abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96402091
quote:
3s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:52 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je gewoon een relatie met hem wil.
dodo, dat issie al _O-
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:31:37 #52
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96418762
Ok, het is duidelijk dat de unanime objectieve mening op "uitmaken" staat. Ik wil toch nog even met haar praten maandag (of dinsdag ofzo), en dan post ik (voor jullie leedvermaak :P) de uitkomst.
Ik had het er net met een vriend van me over, en hij suggereerde dat het misschien een test was, want ik had dus gezegd dat ik niet meer (zo) jaloers was. Dit vertrouwde ze niet, want ze kon het zich niet voorstellen dat iemand in zo'n korte tijd zoveel kon veranderen... Maar of mij uittesten nou zo'n goede oplossing was..? Ik weet het allemaal niet meer, ik post de afloop als het goed is deze week nog.
pi_96425731
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 01:31 schreef HellsMaw het volgende:
Ok, het is duidelijk dat de unanime objectieve mening op "uitmaken" staat. Ik wil toch nog even met haar praten maandag (of dinsdag ofzo), en dan post ik (voor jullie leedvermaak :P) de uitkomst.
Ik had het er net met een vriend van me over, en hij suggereerde dat het misschien een test was, want ik had dus gezegd dat ik niet meer (zo) jaloers was. Dit vertrouwde ze niet, want ze kon het zich niet voorstellen dat iemand in zo'n korte tijd zoveel kon veranderen... Maar of mij uittesten nou zo'n goede oplossing was..? Ik weet het allemaal niet meer, ik post de afloop als het goed is deze week nog.
Test? Schei uit man, ze behandelt je als stront! Als je zo iemand "test" waarop je verliefd bent... :')
Face it, dit gaat niet goedkomen, maar ik denk zomaar dat jij dat nog niet in wilt zien....
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_96425846
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 01:31 schreef HellsMaw het volgende:
Uh nee, testen is geen goede oplossing, en ook vrij ongezond binnen een relatie.

Waar wil je precies over praten en wat is precies de insteek van het gesprek?
pi_96425892
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:25 schreef Aarsjeuk het volgende:

[..]

Test? Schei uit man, ze behandelt je als stront! Als je zo iemand test waarop je "verliefd" bent... :')
Face it, dit gaat niet goedkomen, maar ik denk zomaar dat jij dat nog niet in wilt zien....
Hij wilt haar een reden geven, hij ziet het nog hoopvol in.
Deed ik ook, redenen verzinnen om je vriendin zulke dingen te laten doen, terwijl het daarna toch uitgaat.

Wees eens realistisch, welke mongool doet nou zoiets?
Collectible solid silver personalised..
pi_96425987
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:29 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Hij wilt haar een reden geven, hij ziet het nog hoopvol in.
Deed ik ook, redenen verzinnen om je vriendin zulke dingen te laten doen, terwijl het daarna toch uitgaat.

Wees eens realistisch, welke mongool doet nou zoiets?
Klopt, is ook helemaal begrijpelijk, daar niet van.
TS, hou de eer aan jezelf, kap ermee.
Als ze niet achter je aan komt weet je genoeg, wil ze je wel terug dan kun je altijd nog kijken.

Succes! Sterkte!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Aarsjeuk op 06-05-2011 11:48:36 ]
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_96426015
als ze je niet meer balt dumpen...
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_96428031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef quirigua het volgende:

[..]

dodo, dat issie al _O-
Ah, jullie hebben een open relatie? Dan klinkt het alsof jij dat liever niet zo had ;)
pi_96436055
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
als ze je niet meer balt dumpen...
Alle mannenwijsheid samengevat in 7 woorden. _O_
pi_96436424
Ik snap niet waarom je jezelf zo vernederd, je bent toch geen hond man?
Ik haat zulke achterbakse sletjes :(
  zondag 8 mei 2011 @ 19:04:33 #61
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96513298
quote:
Waar wil je precies over praten en wat is precies de insteek van het gesprek?
Ik wil sowieso eerst met Backstabber praten. Heeft zij voorgesteld om met hem mee te gaan, of heeft hij haar juist gevraagd? Als Backstabber haar heeft gevraagd spreek ik hem erop aan dat het MIJN vriendin is en dat hij het niet met haar moet proberen. Als ZIJ het heeft gevraagd, ga ik met haar praten en haar vertellen dat het een kutactie was en dat als ze niet genoeg aan mij alleen heeft dat ze het dan uit kan zoeken. Ik voel me namelijk net iemand die alleen aanwezig mag zijn als het haar uitkomt, iemand die bij haar mag zijn als even niemand anders dat kan. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Als ze niet verandert maak ik het gewoon keihard uit, hou ik de eer aan mezelf en zoek ik lekker een nieuwe vriendin die geen BS karakter en gedrag heeft.
quote:
Ik snap niet waarom je jezelf zo vernederd, je bent toch geen hond man?
Ik haat zulke achterbakse sletjes :(
Tja, ze is gewoon heel erg gecompliceerd. Haar beste vriendin snapt vaak niets van haar, en ik heb ook zo'n vermoeden dat mijn vriendin zelf ook vaak totaal geen idee heeft waar bepaalde acties vandaan komen.
pi_96513639
Je verdiend beter! Dat ze maar lekker op zijn duffe scooter gaan rondrijden!

Dump haar, anders komt de klap dalijk nog harder aan als je gedumpt wordt door dr.

Succes en sterkte!
pi_96513855
wtf, ga gewoon vreemd ofzo, ga haar aan het lijntje houden!

o wacht.. je bent stiekum nog verliefd op der...(onterecht)
Rustig aan.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:44:06 #64
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96705783
Tussenstand:
Ik zie haar deze week niet meer. Ik heb er nog niet over gepraat en we hebben elkaar ook nauwelijks gezien. MAAR: toen we in de pauze bij elkaar zaten, hadden we het best gezellig. Ik vermijdt haar nu een beetje want ik heb nu niet de behoefte meer om haar per se te zien. Het boeit me ook geen flikker meer wat ze allemaal doet bij anderen. De status waar we nu zitten is dus nu gewoon een soort van vriendschap (voor mij iig). Het uitmaken laat ik nog even op me wachten. Ik heb namelijk nog steeds het idee dat het weer goed kan komen, dus volgende week nodig ik haar uit naar de bios (Pirates 4 komt dan uit :P). Daarna wil ik op een terrasje ofzo zitten en het bespreken, en dan maak ik het óf uit, óf ze komt bij mij logeren (giggety). Ik heb namelijk geen problemen met "Friends with benefits".
-Als ze volgende week niet WIL: gesprekje resulterend in "uit".
-Als ze volgende week niet KAN: de week daarna.
Ik zal op de dag na het bioscoopbezoekje de uiteindelijke uitkomst posten, als er nog mensen geïnteresseerd zijn. Daarna lock/close ik hem.
pi_96705816
Jaloezie is een emotie die optreedt (of niet) en is nauwelijks tot niet uit te schakelen. De vraag of het terecht is, vind ik een nogal vreemde vraag.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:53:23 #66
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_96706121
quote:
De vraag of het terecht is, vind ik een nogal vreemde vraag.
Stel: je ziet dat je vriendin en een andere jongen elkaar kietelen.
--> je wordt een soort van jaloers. Maar maak je je druk om niets of vindt je vriendin die andere jongen leuk? Dat bedoelde ik met "terecht of niet". ;)
pi_96706395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:53 schreef HellsMaw het volgende:

[..]

Stel: je ziet dat je vriendin en een andere jongen elkaar kietelen.
--> je wordt een soort van jaloers. Maar maak je je druk om niets of vindt je vriendin die andere jongen leuk? Dat bedoelde ik met "terecht of niet". ;)
Als jij op dat moment jaloers wordt, heb je blijkbaar het gevoel dat het iets te betekenen heeft of in ieder geval dat je het liever niet ziet plaatsvinden. Toch hoef je je er dan niet per se druk om te maken. Wat dat kietelen in hun geval te betekenen heeft, moet je voor jezelf maar analyseren.
pi_96706983
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Absurditeit het volgende:
Jaloezie is [A] een emotie die optreedt (of niet) en is nauwelijks tot [B] niet uit te schakelen. De vraag of het terecht is, vind ik een nogal vreemde vraag.

[A] Zo ist het ;
[B] Zo is het niet ; is best uit te schakelen, zeker is die te beheersen c_/
pi_96707190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:17 schreef quirigua het volgende:

[..]

[A] Zo ist het ;
[B] Zo is het niet ; is best uit te schakelen, zeker is die te beheersen c_/
Onzin. In veel gevallen is het zeker niet uit te schakelen maar een emotie die je dus overvalt. Vandaar ook de lichamelijke symptomen die je al helemaal niet kunt onderdrukken.

Altijd zo'n achterhaald idee van mensen die denken dat je wel volledig de baas bent over je brein en alles wel kunt bepalen of onderdrukken. :')
pi_96711387
Punt is natuurlijk dat jongens en meiden best gewoon vrienden kunnen zijn. Iets waar jij niet jaloers over hoeft te zijn.
Maar wat zij bedoelt met haar 'persoonlijke aandacht nodig hebben' lijkt verdacht veel op 'flirten met een ander'. Gaf ze die jongen(s) eerder ook al zoveel aandacht?

Kan me voorstellen dat je niet prettig voelt bij haar gedrag. Als ze liever haar tijd doorbreng met die andere gast dan met jou (zelfs al is dat alleen maar een smsje ofzo) dan kan je beter je conclusies trekken en haar aan de kant zetten.
Liej
pi_96712923
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Onzin. In veel gevallen is het zeker niet uit te schakelen maar een emotie die je dus overvalt. Vandaar ook de lichamelijke symptomen die je al helemaal niet kunt onderdrukken.

Altijd zo'n achterhaald idee van mensen die denken dat je wel volledig de baas bent over je brein en alles wel kunt bepalen of onderdrukken. :')

Onzin. Als jij dat niet kunt, dan wil dat niet zeggen dat anderen het ook niet kunnen. Er zijn er die dat best kunnen :W
pi_96735743
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef quirigua het volgende:

[..]

Onzin. Als jij dat niet kunt, dan wil dat niet zeggen dat anderen het ook niet kunnen. Er zijn er die dat best kunnen :W
In bepaalde omstandigheden zijn er mensen die dat kunnen, maar het is onzinnig om te denken dat de mens zich zomaar van jaloezie kan afsluiten. Daarmee zou je beweren dat wij onze emoties per definitie onder controle hebben en dat is een zeer achterhaald en weerlegd beeld van ons brein.
pi_96735803
Geen harde enters, zodoende onleesbare OP.
pi_96742989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:39 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

In bepaalde omstandigheden zijn er mensen die dat kunnen, maar het is onzinnig om te denken dat de mens zich zomaar van jaloezie kan afsluiten. Daarmee zou je beweren dat wij onze emoties per definitie onder controle hebben en dat is een zeer achterhaald en weerlegd beeld van ons brein.
dat is een zeer achterhaald en weerlegd beeld van ons brein.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:31:42 #75
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_97260293
Een tijdje later... Ik heb het drie dagen geleden met haar uitgemaakt. Naast haar verneukte gedrag voelde ik namelijk ook niets meer voor haar. Ik wilde het eerst via de mail doen, maar dat is zó genaaid dat ik het gewoon tegen haar heb gezegd. Ze moest snikken etc. maar ik zei gewoon hoe het zat. Gisteren kwam ze met Backstabber na school naar me toe en hij werd vet agressief. Die gast is 18 en bijna een kop groter dus ik was wel ff bang toen... Ik vroeg: "Wtf betekent dit?". Begint Anne (want zo heet ze) ineens te zeggen dat het allemaal mijn schuld was dat het niet werkte tussen ons enz... Ja dag! Dus ik werd boos op haar, komt Pieter (backstabber) ineens in actie. Hij begint tegen me aan te duwen en stoer te doen en me op te fokken van "Wat wil je nou van d'r" en "Kom dan!". Echt vaag, want hij is een soort van vriend van me. Normaal ben ik erg rustig met een goede zelfbeheersing, maar nu werd ik toch wel erg boos en gaf die gast (uit zelfverdediging) een harde klap in z'n borst. Pieter flipte toen al helemaal dus we hebben heel ff gevochten. Uiteindelijk liep die gast weg, echt zo van "Hier krijg je spijt van!" en dat soort BS. Ik heb nu wel een blauw oog, een bult en vet veel pijn aan mijn schouder (hij wilde m'n arm breken -.-). Maar goed, einde verhaal. Ik hoef beide personen nooit meer te zien, en Pieter al helemaal niet. Dus als één van jullie twee dit leest: VAL DOOD!
Ok dat was het einde van dit topic. Echt stom dat ik het nog zo lang met haar heb volgehouden, had gelijk naar jullie moeten luisteren.

Laters!
pi_97260807
Vervelend dat het zo is gelopen maar blijkbaar toch ook wel beter nu zij je bedriegt met die backstabber. Dat slaat echt alles.

Op zoek naar iemand die het wel waard is voor je :)
pi_97264826
Ongelofelijk, wat een belachelijke figuren. Daar wil je niet mee omgaan.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:40:12 #78
290585 Pweer
What else ?
pi_97272390
Respect voor TS, fijn dat je dat kudtvolk even op hun plaats zet. :)
(Ook al heb je er zelf wat aan overgehouden.. ;) )
I like, Sexy time! :D
pi_97272898
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef HellsMaw het volgende:
Laters!
pi_97273460
Ah koetsjiekoe! Over drie jaar lach je om deze onzin. Zoveel onvolwassenheid tussen twee mensen, komisch gewoon.

Kop op knul!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:35:17 #81
309946 Ricksnor
Ik ben Rick met een snor.
pi_97275877
FOK! knokploeg? Iemand?
Goede zaak TS, zo mag ik het zien.
pi_97276121
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:35 schreef Ricksnor het volgende:
FOK! knokploeg? Iemand?
Goede zaak TS, zo mag ik het zien.
Geweld met geweld bestrijden lost niets op :Y
pi_97276240
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Geweld met geweld bestrijden lost niets op :Y
Idd, beter pics online gooien dan wel linken :7
pi_97277455
Dumpen die chick.
Liefst zo snel mogelijk zodat zij het niet kan doen.
Op naar de volgende!
  woensdag 25 mei 2011 @ 01:01:27 #85
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97279270
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Kitlerrr het volgende:
Dumpen die chick.
Liefst zo snel mogelijk zodat zij het niet kan doen.
Op naar de volgende!
Teruglezen is voor sommigen ook te moeilijk.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')