quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
Djoon drukt nog maar een keer op de knop van de KvdW.
Jo zegt toch ook dat ze geen stelletje zijn! Nou, dan zijn ze geen stelletje. Je kunt ook wel kroelen met iemand zonder er verkering mee te hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef Freule het volgende:
Joanna moet Flip los laten dit wordt niks dat zie je gewoon aan zijn hele lichaamshouding.
Maar dat hij het dan eerlijk zegt.De simp.
Nee dat terugkomen uit de Exit lekkerder is dan sexquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar ook dat chocola lekkerder is dan sex.
een trieste hoop strontquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ze wil (weer) naar binnen
[ link | afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:39 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ik hoop dat ze zelf de knoop doorhakt, want al vinden mensen haar irri ze is toch lief voor hem. Ze geeft hem alles wat ze kan geven in het spel...
Jo zit op de bank op de achtergrond hoor ik Sharon karim en iets van een kermit de kikkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik heel veel mis haha ik wou de ruzie en kwaadheid ook zien pfffffffffffffffff word nie goedddddddddddddddddd haha toch wel erg irri hoor
Sharon is nogsteeds m'n favoriete dame in het huis, gedraagt zich in ieder geval een stuk normaler. Is niet spontaan elke week ongesteld of net d'r haar gedaan of andere kutsmoesjes als de rest gezellig samen wil zwemmen, en gaat niet uitgebreid naar Flip's piemel zitten kijken om maar wat te zeggen.quote:
Busje komt zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |