Ik ga strakjes slapen en hopen dat t lukt en dat ik niet wakker word van de party downstairsquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga 'm misschien vannacht kijken.
Jij hebt ook vakantie/ een vrije dag?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga 'm misschien vannacht kijken.
Ebony was deels ragdollquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ragdolls ook wel grappig.
Ik las partydowners.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga strakjes slapen en hopen dat t lukt en dat ik niet wakker word van de party downstairs
Dan ga ik janken als een malle
Schijnen wel aanhankelijk te zijn ?quote:
Wat voor party?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga strakjes slapen en hopen dat t lukt en dat ik niet wakker word van de party downstairs
Dan ga ik janken als een malle
Ik heb eigenlijk geen colleges meer, ik moet alleen nog tentamens maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt ook vakantie/ een vrije dag?
Nicequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Fascination het volgende:
Ik heb eigenlijk geen colleges meer, ik moet alleen nog tentamens maken.Hihi.
Als ik hierom lach, dan ga ik naar de hel.quote:
Het zijn ook stuk voor stuk downersquote:
Broer. jarig.. zuipfestijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor party?
[..]
Ik heb eigenlijk geen colleges meer, ik moet alleen nog tentamens maken.Hihi.
ik doe 'm daarom zo ;pquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Fascination het volgende:
Ik voel me elke keer weer een retard als ik de-smiley post.
Ik krijg een beetje een lamon-gevoel bij die smiley.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Fascination het volgende:
Ik voel me elke keer weer een retard als ik de-smiley post.
Haha, met z'n boerenvrienden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het zijn ook stuk voor stuk downers
[..]
Broer. jarig.. zuipfestijn
Oh, is dat niet leuk?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het zijn ook stuk voor stuk downers
[..]
Broer. jarig.. zuipfestijn
Verschilde wel heel erg bij ebony.. Ze had wel haar momenten trouwens.. En ik hoorde I. laatst zeggen dat ze nu heel erg is veranderd (dus nu wel aanhankelijker.. En gemeen tegen Snowyquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnen wel aanhankelijk te zijn ?
Nou.. arme Snowy..quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verschilde wel heel erg bij ebony.. Ze had wel haar momenten trouwens.. En ik hoorde I. laatst zeggen dat ze nu heel erg is veranderd (dus nu wel aanhankelijker.. En gemeen tegen Snowy)
Mhmquote:
Nee, omdat luidruchtige herp boerenquote:
Mjoahhhh.. Maar ook arme Ebony, want B. wou haar weg doen begreep ikquote:
gecondoleerdquote:
Ohh, verschrikkelijk. Ik haat dat soort boerenvolk.quote:
B moet zichzelf weg doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, omdat luidruchtige herp boeren
[..]
Mjoahhhh.. Maar ook arme Ebony, want B. wou haar weg doen begreep ik
Waarom?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef Dqod het volgende:
Mjoahhhh.. Maar ook arme Ebony, want B. wou haar weg doen begreep ik
1 minuut stilte nogmaals?quote:
Mhm ja ik ook.. Iig van die ongemanierde kutboeren.. En dat zijn zequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, verschrikkelijk. Ik haat dat soort boerenvolk.Misschien oordopjes indoen of zo.
Iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
B moet zichzelf weg doen![]()
heeft de hele gemeenschap baat bij
Als dit gaat over diegene waar ik denk dat het over gaat: amen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
B moet zichzelf weg doen![]()
heeft de hele gemeenschap baat bij
Snowy en Ebony zijn beide iets van 5 of 6quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Hoe oud is Snowy eigenlijk?
Wonen die ook nog allemaal thuis?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Dqod het volgende:
Mhm ja ik ook.. Iig van die ongemanierde kutboeren.. En dat zijn ze
En nee.. Ik kan ook niet slapen als ik iets in m'n oren heb![]()
Ikw eet bijna wel zeker dat je aan de juiste persoon denkt jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als dit gaat over diegene waar ik denk dat het over gaat: amen.
Neequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wonen die ook nog allemaal thuis?
Je kijkt toch boer zoekt vrouw?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wonen die ook nog allemaal thuis?
Ja, maar uit ervaring(Woudenberg) weet ik dat sommige op hun 50ste nog bij mams wonen.quote:
ik reed gister nog door woudenbergquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar uit ervaring(Woudenberg) weet ik dat sommige op hun 50ste nog bij mams wonen.
Dat bedoelde ik dan ook. Bij BZV wonen ook nog veel boeren bij hun ouders, of iig op hun erf.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar uit ervaring(Woudenberg) weet ik dat sommige op hun 50ste nog bij mams wonen.
quote:
Best mooi toch?quote:
Uhu, lekker om 5 uur aardappels groente en vlees wegstouwen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook. Bij BZV wonen ook nog veel boeren bij hun ouders, of iig op hun erf.
ik reed er heel hard door heenquote:
Ja, het is ook niet zo groot.quote:
Anonieme_Fokker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van Nitwit82
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de nieuwe account van Skippy. Zal ik gaan nsb'en?
quote:
slaap lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |