Hij zat bij mijn mond, toen ik op YouTube aan het kijken was. En toen ineens teleporteerde hij mn strot inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik moest lachen.
Dingen eten met veel vezels zodat je gaat schijten, hij komt dan vast wel mee. Maar de grote vraag is: Hoe kan je zoiets per ongeluk inslikken?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij zat bij mijn mond, toen ik op YouTube aan het kijken was. En toen ineens teleporteerde hij mn strot in
Nee. Ze zeiden hij komt vanzelf wel eruitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef gogosweden het volgende:
wtf`?![]()
hebben ze hem er nog uitgehaald in het ziekenhuis dan?
dat wordt een harde keutelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee. Ze zeiden hij komt vanzelf wel eruit
nadat hij je maagwanden gescheurd heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee. Ze zeiden hij komt vanzelf wel eruit
Ja.. ze zeiden dat het verder weinig kwaad kon, veel ontbijtkoek eten zodat het eromheen kwam te zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:03 schreef Fokboer het volgende:
[..]
nadat hij je masgwanden gescheurd heeftwas het plastic?
Nee, die was eraf, die sloop ik er altijd afquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:03 schreef kawa4 het volgende:
en die kleine pinnentjes zitten er natuurlijk ook nog op ( waarmee dat rondje dat om de fles blijft zitten vast gemaakt is)
dan wens ik u veel suc6 met uitpoepen.
Als jullie dat willenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef gogosweden het volgende:
TS, post je wel pics als je hem uitgescheten hebt?
Gewoon in een teiltje water gooien, wordt het vanzelf weer schoon. MarcoTM doet dat altijd met eten uit de vuilnisbakquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar TS, nu ben je die code kwijt
kun je geen prijzen winnen
vragen om verboden materiaalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef gogosweden het volgende:
TS, post je wel pics als je hem uitgescheten hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |