Ik ben sinds gister afgehaakt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ant ik weet dat fas dat kijkt. Of vergis ik me nou?
Oh..quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben sinds gister afgehaakt.
En ik snap je nog steeds niet, maar ik weet dat dingen uitleggen niet echt jouw ding is.
toch hou ik wel van je hoorquote:
Je bent nog zwakzinniger dan ik dacht.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent nog zwakzinniger dan ik dacht.
ben er wel aan gewend inmiddels, mis alleen de opmaak knopjes (dik gedrukt, plaatjes etc) die zaten er eerst wel in toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef fyah het volgende:
Hoe bevalt jullie die nieuwe mobiele layout nu? Verzoekjes? Ga er binnenkort nog eens aan zitten.
[..]
Jullie snappen mij gewoon niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Daarom moet je het ook uitleggen.quote:
Ik snap jou meestal welquote:
Ja maar die vertragen dr boel en ben ik daarom op tegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ben er wel aan gewend inmiddels, mis alleen de opmaak knopjes (dik gedrukt, plaatjes etc) die zaten er eerst wel in toch?
Waarom zou ik met haar gaan? Ik ben zo wanhopig?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie fas nog wel met zo'n vrouw van de telefgraaf gaan hoor.
En zo'n vrouw van de telefoon graaf was dus mevrouw nanninga dus dan kwam er te staan
"Ik zie fas nog wel met mevrouw nanninga gaan"
Das toch gewoon duidelijk of niet?
Omdat het me wel zo'n type voor jou leek, beetje hoe heet dat ehm.... temperament? De rest niet whihiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou ik met haar gaan? Ik ben zo wanhopig?
oh. maar ik wil ze.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja maar die vertragen dr boel en ben ik daarom op tegen
Niet altijd hoor u_uquote:
Wie het kleine niet eertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |