze veel persoonlijke ruimte nodig heeft. Ik vertelde dat ik m’n jaloezie goed kon onderdrukken, en dat ik op haar vertrouw dat ze geen gekke dingen doet. Toen ik daarna thuiskwam, had ik haar een lief berichtje gestuurd op Hyves, waarin ik haar een fijne vakantie en veel plezier in Parijs toewenste, want daar ging ze naartoe. Geen reactie. De dag daarna kwam er een oude vriend bij haar op bezoek, en de dag daarna hield Backstabber een filmavond + (optioneel) logeren. Ik kon daar niet bijzijn want ik moest werken, maar ik heb het idee dat zij er bij was en dat zij als een v/d weinigen is blijven slapen. Omdat ik vermoed dat Backstabber haar leuk vindt, vertrouw ik het zaakje niet. Ik zou het heel erg vinden als ze een bed hebben gedeeld. Kortom: de jaloezie en wantrouwen komen weer terug! Ik vond ook net op haar Hyves een foto die ze een paar uur eerder had gepost, met haar op de brommer van Backstabber! Ook nog eens ongeveer 30km van onze woonplaats, dus ze zijn samen ver op pad geweest. Dit deed m’n bloed koken, en tegelijkertijd wist ik dat ik dit niet kon onderdrukken… :( Zit nu in een dilemma. Ik houd van haar, maar ze doet zulke kutdingen die mij veel pijn doen. Mijn vraag: is dit nou terechte jaloezie, of onterechte? Moet ik dit gewoon door de vingers zien, of haar erop aanspreken en toegeven dat ik nog steeds niet ben veranderd? Of doen wat het meest pijn doet: het uitmaken? Ik heb in ieder geval de neiging om Backstabber serieus in elkaar te slaan. Ik kan nu niet meer objectief oordelen door alle gebeurtenissen, daarom vraag ik jullie hulp!
pi_96378373
Dit gaat hem niet worden, oprotten met die kut.

NEXT!!!
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_96378386
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef Aarsjeuk het volgende:

NEXT!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 10:28:36 ]
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:28:19 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96378388
quote:
maar het kwam er na nog even praten op neer dat ze nog steeds verliefd op me was, maar dat ze, net zoals zoveel mensen, persoonlijke ruimte nodig had, alleen dan wat meer dan anderen. Ze wilde niet het gevoel hebben verplicht bij iemand te zijn
ze houdt je dus aan het lijntje.
Niet mee doorgaan, een ander leuk grietje zoeken.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:28:39 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96378397
Ze houdt je ontzettend aan een lijntje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_96378400
Wees de klap voor en beeindig het zelf :)
Dit is jammer, maar zo werkt het niet.
Collectible solid silver personalised..
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:28:53 #7
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_96378404
Ze ziet je niet meer zitten TS.

En ik had ook de neiging om "backstabber" in elkaar te slaan toen ik in die situatie zat.
Hele lange tijd ruzie gehad met "backstabber", en toen een keer op school gepakt toen hij alleen was. Want normaal had hij altijd een groepje bij zich en durfde hij wel.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:29:03 #8
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_96378411
Ander zoeken en backstabber even een lesje leren
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:29:31 #9
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96378428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:28 schreef dogtagz het volgende:
Wees de klap voor en beeindig het zelf :)
Dit is jammer, maar zo werkt het niet.
Inderdaad, dit dus.
Als je ermee doorgaat dan wordt het voor jezelf alleen maar erger.
Mark my words.
PieAir
pi_96378448
next, doei! :W
pi_96378519
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef Aarsjeuk het volgende:

NEXT!!!
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_96378529
Er zit trouwens ook een verschil tussen haar vertrouwen en die gast vertrouwen.
Met mijn (nu ex) vriendin was het vertrouwen echt goed, alleen ze had ook veel ''jongens'' vrienden en daar kan ze ook wel goed mee omgaan(meer dan met meisjes).

Ze had een of ander schoolproject waar ze 2 gasten moest ''housen''.
Kortom; ze hadden veel lol en gaf mij weinig aandacht.(ook doordat ik dat weekend zelf heel druk was)
Ik vertrouwde haar wel maar die gasten niet, waardoor je zeker bang bent dat er iets gebeurd.
Aangezien jij niet kan ingrijpen.
Collectible solid silver personalised..
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:33:14 #13
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96378545
Trouwens, als ze zoveel "ruimte" nodig heeft, waarom kan ze dan wel allemaal dingen doen met "backstabber" ( :') ) ?
Denk daar maar eens over na.

Persoonlijke ruimte is dus persoonlijk en dan heb je zelf ruimte nodig.
Alles wijst erop dat ze dus gewoon geen contact met jou wilt.
PieAir
pi_96378601
Jup, je hangt aan het lijntje.

Even serieus, als jullie een relatie hebben, dan gaat ze je toch niet negeren. Zeker niet na pas 5 maanden. Dan hoor je verleifd te zijn, en veel bij elkaar te willen zijn.

Het negeren alleen is al een rede om haar te dumpen. Kies voor je zelf, fuck die slut!
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_96378684
Zeker terecht. Maak het uit met haar en zoek eentje die geen future slut wordt.
  Boks-Chick donderdag 5 mei 2011 @ 10:38:05 #16
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96378695
I'm with all of the above :Y
lolwut
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:38:33 #17
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96378714
Ik zou er een einde aan maken.
Zelf zou ik het ook niet leuk vinden als mijn vriendin zich zo zou gedragen.
Uit je OP maak ik ook een beetje op dat je meer aandacht nodig hebt dan dat zij je wil/kan geven.
Het zou voor mij in ieder geval wel een reden zijn om er mee te stoppen.
Ja, behalve soms.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:38:58 #18
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96378724
quote:
19s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:38 schreef BrandX het volgende:
I'm with all of the above :Y
pi_96378743
Jullie denken alle twee duidelijk heel anders over hoe een relatie eruit moet zien. Dat gaat dus niet werken. Jaloezie onderdrukken gaat trouwens ook niet werken.
pi_96378782
Ik sluit me geheel aan bij alle posts, en daar heb ik niets meer aan toe te voegen.
Maak er zo snel mogelijk een einde aan, want anders gaat ze je alleen maar meer pijn doen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:41:15 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96378791
och ja, 16... leuke tijd was dat he O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:44:03 #22
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96378901
Bedankt voor alle reacties.
quote:
Er zit trouwens ook een verschil tussen haar vertrouwen en die gast vertrouwen.
Met mijn (nu ex) vriendin was het vertrouwen echt goed, alleen ze had ook veel ''jongens'' vrienden en daar kan ze ook wel goed mee omgaan(meer dan met meisjes).
Ja, in deze situatie zit ik ook. Alleen vertrouw ik haar ook niet echt meer door alles wat er gebeurd is.
En met persoonlijke ruimte bedoelde ze dat ze echt alleen is op die momenten, dat er geen vriendin van haar langs komt ofzo. Dus ook ik niet.
pi_96378919
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef kadeautje het volgende:
next, doei! :W
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:51:16 #24
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_96379150
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:40 schreef Brawler het volgende:
Ik sluit me geheel aan bij alle posts, en daar heb ik niets meer aan toe te voegen.
Maak er zo snel mogelijk een einde aan, want anders gaat ze je alleen maar meer pijn doen.
pi_96379359
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:44 schreef HellsMaw het volgende:
Bedankt voor alle reacties.

[..]

Ja, in deze situatie zit ik ook. Alleen vertrouw ik haar ook niet echt meer door alles wat er gebeurd is.
En met persoonlijke ruimte bedoelde ze dat ze echt alleen is op die momenten, dat er geen vriendin van haar langs komt ofzo. Dus ook ik niet.
Maar tegelijkertijd kan ze wel met "backstabber" op pad!! Persoonlijke ruimte heeft iedereen nodig maar dat is geen vrijbrief om jou te negeren! Ik denk dat dit 'm niet gaat worden! Jammer maar ga maar op zoek naar iemand die wel voor jou gaat!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')