tuurlijk/...als zij niet weg kan vanwege werk of kan niet tegen bootreis..laat zij hem vrij...niets raars aan...en als een relatie stabiel is en je partner wil 3 maanden zo een huis in..is er niets op tegen..bewijs zie je bij geer en zijn vrouw...al zou ikmhet niet leuk vinden..quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten? [ afbeelding ]
Of voor Karim, Sharon of de streamersquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Leandra het volgende:
In feite was de keuze van Philip ook een keuze voor Monique, anders had zij de hele avond alleen met Sharon en Karim gezeten, en dat vindt ze niks.
Tegen Jo keren? We zouden niet durven. Om met Karim te spreken, ik snap beide kanten. Maar die van Jo zijn kinderachtig. Phillip gaat haar heus niet bedienen tov camera's. Dus wat wil ze? En Phillip moet eerlijker zijn en zeggen dat Jo op de laatste plaats komt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef judgementterror het volgende:
Lees ik het nou echt goed?
Keren mensen zich TEGEN Jo?
Ik vind het wel sociaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Of voor Karim, Sharon of de streamersDe laatste avond ga je niet onderduiken na al die maanden. Heel begrijpelijk
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef danilel het volgende:
Wel belachelijk dat we de tierende Jo niet mogen zien en horen.
Bij Mo was dit Kaasje!
Jo word weer in bescherming genomen
Volgens mij zat ze in de KvdW te tieren ... Dat mogen we nooit zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef danilel het volgende:
Wel belachelijk dat we de tierende Jo niet mogen zien en horen.
Bij Mo was dit Kaasje!
Jo word weer in bescherming genomen
nee het is geen datingshowquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Vinden jullie het ook niet zo erg voor Jo dat Flip niet met haar op de kamer wil!
neee...die kut hoeft niet alltijd de baas te zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Vinden jullie het ook niet zo erg voor Jo dat Flip niet met haar op de kamer wil!
Ik zit er in ieder geval niet op te wachten, beelden van een horny Jo en afstandelijke Flipquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou laat gewoon Sharon of Karim ff lekker winnen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef ZaZoe het volgende:
Nou Jo, definitief nu afscheid nemen van die Fliplul en je focussen op de overwinning, dan lach jij uiteindelijk het hardste.
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat denk je van alle teringlijers die voorbij komen. Dat past toch niet bij zorgzame Djoon?quote:
Ja, ik hoor het Bart nog zeggen in de daily, om vervolgens een week later de dates voor Karim er in te gooien.quote:
Is dat zo? Die liggen weer lepeltje over een tijdjequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Jahaaaaa en dat zelfs de grootste klojo haar ook nog afwijst, ik vind het wel zielig voor Joquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het Bart nog zeggen in de daily, om vervolgens een week later de dates voor Karim er in te gooien.
Jij snapt het!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef Maan77 het volgende:
Goedeavond, waarom vind iedereen het zo vreemd dat Jo zo reageerd? Eerst is Flip niet bij dr weg te slaan, dan krijgen ze eindelijk iets vanaf dat moment ging hij een beetje stoer lopen doen. Hij geeft Mo meer aandacht dan Jo en waarom moet hij de laatste avond bij Mo blijven? Wat gaan ze dan doen? zuipen en janken? Alsof ze nog nooit een avond samen hebben doorgebracht met zn allen... Had Maike bij Mo moeten doen hahaha dan had hij nog op de Ic gelegen door die psychochick.
als je het handmatig hebt opgehoogd, klopt het idd niet. anders welquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
ehm... ik geloof dat het cosnr niet klopt
Jo zei afgelopen week nog dat ze nog nooit zo vaak door een jongen was afgewezen als door flip.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jahaaaaa en dat zelfs de grootste klojo haar ook nog afwijst, ik vind het wel zielig voor Jo![]()
m'n laptoppie zat vast en ik wou de tt weghalen en schoot door het nr.. vandaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je het handmatig hebt opgehoogd, klopt het idd niet. anders wel
Een nulletje te veel iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
ehm... ik geloof dat het cosnr niet klopt
Er gebeurt nu tenminste ietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
't moest verboden worden, al die stelletjes in een RLS Het verpest de hele sfeer telkens
En ze was zo trots dat hij de stickers verdeeld had over de andere bewoners en nu neemt ze het hem kwalijk. Jo is gewoon een verwend kreng is gewend haar zin te krijgen en als dat niet zo is gaat ze stampvoeten en schelden het is gewoon nog een puber.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Jo zei afgelopen week nog dat ze nog nooit zo vaak door een jongen was afgewezen als door flip.
En gisteren zei ze nog; "ik miep nooit "
En PB is dan Roel????quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:13 schreef trollie67 het volgende:
jo herinnert mij aan dido....af zit stay en blijf..kom hier..nu kroelen..nu weg...ik wil nu dit en dat
Jo heeft witte vlekken .... Luipaard ... Lui en toeslaan wanneer ze kanquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Zou Flip dan toch denken dat Jo stinkt, of te veel rimpels heeft?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:14 schreef Chuckster het volgende:
Sommige anti-Phillipers hier snappen het niet:
Als Flip ja had gezegd hadden hij en Jo per direct naar die Loveroom gemoeten, dan hadden ze geen afscheidsopdracht kunnen maken voor de genomineerden, geen anekdotes ophalen en ook morgenavond geen persoonlijk afscheid nemen als ze naar de Exit room moesten, want dan zaten Flip en Jo nog in de loveroom.
Prima keuze die Flip hier gemaakt heeft, Jo is een aandachtshoer en miept om het minste of geringste wat negatief is in haar ogen![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:13 schreef trollie67 het volgende:
jo herinnert mij aan dido....af zit stay en blijf..kom hier..nu kroelen..nu weg...ik wil nu dit en dat
te triest voor woordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:15 schreef sjampoeh het volgende:
En nog steeds een sl op die andere streams. Hoe sneu dit, en gaan ze straks weer aan en dan val je weer ergens in..
De emoties van het moment zijn dan al weg
Philip houdt ook wel van aandacht hoor ze passen wat dat aan gaat prima bij elkaar. Maar de rest totaal niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:14 schreef Chuckster het volgende:
Sommige anti-Phillipers hier snappen het niet:
Als Flip ja had gezegd hadden hij en Jo per direct naar die Loveroom gemoeten, dan hadden ze geen afscheidsopdracht kunnen maken voor de genomineerden, geen anekdotes ophalen en ook morgenavond geen persoonlijk afscheid nemen als ze naar de Exit room moesten, want dan zaten Flip en Jo nog in de loveroom, lekker egoïstische keuze hoor
Prima keuze die Flip hier gemaakt heeft, Jo is een aandachtshoer en miept om het minste of geringste wat negatief is in haar ogen![]()
![]()
Klopt, maar Jo haar aandachtsgeile meter gaat voorbij Infinitequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:16 schreef delfse het volgende:
[..]
Philip houdt ook wel van aandacht hoor ze passen wat dat aan gaat prima bij elkaar. Maar de rest totaal niet.
quote:Ik denk dat #sstnl alleen nog gewonnen kan worden door tante Jo, anders breekt #depleuris uit in dat huis. #sterfgeval #hechtenis #tombe
Enkele tweets.quote:Er zullen nog wel wat dingen komen voor haar, misschien wordt haar hondje plots ziek? Zij huilen, en dan wint ze! :-( #sstnl
Die probeert waar ze maar kan te helpen om zo haar eigen hachje te redden, triestquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef iBenny het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Mo de enige die nu bij Jo is
nee sharon ging er als eerste heen later volgde moquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef iBenny het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Mo de enige die nu bij Jo is
Jo voelt zich vooral afgewezen als ze haar zin niet krijgt. Flip heeft haar ook niet afgewezen, hij zei alleen maar, niet nu.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef ToughLove het volgende:
Hopelijk laten ze nog even zien wat er allemaal klaar zou staan in de Love Room, prive concert Marco Borsato, sushi etc. Ik snap ze beide wel om eerlijk te zijn. Jo is zo onzeker als de pest en wordt continue maar ''afgewezen''. En Philip kiest voor zichzelf en wat voor hem het beste is.
Ja is toch zo! Heb je eindelijk het meisje waar je gek op bent en dan blijf je liever bij een psychochickquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Ja is toch zo! Heb je eindelijk het meisje waar je gek op bent en dan blijf je liever bij een psychochick
Lolquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef sjampoeh het volgende:
ik verwacht elk moment liedjes uit greace mannen tegenover de vrouwen
Philip is niet gek op haar . Jo moet altijd om aandacht vragen in bed. En Philip maar naar Mo kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Ja is toch zo! Heb je eindelijk het meisje waar je gek op bent en dan blijf je liever bij een psychochick
jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef danilel het volgende:
[..]
kreeg zelfs nog antwoord terug, zag je het?![]()
Wat een onzin dan is alles anders werk je allebij zit je niet 24 uur op elkaars lipquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef Chuckster het volgende:
Philip heeft altijd gezegd pas ná dit circus te kijken of het wat gaat worden tussen hem en Psycho, omdat alles in het huis anders is.
Flip, knul, trek je handen er nu maar van af want buiten het huis is ze ongetwijfeld hetzelfde
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb af en toe het idee dat we naar een soap kijken ipv secret story
nu pasquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
ja dat, secret is de regiequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
Haar karakter heb ik het overquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Wat een onzin dan is alles anders werk je allebij zit je niet 24 uur op elkaars lip
Elke "feestavond"wordt al verpest tnt, of door Jo of door Mo en vaak door beidenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Wat een onzin dan is alles anders werk je allebij zit je niet 24 uur op elkaars lip
Jo haar karakter zal niet veranderen als ze weer thuis is. En van Mo zeker niet die gaat Maik de hele dag claimen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Haar karakter heb ik het over
Ben benieuwd hoe die 2 dat vanavond gaan doen met die afscheidsopdracht, als die er nog komt..
ben bang van wel.......quote:
Ze krijgt straks een bericht van thuis dus dan is ze vast weer vrolijk (hoop ik)quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Haar karakter heb ik het over
Ben benieuwd hoe die 2 dat vanavond gaan doen met die afscheidsopdracht, als die er nog komt..
Hij moet er wat voor over hebben om als hij in de finale is de stemmen van Jo haar fans te krijgen.quote:
homoFiel jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ben bang van wel.......
"Lieffe Djoanna,
solly dat ik niet met jou naar de luf room wil.
Het spijt me, bij jou krijg ik m niet rechtop.
Kroeltje,
Fiel"
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ben bang van wel.......
"Lieffe Djoanna,
Kroeltje,
Fiel"
[..]
ben bang van wel.......
"Lieffe Djoanna,
Kroeltje,
Fiel"
[..]
ben bang van wel.......
"Lieffe Djoanna,
Kroeltje,
Fiel"
[..]
ben bang van wel.......
"Lieffe Djoanna,
Kroeltje,
Fiel"
whehehehehehequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ben bang van wel.......
"Lieffe Djoanna,
Kroeltje,
Fiel"
Lief Aapie,quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ze krijgt straks een bericht van thuis dus dan is ze vast weer vrolijk (hoop ik)
Wat een eikel om zich zo te laten kennenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
Flip komt al tot Lieve Jo, nu verder even nadenken...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Lief Aapie,
Helaas is budha dood, ik heb m extra mooi laten opzetten voor jou.
Huilen?
Doen we niet.
schud 3 keer met je bellen en het is weer goed.
Kroeltje, je mama"
Dan moet hij dat eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef delfse het volgende:
[..]
Philip is niet gek op haar . Jo moet altijd om aandacht vragen in bed. En Philip maar naar Mo kijken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Lief Aapie,
Helaas is budha dood, ik heb m extra mooi laten opzetten voor jou.
Huilen?
Doen we niet.
schud 3 keer met je billen en het is weer goed.
Kroeltje, je mama"
Dat zegt Jo wel vaker tot ze in bed ligt en wil kroelen gaan ze weer kussens naar elkaar gooien. Kleuters zijn het .quote:
Sjerren is het met iedereen eens praat iedereen naar de mond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Chuckster het volgende:
Oh ja en Sjerrun is het weer met Jo eensch.
Make your mind up, zeekoe
Het is sowieso zijn laatste avond niet hèquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Of voor Karim, Sharon of de streamersDe laatste avond ga je niet onderduiken na al die maanden. Heel begrijpelijk
Nee dat doet hij niet alles voor stemmen van het publiek. Hij wil aardig gevonden worden vandaar gister die verdeling met de stickers dat kwam heel goed over.quote:
En terecht! Hij is zo schuldig als hell!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En terecht! Hij is zo schuldig als hell!
bij mij precies andersomquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Ransjih het volgende:
als er gedonder met jo is ben ik altijd acuut voor flip op de een of andere manier
wat denk je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Voor wie ben je nou? Team Jo of Team Flip?
"IK SNAP JE NIIIEEEET"
- Natasia
hij heeft alleen het blaadje verkeerd om gelegdquote:
Wel die van Jo toch evt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is sowieso zijn laatste avond niet hè
Goeienavond Stre-amers, volgende deel van de poppenkast is in gezet lees ik?quote:
Goh, vanochtend was ze Jo nog aan 't uitkafferen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Chuckster het volgende:
Oh ja en Sjerrun is het weer met Jo eensch.
Make your mind up, zeekoe
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Goeienavond Stre-amers, volgende deel van de poppenkast is in gezet lees ik?![]()
Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
![]()
![]()
Dan is hij niet eerlijk en dat zal hem toch gaan opbreken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet alles voor stemmen van het publiek. Hij wil aardig gevonden worden vandaar gister die verdeling met de stickers dat kwam heel goed over.
Die stoelen gaan winnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
Wat worden Jo en flip de hand boven het hoofd gehouden, geen beelden op hun.
Dat is nou Sharonquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Goh, vanochtend was ze Jo nog aan 't uitkafferen.
Jo wilde een maskertje. Sherrun wilde dat pas later op de dag, en wel alledrie tegelijk.
Jo zei dat ze daar zo'n behoefte aan had en niet wilde wachten. Toen begonnen Mo en Shar haar totaal uit te kafferen. "Oh, jij bent ook zo zielig hè, want jij bent niet genomineerd en jij hebt hier je vriendje nog. Nee logisch dat je een maskertje nodig hebt".
Trut. En nu weer lopen slijmen bij Jo.
It's still real to me damn it!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
kom op zeg ,wij als doorgewinterde streamers trappen hier toch niet meer in he ?
Kan je nagaan hoeveel sex er nog in het verschiet zit voor Flipquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo heeft ook ooit gezegd dat goedmaaksex de beste sex was
nu mag ze laten zien hoe sterk ze is voor in de daily, het betere knip en plakwerk weer he......quote:
Welnee, Mo wilde er toch al uit. Lekker laten gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof het nog niet, er komt vast weer een twist
Adem in adem uit, je mist niks momenteel!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef Diamonds28 het volgende:
ik word hier NIET GOED !!!!
Me streams werken voor geen meter en upc blijft maar Sl'en grrrrrrrrrrrrrrr ik wil BEEEEEEEEELD
het is niet meer dan een suffe puberale ruzie. Ze hebben niets anders aan hun hoofd om zich mee bezig te houden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef Chuckster het volgende:
Morgen is het weer goed tussen die 2, mark mah words
Ditquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
het is niet meer dan een suffe puberale ruzie. Ze hebben niets anders aan hun hoofd om zich mee bezig te houden.
Dat denk ik dus ook, ik hoop dat ze zelf de knoop doorhakt, want al vinden mensen haar irri ze is toch lief voor hem. Ze geeft hem alles wat ze kan geven in het spel...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef Freule het volgende:
Joanna moet Flip los laten dit wordt niks dat zie je gewoon aan zijn hele lichaamshouding.
Maar dat hij het dan eerlijk zegt.De simp.
Maar ook dat chocola lekkerder is dan sex.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo heeft ook ooit gezegd dat goedmaaksex de beste sex was
Heb het idee dat ik heel veel mis haha ik wou de ruzie en kwaadheid ook zien pfffffffffffffffff word nie goedddddddddddddddddd haha toch wel erg irri hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Adem in adem uit, je mist niks momenteel!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
Djoon drukt nog maar een keer op de knop van de KvdW.
Jo zegt toch ook dat ze geen stelletje zijn! Nou, dan zijn ze geen stelletje. Je kunt ook wel kroelen met iemand zonder er verkering mee te hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef Freule het volgende:
Joanna moet Flip los laten dit wordt niks dat zie je gewoon aan zijn hele lichaamshouding.
Maar dat hij het dan eerlijk zegt.De simp.
Nee dat terugkomen uit de Exit lekkerder is dan sexquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar ook dat chocola lekkerder is dan sex.
een trieste hoop strontquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ze wil (weer) naar binnen
[ link | afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:39 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ik hoop dat ze zelf de knoop doorhakt, want al vinden mensen haar irri ze is toch lief voor hem. Ze geeft hem alles wat ze kan geven in het spel...
Jo zit op de bank op de achtergrond hoor ik Sharon karim en iets van een kermit de kikkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik heel veel mis haha ik wou de ruzie en kwaadheid ook zien pfffffffffffffffff word nie goedddddddddddddddddd haha toch wel erg irri hoor
Sharon is nogsteeds m'n favoriete dame in het huis, gedraagt zich in ieder geval een stuk normaler. Is niet spontaan elke week ongesteld of net d'r haar gedaan of andere kutsmoesjes als de rest gezellig samen wil zwemmen, en gaat niet uitgebreid naar Flip's piemel zitten kijken om maar wat te zeggen.quote:
Busje komt zo.quote:
Als dat al zo zou zijn mag ze toch niet weg, de vorige keer was Mama ook des duivels en mocht ze er absoluut niet uit.quote:
nee aapje, dat willen we niet.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn mag ze toch niet weg, de vorige keer was Mama ook des duivels en mocht ze er absoluut niet uit.![]()
nee wat denk je.....fakkin 10.000 euro uitgegeven aan verbouwingen en nog wil die lul er niet inquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee wat denk je.....fakkin 10.000 euro uitgegeven aan verbouwingen en nog wil die lul er niet in![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd dr zin krijgen of ff nadenken waar ze nu eigenlijk mee bezig is met Flippie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef Mylene het volgende:
Joanna mag zich ook wel beseffen dat ze niet altijd haar zin kan krijgen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee wat denk je.....fakkin 10.000 euro uitgegeven aan verbouwingen en nog wil die lul er niet in![]()
![]()
![]()
![]()
Dream on, die draak weet niet beter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef Mylene het volgende:
Joanna mag zich ook wel beseffen dat ze niet altijd haar zin kan krijgen.
quote:IJzige stilte
4 mei om 18.28
Joanna en Philip zwijgen.
Joanna heeft geen zin meer in Philip. Ze vindt het oneerlijk dat hij niet voor haar heeft gekozen en heeft geen zin meer in deze relatie. Als Philip echt verliefd was geweest, had hij voor haar gekozen aldus de blondine. Monique en Sharon praten al een lange tijd met Joanna, maar ze lijkt niet van mening te veranderen. Ondertussen zitten Philip en Karim in de keuken. Philip besluit een brief te schrijven en Karim laat hem even alleen. Wanneer Joanna dorst krijgt en naar de keuken loopt, zegt ze niets tegen Philip. Op zijn beurt blijft Philip ook stil. Zwijgend schenkt ze haar drinken in en vertrekt weer.
Hij gaat zo een envelop en een postzegel halen en doet de brief op de postquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dream on, die draak weet niet beter.
Flip gaat verder met zijn brief. Ik vind het wel een komisch script.
Als ze een meter verderop zit !! Nou dat denk ik nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Gaat flip het nu per brief uitmaken? Stond dat niet in het script?
Niet alleen willen, maar ze moet en zal! En anders gaat ze stampvoeten, dreinen als een peuter. En als dat niet helpt dreigen dat ze naar huis wil. Jo moet en zal haar zin hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
Jo wil altijd op 1 staan dat is het hem juist.
Sjampoeh, wij, 2 zielen, 1 gedachte!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef sjampoeh het volgende:
ik zeg 2 sancties !!!
fluisteren en schrijven godver
Jo en sanctie staan nooit in hetzelfde script.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef sjampoeh het volgende:
ik zeg 2 sancties !!!
fluisteren en schrijven godver
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:49 schreef danilel het volgende:
[..]
Sjampoeh, wij, 2 zielen, 1 gedachte!
tikmaanouwe!
The same thing as every night, Pinky...... more Mo & Jo show.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat komt er vanavond dan in de daily?
Nix boeiends gebeurt toch, en alleen gestook van Mo en Jo, dus dat wordt niet uitgezonden.
Klopt, ze waren alleen iets te vroeg met de aankondeging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Gaat flip het nu per brief uitmaken? Stond dat niet in het script?
Etenstijdquote:
quote:
In your dreams.quote:
flip maakt het ook per brief uit!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef MartineLongchamp het volgende:
Flip schrijft een brief omdat hij het in het huis niet per sms uit kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |