Nevermind, dat kunnen we ook wel raden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:08 schreef Tjitze het volgende:
hij heeft een ongeneeslijke longziekte
ik laat zeker weten hoe het is afgelopen.
Nou nee. Dan zou je wel testpersoon worden voor wetenschappelijke experimenten en met de poen hem naar de TT laten gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Tjitze het volgende:
Probeer als ouder juist mijn stinkende best om dit voor hem te realiseren.
Als jij een like wil, dan krijg je een like. Heel veel succes gewenst als ouder.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Tjitze het volgende:
Probeer als ouder juist mijn stinkende best om dit voor hem te realiseren, maar als dit niet op prijs wordt gesteld dan haal ik de post er wel weer af.
Als ik de Facebook pagina van de TS zelf bekijk hebben ze zo te zien geld genoegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:17 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Nou nee. Dan zou je wel testpersoon worden voor wetenschappelijke experimenten en met de poen hem naar de TT laten gaan.
met andere woorden: geen interessequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Nevermind, dat kunnen we ook wel raden.
Dit is gewoon spam. Hij heeft zich geregistreerd en dat gepost. Geen medeleven van mijn kant.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:21 schreef Jellereppe het volgende:
Ik vind veel reacties onzin. Reageer niet als je alleen maar kunt klagen. Klaagbaak is een stukje verderop. Stelletje hyena's.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Nevermind, dat kunnen we ook wel raden.
Het is een kuttopic en ook dit soort oproepen op facebook zijn nogal kansloos.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:25 schreef strikeforce het volgende:
Die uitlaat gassen zullen zijn longen zeker goed doen.
Ja, maar als hij het doet voor zijn zieke zoon, dan mogen mensen daar wel rekening mee houden in hun reacties.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is gewoon spam. Hij heeft zich geregistreerd en dat gepost. Geen medeleven van mijn kant.
Beschrijving bij de foto op Facebook:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:08 schreef Tjitze het volgende:
Want met genoeg likes is er een kans dat hij naar de TT in Assen kan.
(...)
hoop ik dat jullie hem willen supporteren door de foto van hem te liken op Facebook
quote:Niet alleen de TT was de moeite waard, maar de Iveco meisjes waren ook erg leuk!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:26 schreef zarGon het volgende:
En, wat ik niet begrijp:
[..]
Beschrijving bij de foto op Facebook:
[..]
Dat dus. Ongetwijfeld voor een wedstrijd dat je iets kan winnen met je FB foto van de TT als je genoeg likes hebt. Erg triest dat mensen dan met zo'n verhaal komen aanzetten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:26 schreef zarGon het volgende:
En, wat ik niet begrijp:
[..]
Beschrijving bij de foto op Facebook:
[..]
Er zijn zoveel kinderen ziek, ik ken hem niet eens.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef Jellereppe het volgende:
Hoeveel kost nou zo'n kaartje voor de TT in Assen? ¤ 100 of ¤ 200? Als ik een kind had, dan had ik het voor hem betaald als dat zijn droom is.
crapquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.. Wat is ermee? Het hoort 'fourty' te zijn?
Mja, ik klik op zijn naam, en dan kom ik zo'n foto tegen:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, maar als hij het doet voor zijn zieke zoon, dan mogen mensen daar wel rekening mee houden in hun reacties.
Je hebt mij te pakken. Ik moet je gelijk geven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, ik klik op zijn naam, en dan kom ik zo'n foto tegen:
[ afbeelding ]
Het is een aanname, maar als dat zijn huis is, is zijn smeken om likes voor iets als de TT Assen ook gewoon triest.
Zag ik ook alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, ik klik op zijn naam, en dan kom ik zo'n foto tegen:
[ afbeelding ]
Het is een aanname, maar als dat zijn huis is, is zijn smeken om likes voor iets als de TT ook gewoon triest.
Nu hoop ik dat er ook echte Engelsen zijn die dit soort fouten makenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Geeft niks, mede moffen supporter.
Waarom staat er dan dit bij de fotoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef Tjitze het volgende:
Ik word behoorlijk verdrietig van al die cynische reacties (en dat terwijl we al zoveel ellende hebben meegemaakt). Kennelijk is het hier meer gepast om iemand af te branden dan begrip te hebben voor wat we allemaal hebben doorgemaakt. Ik heb geen idee hoe ik deze post weer moet verwijderen, maar als er een mod is die dit leest: graag deze topic verwijderen.
?quote:Niet alleen de TT was de moeite waard, maar de Iveco meisjes waren ook erg leuk!
Is hij nou al wel of niet een keer aanwezig geweest bij de TT Assen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef Tjitze het volgende:
Ik word behoorlijk verdrietig van al die cynische reacties (en dat terwijl we al zoveel ellende hebben meegemaakt). Kennelijk is het hier meer gepast om iemand af te branden dan begrip te hebben voor wat we allemaal hebben doorgemaakt. Ik heb geen idee hoe ik deze post weer moet verwijderen, maar als er een mod is die dit leest: graag deze topic verwijderen.
Doe je dat ook op straat, willekeurige voorbijgangers je levensverhaal vertellen en dan verwachten/eisen dat ze medeleven tonen en je bericht gaan liken uit medelijden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef Tjitze het volgende:
Vast welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat er ook echte Engelsen zijn die dit soort fouten maken
financiëlequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Knap dat de meeste mensen hier de persoonlijke en financieële situatie kennen.
Waar mensen in het echte leven nog zullen zeggen van het is een goed initiatief zeggen mensen dat hier niet zo snel. Omdat mensen hier minder gehinderd worden door sociaal gewenst gedrag.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef Tjitze het volgende:
Dat geeft het recht met je middelbare leeftijd sneu te doen? Van jou had ik het niet verwacht SWJ.quote:
boehoequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat geeft het recht met je middelbare leeftijd sneu te doen? Van jou had ik het niet verwacht SWJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |