quote:Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ze maken misbruik van de maatschappij en lachen stilletjes om mensen zoals je vader.
fixedquote:Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef Astonmartin22 het volgende:
Terechte klacht, echter nutteloos aangezien de meerderheid altijd linksrechts zal blijven
Dit weet ik, en dat maakt me enorm boos.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ze maken misbruik van de maatschappij en lachen stilletjes om mensen zoals je vader.
De hippie's moeten eens echt uit dit land verdwijnen. Het opmerkelijke is, dat gewoon er gewoon GEEN EEN politicus is die hier iets tegen wilt doen. Zelfs niet onze o-zo liberale VVD.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef Astonmartin22 het volgende:
Terechte klacht, echter nutteloos aangezien de meerderheid altijd links zal blijven
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef Basp1 het volgende:
En 52% belasting, een rechtenstudent die niet eens weet dat we een getrapt systeem hebben en dus nooit of te nimmer aan die 52% kan komen.
Wat is dit voor tokkie mentaliteit? Wat dacht je van zelf werken?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom zou je zelf gaan werken als een ander dat wel voor je doet?
Wat dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef Arkai het volgende:
De bijstand is van vangnet naar hangmat gegaan. Gelukkig gaat dit demissionaire kabinet er wat aan doen.
1. Je betaald geen 52% over elke cent.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Rechten_Student het volgende:
Mijn ouders werken beide elke dag minimaal 8 uurtjes, mijn vader werkt zelfs 7 dagen per week omdat hij een zaak runt, mijn ouders betalen netjes belasting van 52% over elke zuurverdiende cent, terwijl de bijstand-tokkies lekker thuis genieten van de frieten die ze hebben gekocht bij de lokale frituur.
Je hebt gelijk, TS is gewoon een puberende scholier die denkt dat hij er is. Hij leeft van zakgeld en heeft een mening over mensen in de bijstand. Wie houdt er nu zijn handje op?quote:
Je betaald? Ik dacht dat een werkwoord in een hij-vorm een stam+t kreeg, niet stam+dquote:Op maandag 21 mei 2012 12:07 schreef trigt013 het volgende:
[..]
1. Je betaald geen 52% over elke cent.
2. Jij bent student en parasiteert ook op het systeem in de hoop ooit rijk te worden, je bent geen haar beter.
Heeft ie van papa natuurlijk. Ook zo'n kortzichtige kapitalistquote:Op maandag 21 mei 2012 12:12 schreef CrushedTinBox het volgende:
Hoezo alle bijstandtrekkers over één kam scheren.
Ik zou even goed op gaan letten bij inkomstenbelastingquote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Rechten_Student het volgende:
Wat een stelletje tokkie's zeg.
Ja, ik heb het over mensen in de bijstand. Lekker de hele dag luieren, luisterend naar volksmuziek kunnen ze wel geld innen, maar als je een tegenprestatie vraagt O JEE dan ben je inhumaan en dan ben je een kapitalist die niets overheeft voor anderen.
Nou, ik kan het je vertellen: KLINK KLARE ONZIN.
De mensen die bijstand krijgen horen daar vaak niet eens, de bijstand is niet bedoeld als luierstoel en is er alleen als tijdelijk vangnet, maar toch proberen sommige mensen er eindeloos van te blijven genieten.
Mijn ouders werken beide elke dag minimaal 8 uurtjes, mijn vader werkt zelfs 7 dagen per week omdat hij een zaak runt, mijn ouders betalen netjes belasting van 52% over elke zuurverdiende cent, terwijl de bijstand-tokkies lekker thuis genieten van de frieten die ze hebben gekocht bij de lokale frituur.
En verderquote:Trouwens, dan heb ik het niet eens over de politici. Een belastingverhoging van 2% kan wel ingevoerd worden(dat de economie alleen maar schaadt), maar durf maar niet aan die bijstand-frauders te komen, want dan ben je radicaal en dan ben je inhumaan.
De bijstand-hippie's moeten eens opstaan uit hun droom, zoek een baan. Doe mee in de maatschappij. Zorg voor een bijdrage in plaats van de hele dag lekker thuis SBS kijken.
Hippie's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |