Tja, zo had ik het nog niet bekeken... Zodra ze terug is van vakantie ga ik haar daarop aanspreken, en afhankelijk van hoe ze reageert, maak ik het uit. Dat is denk ik inderdaad het beste...quote:Maar tegelijkertijd kan ze wel met "backstabber" op pad!! Persoonlijke ruimte heeft iedereen nodig maar dat is geen vrijbrief om jou te negeren!
Wat kan ze dan zeggen waardoor jij denkt dat het allemaal wel goedkomt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef HellsMaw het volgende:
[..]
Tja, zo had ik het nog niet bekeken... Zodra ze terug is van vakantie ga ik haar daarop aanspreken, en afhankelijk van hoe ze reageert, maak ik het uit. Dat is denk ik inderdaad het beste...
Dan wens ik haar ook maar even veel plezier met Backstabber LOL
Moedig van je om vrijwillig de last van "obligate troll" op je te nemenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:17 schreef Silenus het volgende:
Komop TS, je ziet toch dat ze van je houdt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef Aarsjeuk het volgende:
Dit gaat hem niet worden, oprotten met die kut.
NEXT!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ehm, niet doen, hou de eer aan jezelf.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef HellsMaw het volgende:
[..]
Dan wens ik haar ook maar even veel plezier met Backstabber LOL
Talk about topickapenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:09 schreef quirigua het volgende:
Zo zie je maar, jalousie brengt je nergens. Je kan er niet mee omgaan ; she 's playing you, dat zou mssch. nog gaan als jij dat aankon. Daarom : kappen, en rondkijken naar een ander.
Overigens, ik heb n dierbare vriend, en die is onlangs na een feestje van een vriendin van ons (ik kon er niet bij zijn) bij haar blijven slapen. Wat dacht je : ik jaloers ; twee dagen, tot ik begreep dat jalousie ons niks verder brengt. Heb hem 'uitgehoord' en hij heeft 'bekend', wou 'ervaring' op doen met een ander. Ben benieuwd, als ie morgenavond komt, hoe t gaan zal, vind t aan 1 kant wel best dat ie meer ervaring heeft, zou ik ook wel willen. We zijn elkaars 'eersten' (sexueel dan).
Dat klinkt alsof je gewoon een relatie met hem wil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:09 schreef quirigua het volgende:
Overigens, ik heb n dierbare vriend, en die is onlangs na een feestje van een vriendin van ons (ik kon er niet bij zijn) bij haar blijven slapen. Wat dacht je : ik jaloers ; twee dagen, tot ik begreep dat jalousie ons niks verder brengt. Heb hem 'uitgehoord' en hij heeft 'bekend', wou 'ervaring' op doen met een ander. Ben benieuwd, als ie morgenavond komt, hoe t gaan zal, vind t aan 1 kant wel best dat ie meer ervaring heeft, zou ik ook wel willen. We zijn elkaars 'eersten' (sexueel dan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |