NEE, BARBAARS LULLETJE PIEPSCHUIMquote:
nomnomnom en kip kerrie is vet lekker.. nomnomnom..quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Ik heb net een schnitzel met friet van Van der Valk op.
Nee, die valt buiten mijn doelgroepquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dames, ik kom hier nooit, alleen voor deze keer.
Herkent iemand deze FOK!ster?
Welke FOK!ster is dit?
Ehm is dat niet die ene uit pub?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dames, ik kom hier nooit, alleen voor deze keer.
Herkent iemand deze FOK!ster?
Welke FOK!ster is dit?
Oke, gevonden geloof ik. Updates in mijn topicquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm is dat niet die ene uit pub?
Terrorizing cookie?
Daar had je toch die armbandjes voor?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[WGR] Vrijgezelle meisjes met een kenmerk rond laten lopen
Je hebt meivakantie en noemt naar school gaan werken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:19 schreef Salatrel het volgende:
na 3 dagen vrij te zijn heb ik totaal geen besef van tijd meer en dus ook niet dat het bijna weekend is.. blij als ik weer kan gaan werken zodat ik weer een beetje in mn ritme kom
Nee Remlof, deze jongeheer is een harde werker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt meivakantie en noemt naar school gaan werken?
ik heb gewoon een baan met 40 urige werkweek hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
7:30 opstaan, uiterlijk 8:15 weg, 8:30 beginnen en om 17:00 klaar en uiterlijk 17:10 thuisquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef MouzurX het volgende:
Werken, verschrikkelijk.
7 uur op, dan pas om 5 uur thuis of later, je hebt gewoon geen leven meer.
Elke keer als ik stage moet lopen wordt ik met de dag chagerijniger.
Bleghquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
7:30 opstaan, uiterlijk 8:15 weg, 8:30 beginnen en om 17:00 klaar en uiterlijk 17:10 thuis
jongeheer :'Dquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Remlof, deze jongeheer is een harde werker.
Wat kom jij hier nu dan weer doen?quote:
Doe je meer MW2 dan BO?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat kom jij hier nu dan weer doen?![]()
Dacht het MW2 topic aan te klikken.
Als je nog meer onnozelheden wilt moet je zeker hier blijven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zag deze staan ineensMaarja.. Ik heb de mw2 sc al voor alle onnozelheden.
Nu ik de nieuwe mappen heb BO, maar heb het er een beetje mee gehad.quote:
The boy in the striped pyjama's is ook wel mooi.quote:
Vorig jaar al gezien, kan niet tippen aan deze film. Maar the pianist blijft het mooist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
The boy in the striped pyjama's is ook wel mooi.
Ik heb iets met 'escape from sobibor', erg indrukwekkende film. Schindler's list is me te gemaakt, te Hollywood.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vorig jaar al gezien, kan niet tippen aan deze film. Maar the pianist blijft het mooist.
Hey lieverd, alles goed?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehmmm, niet helemaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een sexy lingerie setje om mij in te verleiden?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehmmm, niet helemaal.
Wil je 't nog wel zien nu?
je kan ook halve dagen gaan werken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blegh
Nu is het nog enigszins te doen aangezien je wel wat licht ziet maar 's winters ga je weg wanneer het donker is en kan je naar huis wanneer het donker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |