NEE, BARBAARS LULLETJE PIEPSCHUIMquote:
nomnomnom en kip kerrie is vet lekker.. nomnomnom..quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Ik heb net een schnitzel met friet van Van der Valk op.
Nee, die valt buiten mijn doelgroepquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dames, ik kom hier nooit, alleen voor deze keer.
Herkent iemand deze FOK!ster?
Welke FOK!ster is dit?
Ehm is dat niet die ene uit pub?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dames, ik kom hier nooit, alleen voor deze keer.
Herkent iemand deze FOK!ster?
Welke FOK!ster is dit?
Oke, gevonden geloof ik. Updates in mijn topicquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm is dat niet die ene uit pub?
Terrorizing cookie?
Daar had je toch die armbandjes voor?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[WGR] Vrijgezelle meisjes met een kenmerk rond laten lopen
Je hebt meivakantie en noemt naar school gaan werken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:19 schreef Salatrel het volgende:
na 3 dagen vrij te zijn heb ik totaal geen besef van tijd meer en dus ook niet dat het bijna weekend is.. blij als ik weer kan gaan werken zodat ik weer een beetje in mn ritme kom
Nee Remlof, deze jongeheer is een harde werker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt meivakantie en noemt naar school gaan werken?
ik heb gewoon een baan met 40 urige werkweek hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
7:30 opstaan, uiterlijk 8:15 weg, 8:30 beginnen en om 17:00 klaar en uiterlijk 17:10 thuisquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef MouzurX het volgende:
Werken, verschrikkelijk.
7 uur op, dan pas om 5 uur thuis of later, je hebt gewoon geen leven meer.
Elke keer als ik stage moet lopen wordt ik met de dag chagerijniger.
Bleghquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
7:30 opstaan, uiterlijk 8:15 weg, 8:30 beginnen en om 17:00 klaar en uiterlijk 17:10 thuis
jongeheer :'Dquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Remlof, deze jongeheer is een harde werker.
Wat kom jij hier nu dan weer doen?quote:
Doe je meer MW2 dan BO?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat kom jij hier nu dan weer doen?![]()
Dacht het MW2 topic aan te klikken.
Als je nog meer onnozelheden wilt moet je zeker hier blijven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zag deze staan ineensMaarja.. Ik heb de mw2 sc al voor alle onnozelheden.
Nu ik de nieuwe mappen heb BO, maar heb het er een beetje mee gehad.quote:
The boy in the striped pyjama's is ook wel mooi.quote:
Vorig jaar al gezien, kan niet tippen aan deze film. Maar the pianist blijft het mooist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
The boy in the striped pyjama's is ook wel mooi.
Ik heb iets met 'escape from sobibor', erg indrukwekkende film. Schindler's list is me te gemaakt, te Hollywood.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vorig jaar al gezien, kan niet tippen aan deze film. Maar the pianist blijft het mooist.
Hey lieverd, alles goed?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehmmm, niet helemaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een sexy lingerie setje om mij in te verleiden?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehmmm, niet helemaal.
Wil je 't nog wel zien nu?
je kan ook halve dagen gaan werken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blegh
Nu is het nog enigszins te doen aangezien je wel wat licht ziet maar 's winters ga je weg wanneer het donker is en kan je naar huis wanneer het donker is.
Moet ik later dan ook een half huis en een halve auto gaan kopen?quote:
lees: woonwagenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet ik later dan ook een half huis en een halve auto gaan kopen?
Je kan ook een baan nemen die goed verdient en je niet 40 uur per week voor hoeft te werken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet ik later dan ook een half huis en een halve auto gaan kopen?
Dan zou ik hem weggooien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:38 schreef Allure_ het volgende:
Titi, hij is trouwens blauw wit gestreept.
lekker tussen de andere kampers...quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef fyah het volgende:
je kan ook voordelig wonen als je het land rondtrekt met een kermisattractie. maak van je hobby je werk
hey dqodquote:
Kwam gisteren ook al meermaals langs op mijn facebookquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef BobbyB het volgende:
Why do parents expect that we listen to them, when:
- Tarzan is alays half naked
- Cinderella comes home at midnight
- Pinocchio lies all the time
- Aladin is the king of thieves
- Batman drives around at high speed
- Sleeping Beauty is extremely lazy
- Snow White lives with 7 guys
- Little Red Riding Hood doesn't listen
ok eng.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Kwam gisteren ook al meermaals langs op mijn facebook
Zware dingen onderop.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Allure_ het volgende:
10 ek voor diegene die mijn backpack inpakt. en dan wel ALLES erin wat ik mee wil nemen.
er zit een gewichtsquota op handbagage kushiquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Allure_ het volgende:
10 ek voor diegene die mijn backpack inpakt. en dan wel ALLES erin wat ik mee wil nemen.
Ik stop mezelf er in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Allure_ het volgende:
ik weet niet waar je heengaat, maar voor de helft van het geld koop je kleding in 3e wereld landen en dat geef je na dragen weg en kei arme kindjes. Zij blij, jij blijquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Allure_ het volgende:
vrouwenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga een beetje in van die vodden lopen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik weet niet waar je heengaat, maar voor de helft van het geld koop je kleding in 3e wereld landen en dat geef je na dragen weg en kei arme kindjes. Zij blij, jij blij
ik lag te pitten om 20:00quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
Door die hele Dodenherdenking 5 minuten voetbal gemist.
prada jurkjes van 30 euro, echte merkquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga een beetje in van die vodden lopen.
thuis komen doorgaans geen leuke stagiaires die je helpen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef moomoo het volgende:
gewoon een baan zoeken dat je vanaf thuis kan werken
backpacken op hakkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga een beetje in van die vodden lopen.
LV tasjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja met een LV van de vrachtwagen gevallen.
zzp'er met stagiairequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
thuis komen doorgaans geen leuke stagiaires die je helpen.
Vooruit. Ik neem wel niets mee, dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik weet niet waar je heengaat, maar voor de helft van het geld koop je kleding in 3e wereld landen en dat geef je na dragen weg en kei arme kindjes. Zij blij, jij blij
1 aidsneger met LV tas voor je reactiequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja met een LV van de vrachtwagen gevallen.
gaan uit mn klas anders mooi een paar stagelopen bij freelancers enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
thuis komen doorgaans geen leuke stagiaires die je helpen.
Of op het strand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef fyah het volgende:
Op vakantie zie ik altijd negers die juwelen verkopen op straat. Dat is pas een baan
hear hearquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen maar op luxe vakanties.
serieus, eentje probeerde ons fucking SCHAPENVELLEN te verkopen op een bloedheet strandquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen maar op luxe vakanties.
gids worden op één of anders vakantieeilandquote:
het was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
gaan uit mn klas anders mooi een paar stagelopen bij freelancers enzo
maar ik zei ook 'waar je vanaf thuis KAN werken'
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Allure_ het volgende:
Mannen begrijpen dat ook niet, he. Mijn vader 'Ja, dan koop je daar op zo'n marktje toch 6 shirts voor unne euro.'
Ik:__!!!!!!!!'
backpacken in asiaquote:
handig toch? Nog een leuk souvenir ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Allure_ het volgende:
Mannen begrijpen dat ook niet, he. Mijn vader 'Ja, dan koop je daar op zo'n marktje toch 6 shirts voor unne euro.'
Je hoeft toch niet als fotomodel door Kathmandu te lopen of wel dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Allure_ het volgende:
van geitenzak worden die gemaakt, jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef fyah het volgende:
Ik heb een broek gekocht in Thailand voor een paar dollar. Serieus. Dat ding was gemaakt van fucking geiten ofzoGewoon in de vuilbak gegooid.
Ehm, jawelquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet als fotomodel door Kathmandu te lopen of wel dan?
ik HAAT dit soort nonsens vergelijking zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet als fotomodel door Kathmandu te lopen of wel dan?
die nederlanders pik je er toch probleemloos tussenuitquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef moomoo het volgende:
[..]
dan maak je het ze nog een beetje moeilijk met 'spot de toerist'.
Ik wel, okee, miss geen fotomodel, maar wel enigszins een beetje sexy.quote:
Met hun hagelslag en pindakaas mee of was het hun steenkolen-engels..?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die nederlanders pik je er toch probleemloos tussenuit
sexy zijn in Thaillandquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, okee, miss geen fotomodel, maar wel enigszins een beetje sexy.
nee omdat ze proberen af te dingen op een beachbalsetje van 25 bahtquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met hun hagelslag en pindakaas mee of was het hun steenkolen-engels..?
quote:
nederlanders durven toch helemaal niet af te dingen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee omdat ze proberen af te dingen op een beachbalsetje van 25 baht
Als die kennis maken met Ally's innerlijk rennen ze schreeuwend weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef fyah het volgende:
[..]
sexy zijn in ThaillandDaar lopen vooral dike Amerikanen op zoek naar een vrouw, en nare Thaise gastjes die je geld willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ja maar zo loopt Ally er dan ook bij, alleen net wat strakker en modieuzer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit: simpel wit shirtje en broek, alleen die slippers lijken me lastig als je ver moet lopen
Ik zit nog eens goed naar die pic te kijken en zie dat de pijl op de weg precies bij die chickie naar binnen looptquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar zo loopt Ally er dan ook bij, alleen net wat strakker en modieuzer.
kekekekequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Dqod het volgende:
Bwohoho u_u is uit.. Het is nu jajajjaj u_u.. Op z'n spaans
Names de commissie voor verandering keur ik deze motie af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Dqod het volgende:
Bwohoho u_u is uit.. Het is nu jajajjaj u_u.. Op z'n spaans
jajajjaj u_u doe niet zo gek zegquote:
Nou en ik doe toch lekker wat ik zelf wilquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Names de commissie voor verandering keur ik deze motie af.
Ja maar ik ben de man, dus ik heb gelijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou en ik doe toch lekker wat ik zelf wil
My balls are bigger than yoursquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja maar ik ben de man, dus ik heb gelijk!
Hmmm?quote:
I knowquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef Dqod het volgende:
Also:en een melksnuifactie voor jou, fyah.. Ik kan best lief zijn
Mag ik je in je wang knijpen?quote:
Dit is het meest opmerkelijke dat een meisje me de laatste tijd heeft gevraagd. Natuurlijk!quote:
You just made my eveningquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Dit is het meest opmerkelijke dat een meisje me de laatste tijd heeft gevraagd. Natuurlijk!
Avond is jong en ik kan nog een hele boel klaarmaken girlquote:
Oh nou.. Jeetje.. Nou..quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Avond is jong en ik kan nog een hele boel klaarmaken girl
Ik weet dat je homo bent maar weet wel dat een chick als tli of ally hier keihard voor zou vallen hoor
Hooooooooooooooooiquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie fas nog wel met zo'n vrouw van de telefgraaf gaan hoor.
Preciesquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar zo loopt Ally er dan ook bij, alleen net wat strakker en modieuzer.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als die kennis maken met Ally's innerlijk rennen ze schreeuwend weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voorspelbaar ook, liefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hahaha lol ach he dan heb ik ook nog eens seks lollercopterquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit nog eens goed naar die pic te kijken en zie dat de pijl op de weg precies bij die chickie naar binnen loopt
Dus tip aan Ally om niet op die plekken te gaan zitten!!!
Nornaal ben ik degene met vage posts. Nu weet ik hoe jullie je voelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n mevrouw nanningaquote:
En ik snap mezelf zó goed he, en op zo'n moment vind ik ook dat ik gewoon kei duidelijk benquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef fyah het volgende:
[..]
Nornaal ben ik degene met vage posts. Nu weet ik hoe jullie je voelen
Waar the fuck heb je het over?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n mevrouw nanninga
[..]
En ik snap mezelf zó goed he, en op zo'n moment vind ik ook dat ik gewoon kei duidelijk ben. Heb ik wel vaker niet op letten.
Ik weet perfect waar ze het over heeft. Alleen ben ik meestal vaag met opzetquote:
Je kent me overduidelijk niet, meid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
VAN DAMES IN DE DOP, DAT JIJ MET ZO EENTJE WEL ZOU GAAN
Pics helpen deze mensen schatquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
VAN DAMES IN DE DOP, DAT JIJ MET ZO EENTJE WEL ZOU GAAN
Daar hebben we 't al over gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kent me overduidelijk niet, meid.
Ik ben sinds gister afgehaakt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ant ik weet dat fas dat kijkt. Of vergis ik me nou?
Oh..quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben sinds gister afgehaakt.
En ik snap je nog steeds niet, maar ik weet dat dingen uitleggen niet echt jouw ding is.
toch hou ik wel van je hoorquote:
Je bent nog zwakzinniger dan ik dacht.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent nog zwakzinniger dan ik dacht.
ben er wel aan gewend inmiddels, mis alleen de opmaak knopjes (dik gedrukt, plaatjes etc) die zaten er eerst wel in toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef fyah het volgende:
Hoe bevalt jullie die nieuwe mobiele layout nu? Verzoekjes? Ga er binnenkort nog eens aan zitten.
[..]
Jullie snappen mij gewoon niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Daarom moet je het ook uitleggen.quote:
Ik snap jou meestal welquote:
Ja maar die vertragen dr boel en ben ik daarom op tegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ben er wel aan gewend inmiddels, mis alleen de opmaak knopjes (dik gedrukt, plaatjes etc) die zaten er eerst wel in toch?
Waarom zou ik met haar gaan? Ik ben zo wanhopig?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Crack_ het volgende:
En zo'n vrouw van de telefoon graaf was dus mevrouw nanninga dus dan kwam er te staan
"Ik zie fas nog wel met mevrouw nanninga gaan"
Das toch gewoon duidelijk of niet?
Omdat het me wel zo'n type voor jou leek, beetje hoe heet dat ehm.... temperament? De rest niet whihiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou ik met haar gaan? Ik ben zo wanhopig?
oh. maar ik wil ze.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja maar die vertragen dr boel en ben ik daarom op tegen
Niet altijd hoor u_uquote:
Wie het kleine niet eertquote:
Wees dan ook eens duidelijker, lapjeskat.quote:
Kijk daarom moet je zoiets uitleggen, ik dacht dat je iets anders bedoelde. Oké, duidelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het me wel zo'n type voor jou leek, beetje hoe heet dat ehm.... temperament? De rest niet whihi
TORTIE CALICO VERDAMMT NOCH MALquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees dan ook eens duidelijker, lapjeskat.
ik snapte het ook wel gewoon, maar ik durf niks te zeggen want dan krijg je weer gezeik dat je het voor een ander opneemtquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Crack_ het volgende:
En zo'n vrouw van de telefoon graaf was dus mevrouw nanninga dus dan kwam er te staan
"Ik zie fas nog wel met mevrouw nanninga gaan"
Das toch gewoon duidelijk of niet?
Ik vind erwten vies en nu?quote:
Gewoon Calico is duidelijker btw u_uquote:
quote:
IK BID NIE VEUR BRUUNE BOON'quote:
Ja, gegen die mauer.quote:
Dat zei mijn mama altijd hoorquote:
Iets onaardig?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk daarom moet je zoiets uitleggen, ik dacht dat je iets anders bedoelde. Oké, duidelijk.
Nee, dat al helemaal nietquote:
Bonnie gegen die mauer ja? JA?? JAAAAAAAAAAAAA???quote:
ik vind dit walgelijk om op 4 mei te zeggenquote:
Jaja, nu ben je te laat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik snapte het ook wel gewoon, maar ik durf niks te zeggen want dan krijg je weer gezeik dat je het voor een ander opneemt
* Mental image.quote:
vrouwenquote:
Eh, nee die niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bonnie gegen die mauer ja? JA?? JAAAAAAAAAAAAA???
Que?quote:
Ja, het is hier ten slotte de sc, aka een slangenkuil.quote:
Boeiend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vind dit walgelijk om op 4 mei te zeggen
Maar.. Ze zijn allemaal drolliebolliesquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, nee die niet.
Genoeg andere kandidaten.
SlangenCuilquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het is hier ten slotte de sc, aka een slangenkuil.
NIETS laat maar.. la la la (8)quote:
Wijven zoals jij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deze vrouw hatende posts altijd. Wat voor wijven date jij, zeg.
FFFUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Ik doe anders nooit onaardig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het is hier ten slotte de sc, aka een slangenkuil.
Nee.quote:
Hij kijkt een beetje .. scheel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar.. Ze zijn allemaal drolliebollies
[ afbeelding ]
Wat een scheetje ben je ook he.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:01 schreef BobbyB het volgende:
mensen die niet snappen dat ik dat niet meen.
vrouwen
Die daten geen homo's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die daten geen homo's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Wat voor sausje?quote:
Deze post.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:01 schreef BobbyB het volgende:
mensen die niet snappen dat ik dat niet meen.
vrouwen
Nee nog niet eensquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die daten geen homo's.HAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee nog niet eens.. Ik voel me verdomme net een zombie
.. EN IK HEB MAAR 1 DAG WEEKEND
Niks mis met herpaderp katjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje .. scheel?
Ik vind perzen anders geen reet aan.quote:
Ok truequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind perzen anders geen reet aan.
ik krijg een beetje gemengde signalen van jouquote:
Ik ga 'm misschien vannacht kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee nog niet eens.. Ik voel me verdomme net een zombie
.. EN IK HEB MAAR 1 DAG WEEKEND
Volgens mij zijn ragdolls ook wel grappig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok true
SAVANNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH'S!!!
Ik ga strakjes slapen en hopen dat t lukt en dat ik niet wakker word van de party downstairsquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga 'm misschien vannacht kijken.
Jij hebt ook vakantie/ een vrije dag?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga 'm misschien vannacht kijken.
Ebony was deels ragdollquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ragdolls ook wel grappig.
Ik las partydowners.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga strakjes slapen en hopen dat t lukt en dat ik niet wakker word van de party downstairs
Dan ga ik janken als een malle
Schijnen wel aanhankelijk te zijn ?quote:
Wat voor party?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga strakjes slapen en hopen dat t lukt en dat ik niet wakker word van de party downstairs
Dan ga ik janken als een malle
Ik heb eigenlijk geen colleges meer, ik moet alleen nog tentamens maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt ook vakantie/ een vrije dag?
Nicequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Fascination het volgende:
Ik heb eigenlijk geen colleges meer, ik moet alleen nog tentamens maken.Hihi.
Als ik hierom lach, dan ga ik naar de hel.quote:
Het zijn ook stuk voor stuk downersquote:
Broer. jarig.. zuipfestijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor party?
[..]
Ik heb eigenlijk geen colleges meer, ik moet alleen nog tentamens maken.Hihi.
ik doe 'm daarom zo ;pquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Fascination het volgende:
Ik voel me elke keer weer een retard als ik de-smiley post.
Ik krijg een beetje een lamon-gevoel bij die smiley.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Fascination het volgende:
Ik voel me elke keer weer een retard als ik de-smiley post.
Haha, met z'n boerenvrienden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het zijn ook stuk voor stuk downers
[..]
Broer. jarig.. zuipfestijn
Oh, is dat niet leuk?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het zijn ook stuk voor stuk downers
[..]
Broer. jarig.. zuipfestijn
Verschilde wel heel erg bij ebony.. Ze had wel haar momenten trouwens.. En ik hoorde I. laatst zeggen dat ze nu heel erg is veranderd (dus nu wel aanhankelijker.. En gemeen tegen Snowyquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnen wel aanhankelijk te zijn ?
Nou.. arme Snowy..quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verschilde wel heel erg bij ebony.. Ze had wel haar momenten trouwens.. En ik hoorde I. laatst zeggen dat ze nu heel erg is veranderd (dus nu wel aanhankelijker.. En gemeen tegen Snowy)
Mhmquote:
Nee, omdat luidruchtige herp boerenquote:
Mjoahhhh.. Maar ook arme Ebony, want B. wou haar weg doen begreep ikquote:
gecondoleerdquote:
Ohh, verschrikkelijk. Ik haat dat soort boerenvolk.quote:
B moet zichzelf weg doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, omdat luidruchtige herp boeren
[..]
Mjoahhhh.. Maar ook arme Ebony, want B. wou haar weg doen begreep ik
Waarom?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef Dqod het volgende:
Mjoahhhh.. Maar ook arme Ebony, want B. wou haar weg doen begreep ik
1 minuut stilte nogmaals?quote:
Mhm ja ik ook.. Iig van die ongemanierde kutboeren.. En dat zijn zequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, verschrikkelijk. Ik haat dat soort boerenvolk.Misschien oordopjes indoen of zo.
Iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
B moet zichzelf weg doen![]()
heeft de hele gemeenschap baat bij
Als dit gaat over diegene waar ik denk dat het over gaat: amen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
B moet zichzelf weg doen![]()
heeft de hele gemeenschap baat bij
Snowy en Ebony zijn beide iets van 5 of 6quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Hoe oud is Snowy eigenlijk?
Wonen die ook nog allemaal thuis?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Dqod het volgende:
Mhm ja ik ook.. Iig van die ongemanierde kutboeren.. En dat zijn ze
En nee.. Ik kan ook niet slapen als ik iets in m'n oren heb![]()
Ikw eet bijna wel zeker dat je aan de juiste persoon denkt jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als dit gaat over diegene waar ik denk dat het over gaat: amen.
Neequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wonen die ook nog allemaal thuis?
Je kijkt toch boer zoekt vrouw?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wonen die ook nog allemaal thuis?
Ja, maar uit ervaring(Woudenberg) weet ik dat sommige op hun 50ste nog bij mams wonen.quote:
ik reed gister nog door woudenbergquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar uit ervaring(Woudenberg) weet ik dat sommige op hun 50ste nog bij mams wonen.
Dat bedoelde ik dan ook. Bij BZV wonen ook nog veel boeren bij hun ouders, of iig op hun erf.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar uit ervaring(Woudenberg) weet ik dat sommige op hun 50ste nog bij mams wonen.
quote:
Best mooi toch?quote:
Uhu, lekker om 5 uur aardappels groente en vlees wegstouwen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook. Bij BZV wonen ook nog veel boeren bij hun ouders, of iig op hun erf.
ik reed er heel hard door heenquote:
Ja, het is ook niet zo groot.quote:
Anonieme_Fokker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van Nitwit82
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de nieuwe account van Skippy. Zal ik gaan nsb'en?
quote:
slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |