Jij juist niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:04 schreef S1nn3rz het volgende:
Nou als je dat echt wilt nomineren heb je er geen reet van begrepen.
Hoezo is dit een Darwin Award?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:40 schreef summer2bird het volgende:
nepmensen die aan een modeziekte lijden (pdd-nos, adhd, add enz)
backfire!
Topic openen -> discussiėren&backfire -> OP ineens weghalen -> OP wordt weer teruggezet -> huilen dat de modjes niks doen.quote:
Het hele ouvre van die gast kan wel genomineerd wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen in de bijstand
B-b-backfire.
En terecht.
Sorry. Ik heb het topic zelf maar niet verpest met mijn vermoedens.quote:
Dan heeft ze er wel werk aan besteed:quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij is het een hoax. Bij de registratiegegevens van haar domeinnaam ritaklepper.com staat een adres dat toebehoort aan een kunstenares, Maria Tax. Ik gok op een social experiment of zoiets wazigs.
ik wilde net zeggen, ik zit zo eens te googlen, maar ze heeft al jaren oude hyves en facebookpagina's?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan heeft ze er wel werk aan besteed:
http://www.mensenplaats.nl/rcmklepper
Je whois klopt niet. Ik krijg gewoon Rita Klepper als domeinhouder, inclusief adres in Zuidoostbeemster. Lijkt me wel echt dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij is het een hoax. Bij de registratiegegevens van haar domeinnaam ritaklepper.com staat een adres dat toebehoort aan een kunstenares, Maria Tax. Ik gok op een social experiment of zoiets wazigs.
Dat krijg ik ook. Maar als je dan doorzoekt op dat adres, kom je weinig Kleppers tegen. Maar misschien zit ik er wel naast, daarom zei ik ook "volgens mij" en "ik gok".quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je whois klopt niet. Ik krijg gewoon Rita Klepper als domeinhouder, inclusief adres in Zuidoostbeemster. Lijkt me wel echt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |