Hij gaat zo een envelop en een postzegel halen en doet de brief op de postquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dream on, die draak weet niet beter.
Flip gaat verder met zijn brief. Ik vind het wel een komisch script.
Als ze een meter verderop zit !! Nou dat denk ik nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Gaat flip het nu per brief uitmaken? Stond dat niet in het script?
Niet alleen willen, maar ze moet en zal! En anders gaat ze stampvoeten, dreinen als een peuter. En als dat niet helpt dreigen dat ze naar huis wil. Jo moet en zal haar zin hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
Jo wil altijd op 1 staan dat is het hem juist.
Sjampoeh, wij, 2 zielen, 1 gedachte!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef sjampoeh het volgende:
ik zeg 2 sancties !!!
fluisteren en schrijven godver
Jo en sanctie staan nooit in hetzelfde script.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef sjampoeh het volgende:
ik zeg 2 sancties !!!
fluisteren en schrijven godver
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:49 schreef danilel het volgende:
[..]
Sjampoeh, wij, 2 zielen, 1 gedachte!
tikmaanouwe!
The same thing as every night, Pinky...... more Mo & Jo show.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat komt er vanavond dan in de daily?
Nix boeiends gebeurt toch, en alleen gestook van Mo en Jo, dus dat wordt niet uitgezonden.
Klopt, ze waren alleen iets te vroeg met de aankondeging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Gaat flip het nu per brief uitmaken? Stond dat niet in het script?
Etenstijdquote:
quote:
In your dreams.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |