tuurlijk/...als zij niet weg kan vanwege werk of kan niet tegen bootreis..laat zij hem vrij...niets raars aan...en als een relatie stabiel is en je partner wil 3 maanden zo een huis in..is er niets op tegen..bewijs zie je bij geer en zijn vrouw...al zou ikmhet niet leuk vinden..quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die gaat ook maandenlang solo met z'n boot weg om vervolgens drie maanden ver weg in een huis in Portugal te gaan zitten? [ afbeelding ]
Of voor Karim, Sharon of de streamersquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Leandra het volgende:
In feite was de keuze van Philip ook een keuze voor Monique, anders had zij de hele avond alleen met Sharon en Karim gezeten, en dat vindt ze niks.
Tegen Jo keren? We zouden niet durven. Om met Karim te spreken, ik snap beide kanten. Maar die van Jo zijn kinderachtig. Phillip gaat haar heus niet bedienen tov camera's. Dus wat wil ze? En Phillip moet eerlijker zijn en zeggen dat Jo op de laatste plaats komt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef judgementterror het volgende:
Lees ik het nou echt goed?
Keren mensen zich TEGEN Jo?
Ik vind het wel sociaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Of voor Karim, Sharon of de streamersDe laatste avond ga je niet onderduiken na al die maanden. Heel begrijpelijk
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef danilel het volgende:
Wel belachelijk dat we de tierende Jo niet mogen zien en horen.
Bij Mo was dit Kaasje!
Jo word weer in bescherming genomen
Volgens mij zat ze in de KvdW te tieren ... Dat mogen we nooit zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef danilel het volgende:
Wel belachelijk dat we de tierende Jo niet mogen zien en horen.
Bij Mo was dit Kaasje!
Jo word weer in bescherming genomen
nee het is geen datingshowquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Vinden jullie het ook niet zo erg voor Jo dat Flip niet met haar op de kamer wil!
neee...die kut hoeft niet alltijd de baas te zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Vinden jullie het ook niet zo erg voor Jo dat Flip niet met haar op de kamer wil!
Ik zit er in ieder geval niet op te wachten, beelden van een horny Jo en afstandelijke Flipquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou laat gewoon Sharon of Karim ff lekker winnen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef ZaZoe het volgende:
Nou Jo, definitief nu afscheid nemen van die Fliplul en je focussen op de overwinning, dan lach jij uiteindelijk het hardste.
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat denk je van alle teringlijers die voorbij komen. Dat past toch niet bij zorgzame Djoon?quote:
Ja, ik hoor het Bart nog zeggen in de daily, om vervolgens een week later de dates voor Karim er in te gooien.quote:
Is dat zo? Die liggen weer lepeltje over een tijdjequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |