lol. daarom, achterste rij, bios bijna leeg (13.45) en projector in het midden (beide kanten 4 plaatsen ernaast)quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:02 schreef trovey het volgende:
Graag wel op de laatste lege rij....tijdje geleden een heftig lebberend stel voor me gehad en dat was gewoon irritant....ik zag de film niet omdat ze steeds met die koppen in het gedeelte tussen de stoelen kwamen en daar moet je als persoon erachter nou net doorheen kijken.
![]()
Of je zegt er gewoon wat van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:02 schreef trovey het volgende:
Graag wel op de laatste lege rij....tijdje geleden een heftig lebberend stel voor me gehad en dat was gewoon irritant....ik zag de film niet omdat ze steeds met die koppen in het gedeelte tussen de stoelen kwamen en daar moet je als persoon erachter nou net doorheen kijken.
![]()
Deed ik maar hielp niet.quote:
Niet huilen. dit is anno 2012. Beetje spannend moet het wel blijven en we houden al rekening met opa's. (13.45, bijna leeg, achterste rij.......)quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Natuurlijk is dat niet legaal. Met een beetje pech krijg je er ook nog een boete voor onzedelijk gedrag bij.
Ga dan naar een parenclub ofzo. Val andere mensen niet lastig met je paringsdrang.
Dus omdat het 2012 is moet je andere mensen hiermee lastig vallen? Wat is dat nou weer voor redenatie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Niet huilen. dit is anno 2012. Beetje spannend moet het wel blijven en we houden al rekening met opa's. (13.45, bijna leeg, achterste rij.......)
Je gaat maar naar het invalidentoilet toe als je je hormonen niet onder controle kunt houden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Niet huilen. dit is anno 2012. Beetje spannend moet het wel blijven en we houden al rekening met opa's. (13.45, bijna leeg, achterste rij.......)
toilet? zo afgezaagd! staat niet voor niets bij elke club beveiliging bij de WC's.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Je gaat maar naar het invalidentoilet toe als je je hormonen niet onder controle kunt houden.
Bij de bios niet (althans niet bij degene waar ik komquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:12 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
toilet? zo afgezaagd! staat niet voor niets bij elke club beveiliging bij de WC's.
Zet het dan in WGR.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:59 schreef LifeonEarth het volgende:
Nee dit topic hoort niet thuis in sexualiteit. Het gaat namelijk niet over de daad maar of het legaal is in de bioscoop. (tenzij moderator wel vind, dan graag verplaatsen)
Met een beete geluk pech word je er alleen uitgetrapt. Politie inschakelen zou beter zijn.quote:Het zit zo: een vriendin van me en ik gaan binnenkort naar de bios. Nu hebben we het al een keer over sex daar gehad. (ik weet niet of ze meende maar proberen waard!) Nu is mijn vraag: In hoeverre is het illigaal?
huur lekker een hotelkamer als je niet bij je ouders thuis durft te batsen zegquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
daar niet. heb american pie eerste helft zonder ondertitel gekeken, hadden ze niet door.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:17 schreef Life2.0 het volgende:
En er zit iemand bij de projector die d ehele zaal in de gaten houd, die gaat jou dus filmen en straks sta je op fok
wait what?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:18 schreef GekkePoes het volgende:
Dan moet je creatief zijn met je grote popcornbak.. o.a. een gat eronder in.
Die vent had zijn vriendin ook bij zich?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:20 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
daar niet. heb american pie eerste helft zonder ondertitel gekeken, hadden ze niet door.
Heb je wel, altijd, overal, films gaan niet automatisch. en dat heeft dus niets te maken met ondertiteling (of het geluid dat te zacht/hard staat).quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:20 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
daar niet. heb american pie eerste helft zonder ondertitel gekeken, hadden ze niet door.
Als je bij iemand op bezoek komt pak je dan ook maar wat te eten en plof je op de bank of vraag je netjes waar alles staat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:21 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
WGR??? ik ben nog maar pas hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |