bij mij precies andersomquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Ransjih het volgende:
als er gedonder met jo is ben ik altijd acuut voor flip op de een of andere manier
wat denk je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Voor wie ben je nou? Team Jo of Team Flip?
"IK SNAP JE NIIIEEEET"
- Natasia
hij heeft alleen het blaadje verkeerd om gelegdquote:
Wel die van Jo toch evt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is sowieso zijn laatste avond niet hè
Goeienavond Stre-amers, volgende deel van de poppenkast is in gezet lees ik?quote:
Goh, vanochtend was ze Jo nog aan 't uitkafferen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Chuckster het volgende:
Oh ja en Sjerrun is het weer met Jo eensch.
Make your mind up, zeekoe
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Goeienavond Stre-amers, volgende deel van de poppenkast is in gezet lees ik?![]()
Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
![]()
![]()
Dan is hij niet eerlijk en dat zal hem toch gaan opbreken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet alles voor stemmen van het publiek. Hij wil aardig gevonden worden vandaar gister die verdeling met de stickers dat kwam heel goed over.
Die stoelen gaan winnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
Wat worden Jo en flip de hand boven het hoofd gehouden, geen beelden op hun.
Dat is nou Sharonquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Goh, vanochtend was ze Jo nog aan 't uitkafferen.
Jo wilde een maskertje. Sherrun wilde dat pas later op de dag, en wel alledrie tegelijk.
Jo zei dat ze daar zo'n behoefte aan had en niet wilde wachten. Toen begonnen Mo en Shar haar totaal uit te kafferen. "Oh, jij bent ook zo zielig hè, want jij bent niet genomineerd en jij hebt hier je vriendje nog. Nee logisch dat je een maskertje nodig hebt".
Trut. En nu weer lopen slijmen bij Jo.
It's still real to me damn it!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
kom op zeg ,wij als doorgewinterde streamers trappen hier toch niet meer in he ?
Kan je nagaan hoeveel sex er nog in het verschiet zit voor Flipquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo heeft ook ooit gezegd dat goedmaaksex de beste sex was
nu mag ze laten zien hoe sterk ze is voor in de daily, het betere knip en plakwerk weer he......quote:
Welnee, Mo wilde er toch al uit. Lekker laten gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof het nog niet, er komt vast weer een twist
Adem in adem uit, je mist niks momenteel!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef Diamonds28 het volgende:
ik word hier NIET GOED !!!!
Me streams werken voor geen meter en upc blijft maar Sl'en grrrrrrrrrrrrrrr ik wil BEEEEEEEEELD
het is niet meer dan een suffe puberale ruzie. Ze hebben niets anders aan hun hoofd om zich mee bezig te houden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef Chuckster het volgende:
Morgen is het weer goed tussen die 2, mark mah words
Ditquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
het is niet meer dan een suffe puberale ruzie. Ze hebben niets anders aan hun hoofd om zich mee bezig te houden.
Dat denk ik dus ook, ik hoop dat ze zelf de knoop doorhakt, want al vinden mensen haar irri ze is toch lief voor hem. Ze geeft hem alles wat ze kan geven in het spel...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef Freule het volgende:
Joanna moet Flip los laten dit wordt niks dat zie je gewoon aan zijn hele lichaamshouding.
Maar dat hij het dan eerlijk zegt.De simp.
Maar ook dat chocola lekkerder is dan sex.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo heeft ook ooit gezegd dat goedmaaksex de beste sex was
Heb het idee dat ik heel veel mis haha ik wou de ruzie en kwaadheid ook zien pfffffffffffffffff word nie goedddddddddddddddddd haha toch wel erg irri hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Adem in adem uit, je mist niks momenteel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |