Nevermind, dat kunnen we ook wel raden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:08 schreef Tjitze het volgende:
hij heeft een ongeneeslijke longziekte
ik laat zeker weten hoe het is afgelopen.
Nou nee. Dan zou je wel testpersoon worden voor wetenschappelijke experimenten en met de poen hem naar de TT laten gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Tjitze het volgende:
Probeer als ouder juist mijn stinkende best om dit voor hem te realiseren.
Als jij een like wil, dan krijg je een like. Heel veel succes gewenst als ouder.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Tjitze het volgende:
Probeer als ouder juist mijn stinkende best om dit voor hem te realiseren, maar als dit niet op prijs wordt gesteld dan haal ik de post er wel weer af.
Als ik de Facebook pagina van de TS zelf bekijk hebben ze zo te zien geld genoegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:17 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Nou nee. Dan zou je wel testpersoon worden voor wetenschappelijke experimenten en met de poen hem naar de TT laten gaan.
met andere woorden: geen interessequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Nevermind, dat kunnen we ook wel raden.
Dit is gewoon spam. Hij heeft zich geregistreerd en dat gepost. Geen medeleven van mijn kant.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:21 schreef Jellereppe het volgende:
Ik vind veel reacties onzin. Reageer niet als je alleen maar kunt klagen. Klaagbaak is een stukje verderop. Stelletje hyena's.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Nevermind, dat kunnen we ook wel raden.
Het is een kuttopic en ook dit soort oproepen op facebook zijn nogal kansloos.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:25 schreef strikeforce het volgende:
Die uitlaat gassen zullen zijn longen zeker goed doen.
Ja, maar als hij het doet voor zijn zieke zoon, dan mogen mensen daar wel rekening mee houden in hun reacties.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is gewoon spam. Hij heeft zich geregistreerd en dat gepost. Geen medeleven van mijn kant.
Beschrijving bij de foto op Facebook:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:08 schreef Tjitze het volgende:
Want met genoeg likes is er een kans dat hij naar de TT in Assen kan.
(...)
hoop ik dat jullie hem willen supporteren door de foto van hem te liken op Facebook
quote:Niet alleen de TT was de moeite waard, maar de Iveco meisjes waren ook erg leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |