het was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
gaan uit mn klas anders mooi een paar stagelopen bij freelancers enzo
maar ik zei ook 'waar je vanaf thuis KAN werken'
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Allure_ het volgende:
Mannen begrijpen dat ook niet, he. Mijn vader 'Ja, dan koop je daar op zo'n marktje toch 6 shirts voor unne euro.'
Ik:__!!!!!!!!'
backpacken in asiaquote:
handig toch? Nog een leuk souvenir ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Allure_ het volgende:
Mannen begrijpen dat ook niet, he. Mijn vader 'Ja, dan koop je daar op zo'n marktje toch 6 shirts voor unne euro.'
Je hoeft toch niet als fotomodel door Kathmandu te lopen of wel dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Allure_ het volgende:
van geitenzak worden die gemaakt, jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef fyah het volgende:
Ik heb een broek gekocht in Thailand voor een paar dollar. Serieus. Dat ding was gemaakt van fucking geiten ofzoGewoon in de vuilbak gegooid.
Ehm, jawelquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet als fotomodel door Kathmandu te lopen of wel dan?
ik HAAT dit soort nonsens vergelijking zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet als fotomodel door Kathmandu te lopen of wel dan?
die nederlanders pik je er toch probleemloos tussenuitquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef moomoo het volgende:
[..]
dan maak je het ze nog een beetje moeilijk met 'spot de toerist'.
Ik wel, okee, miss geen fotomodel, maar wel enigszins een beetje sexy.quote:
Met hun hagelslag en pindakaas mee of was het hun steenkolen-engels..?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die nederlanders pik je er toch probleemloos tussenuit
sexy zijn in Thaillandquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, okee, miss geen fotomodel, maar wel enigszins een beetje sexy.
nee omdat ze proberen af te dingen op een beachbalsetje van 25 bahtquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met hun hagelslag en pindakaas mee of was het hun steenkolen-engels..?
quote:
nederlanders durven toch helemaal niet af te dingen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee omdat ze proberen af te dingen op een beachbalsetje van 25 baht
Als die kennis maken met Ally's innerlijk rennen ze schreeuwend weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef fyah het volgende:
[..]
sexy zijn in ThaillandDaar lopen vooral dike Amerikanen op zoek naar een vrouw, en nare Thaise gastjes die je geld willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ja maar zo loopt Ally er dan ook bij, alleen net wat strakker en modieuzer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit: simpel wit shirtje en broek, alleen die slippers lijken me lastig als je ver moet lopen
Ik zit nog eens goed naar die pic te kijken en zie dat de pijl op de weg precies bij die chickie naar binnen looptquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar zo loopt Ally er dan ook bij, alleen net wat strakker en modieuzer.
kekekekequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Dqod het volgende:
Bwohoho u_u is uit.. Het is nu jajajjaj u_u.. Op z'n spaans
Names de commissie voor verandering keur ik deze motie af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Dqod het volgende:
Bwohoho u_u is uit.. Het is nu jajajjaj u_u.. Op z'n spaans
jajajjaj u_u doe niet zo gek zegquote:
Nou en ik doe toch lekker wat ik zelf wilquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Names de commissie voor verandering keur ik deze motie af.
Ja maar ik ben de man, dus ik heb gelijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou en ik doe toch lekker wat ik zelf wil
My balls are bigger than yoursquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja maar ik ben de man, dus ik heb gelijk!
Hmmm?quote:
I knowquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef Dqod het volgende:
Also:en een melksnuifactie voor jou, fyah.. Ik kan best lief zijn
Mag ik je in je wang knijpen?quote:
Dit is het meest opmerkelijke dat een meisje me de laatste tijd heeft gevraagd. Natuurlijk!quote:
You just made my eveningquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Dit is het meest opmerkelijke dat een meisje me de laatste tijd heeft gevraagd. Natuurlijk!
Avond is jong en ik kan nog een hele boel klaarmaken girlquote:
Oh nou.. Jeetje.. Nou..quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Avond is jong en ik kan nog een hele boel klaarmaken girl
Ik weet dat je homo bent maar weet wel dat een chick als tli of ally hier keihard voor zou vallen hoor
Hooooooooooooooooiquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie fas nog wel met zo'n vrouw van de telefgraaf gaan hoor.
Preciesquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar zo loopt Ally er dan ook bij, alleen net wat strakker en modieuzer.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als die kennis maken met Ally's innerlijk rennen ze schreeuwend weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voorspelbaar ook, liefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hahaha lol ach he dan heb ik ook nog eens seks lollercopterquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit nog eens goed naar die pic te kijken en zie dat de pijl op de weg precies bij die chickie naar binnen loopt
Dus tip aan Ally om niet op die plekken te gaan zitten!!!
Nornaal ben ik degene met vage posts. Nu weet ik hoe jullie je voelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n mevrouw nanningaquote:
En ik snap mezelf zó goed he, en op zo'n moment vind ik ook dat ik gewoon kei duidelijk benquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef fyah het volgende:
[..]
Nornaal ben ik degene met vage posts. Nu weet ik hoe jullie je voelen
Waar the fuck heb je het over?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n mevrouw nanninga
[..]
En ik snap mezelf zó goed he, en op zo'n moment vind ik ook dat ik gewoon kei duidelijk ben. Heb ik wel vaker niet op letten.
Ik weet perfect waar ze het over heeft. Alleen ben ik meestal vaag met opzetquote:
Je kent me overduidelijk niet, meid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
VAN DAMES IN DE DOP, DAT JIJ MET ZO EENTJE WEL ZOU GAAN
Pics helpen deze mensen schatquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
VAN DAMES IN DE DOP, DAT JIJ MET ZO EENTJE WEL ZOU GAAN
Daar hebben we 't al over gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kent me overduidelijk niet, meid.
Ik ben sinds gister afgehaakt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ant ik weet dat fas dat kijkt. Of vergis ik me nou?
Oh..quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben sinds gister afgehaakt.
En ik snap je nog steeds niet, maar ik weet dat dingen uitleggen niet echt jouw ding is.
toch hou ik wel van je hoorquote:
Je bent nog zwakzinniger dan ik dacht.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent nog zwakzinniger dan ik dacht.
ben er wel aan gewend inmiddels, mis alleen de opmaak knopjes (dik gedrukt, plaatjes etc) die zaten er eerst wel in toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef fyah het volgende:
Hoe bevalt jullie die nieuwe mobiele layout nu? Verzoekjes? Ga er binnenkort nog eens aan zitten.
[..]
Jullie snappen mij gewoon niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Daarom moet je het ook uitleggen.quote:
Ik snap jou meestal welquote:
Ja maar die vertragen dr boel en ben ik daarom op tegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ben er wel aan gewend inmiddels, mis alleen de opmaak knopjes (dik gedrukt, plaatjes etc) die zaten er eerst wel in toch?
Waarom zou ik met haar gaan? Ik ben zo wanhopig?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Crack_ het volgende:
En zo'n vrouw van de telefoon graaf was dus mevrouw nanninga dus dan kwam er te staan
"Ik zie fas nog wel met mevrouw nanninga gaan"
Das toch gewoon duidelijk of niet?
Omdat het me wel zo'n type voor jou leek, beetje hoe heet dat ehm.... temperament? De rest niet whihiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou ik met haar gaan? Ik ben zo wanhopig?
oh. maar ik wil ze.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja maar die vertragen dr boel en ben ik daarom op tegen
Niet altijd hoor u_uquote:
Wie het kleine niet eertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |