quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie fas nog wel met zo'n vrouw van de telefgraaf gaan hoor.
Preciesquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar zo loopt Ally er dan ook bij, alleen net wat strakker en modieuzer.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als die kennis maken met Ally's innerlijk rennen ze schreeuwend weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voorspelbaar ook, liefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hahaha lol ach he dan heb ik ook nog eens seks lollercopterquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit nog eens goed naar die pic te kijken en zie dat de pijl op de weg precies bij die chickie naar binnen loopt
Dus tip aan Ally om niet op die plekken te gaan zitten!!!
Nornaal ben ik degene met vage posts. Nu weet ik hoe jullie je voelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n mevrouw nanningaquote:
En ik snap mezelf zó goed he, en op zo'n moment vind ik ook dat ik gewoon kei duidelijk benquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef fyah het volgende:
[..]
Nornaal ben ik degene met vage posts. Nu weet ik hoe jullie je voelen
Waar the fuck heb je het over?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n mevrouw nanninga
[..]
En ik snap mezelf zó goed he, en op zo'n moment vind ik ook dat ik gewoon kei duidelijk ben. Heb ik wel vaker niet op letten.
Ik weet perfect waar ze het over heeft. Alleen ben ik meestal vaag met opzetquote:
Je kent me overduidelijk niet, meid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
VAN DAMES IN DE DOP, DAT JIJ MET ZO EENTJE WEL ZOU GAAN
Pics helpen deze mensen schatquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
VAN DAMES IN DE DOP, DAT JIJ MET ZO EENTJE WEL ZOU GAAN
Daar hebben we 't al over gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kent me overduidelijk niet, meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |