pics posten van je zus en zeggen dat je het zelf bentquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
dit ben ik.. zoek graag lekkere jongens
mn zus is ouderquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
pics posten van je zus en zeggen dat je het zelf bent
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
waarom plaats je dan ook oude foto's.Plaats foto's van haar huidige poesstand dan.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
waarom plaats je dan ook oude foto's.Plaats foto's van haar huidige toestand dan.
ik ben dat op de foto.. en mn zus is ouder waar ik geen foto van ga plaatsen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
waarom plaats je dan ook oude foto's.Plaats foto's van haar huidige toestand dan.
Ik vond de adamsappel al wat verdacht... ook nog jongere, echt vrouwelijke, zusjes?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik ben dat op de foto.. en mn zus is ouder waar ik geen foto van ga plaatsen.
Ik kijk dan die serie spartacus... nou die vrouwen doen het met iedereen als de man het opdraagt. Goede serie daarom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef Jamiroquai het volgende:
Één simpele manier om te zien of ze vrijgezel, geil en gewillig zijn:
Ze ademen.
Serieus? Welke leeftijd heeft het volk?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef quirigua het volgende:
oude koek : discotheek in Hengelo, vier kleuren lichtgevende polsbandjes: Rood (zin om te flirten), Groen (ben homo), Blauw (heb al een relatie), Geel (zin in een seksdate). Bij binnenkomst kan de bezoeker zelf kiezen welke kleur bandje hij wil.
Welk bandje zou jij kiezen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef quirigua het volgende:
oude koek : discotheek in Hengelo, vier kleuren lichtgevende polsbandjes: Rood (zin om te flirten), Groen (ben homo), Blauw (heb al een relatie), Geel (zin in een seksdate). Bij binnenkomst kan de bezoeker zelf kiezen welke kleur bandje hij wil.
hihi, ben er 2x geweest, tweede keer met geel bandje, meer om es te kijken en het uit te proberen, niks gebeurd, wel geflirtquote:
Weet je zeker dat je niet gewoon groen om kreeg? Geel en groen liggen nogal dicht bij elkaar en als je stomdronken bent zie je het verschil niet altijd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:12 schreef quirigua het volgende:
[..]
hihi, ben er 2x geweest, tweede keer met geel bandje, meer om es te kijken en het uit te proberen, niks gebeurd, wel geflirt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
dit ben ik.. zoek graag lekkere jongens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |