Jahaaaaa en dat zelfs de grootste klojo haar ook nog afwijst, ik vind het wel zielig voor Joquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Vinden jullie het ook niet zo erg voor Jo dat Flip niet met haar op de kamer wil!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het Bart nog zeggen in de daily, om vervolgens een week later de dates voor Karim er in te gooien.
Jij snapt het!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef Maan77 het volgende:
Goedeavond, waarom vind iedereen het zo vreemd dat Jo zo reageerd? Eerst is Flip niet bij dr weg te slaan, dan krijgen ze eindelijk iets vanaf dat moment ging hij een beetje stoer lopen doen. Hij geeft Mo meer aandacht dan Jo en waarom moet hij de laatste avond bij Mo blijven? Wat gaan ze dan doen? zuipen en janken? Alsof ze nog nooit een avond samen hebben doorgebracht met zn allen... Had Maike bij Mo moeten doen hahaha dan had hij nog op de Ic gelegen door die psychochick.
als je het handmatig hebt opgehoogd, klopt het idd niet. anders welquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
ehm... ik geloof dat het cosnr niet klopt
Jo zei afgelopen week nog dat ze nog nooit zo vaak door een jongen was afgewezen als door flip.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jahaaaaa en dat zelfs de grootste klojo haar ook nog afwijst, ik vind het wel zielig voor Jo![]()
m'n laptoppie zat vast en ik wou de tt weghalen en schoot door het nr.. vandaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je het handmatig hebt opgehoogd, klopt het idd niet. anders wel
Een nulletje te veel iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
ehm... ik geloof dat het cosnr niet klopt
Er gebeurt nu tenminste ietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
't moest verboden worden, al die stelletjes in een RLS Het verpest de hele sfeer telkens
En ze was zo trots dat hij de stickers verdeeld had over de andere bewoners en nu neemt ze het hem kwalijk. Jo is gewoon een verwend kreng is gewend haar zin te krijgen en als dat niet zo is gaat ze stampvoeten en schelden het is gewoon nog een puber.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Jo zei afgelopen week nog dat ze nog nooit zo vaak door een jongen was afgewezen als door flip.
En gisteren zei ze nog; "ik miep nooit "
En PB is dan Roel????quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:13 schreef trollie67 het volgende:
jo herinnert mij aan dido....af zit stay en blijf..kom hier..nu kroelen..nu weg...ik wil nu dit en dat
Jo heeft witte vlekken .... Luipaard ... Lui en toeslaan wanneer ze kanquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Zou Flip dan toch denken dat Jo stinkt, of te veel rimpels heeft?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:14 schreef Chuckster het volgende:
Sommige anti-Phillipers hier snappen het niet:
Als Flip ja had gezegd hadden hij en Jo per direct naar die Loveroom gemoeten, dan hadden ze geen afscheidsopdracht kunnen maken voor de genomineerden, geen anekdotes ophalen en ook morgenavond geen persoonlijk afscheid nemen als ze naar de Exit room moesten, want dan zaten Flip en Jo nog in de loveroom.
Prima keuze die Flip hier gemaakt heeft, Jo is een aandachtshoer en miept om het minste of geringste wat negatief is in haar ogen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |