Wel grappig trouwens, dat jullie een meisjes en jongensnaam hadden die eigenlijk unisex zijn beidenquote:
Ja, terwijl ik dat van onze meisjesnaam dus eigenlijk helemaal niet vind, zelfquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens, dat jullie een meisjes en jongensnaam hadden die eigenlijk unisex zijn beiden
Jaquote:
vind ik ook prachtig! noa!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:15 schreef Takkembah het volgende:
Noa <3 zou hier een optie zijn geweest voor een meid, samen met Isis.
beetje van de regen in de drup gevoel. of van de wal in de sloot..quote:
k zou t doen als Joo-a-giemquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind Flore als Flo-re mooi.
Noa is ook nog steeds 1 van de top 3.
Senna stond ook heel lang hoog voor een jongen.
Kan iemand me helpen, hoe spreek je Joachim fatsoenlijk uit?
Is dat niet gewoon Hakimquote:
Holy moly , wat gruwelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:24 schreef miss_sly het volgende:
De tweeling van Mariah Carey: Morrocan Scott en Monroe. Monroe kan ik nog aardig vinden, maar Morrocan vind ik echt vreselijk.
Tfoeeeeeequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:24 schreef miss_sly het volgende:
De tweeling van Mariah Carey: Morrocan Scott en Monroe. Monroe kan ik nog aardig vinden, maar Morrocan vind ik echt vreselijk.
Ik ben het nog nooit zo eens met hem geweestquote:Mariah Carey named her kids Moroccan & Monroe. Fitting that the word 'moron' is already hidden inside each name.
Zo zou ik het ook uitspreken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef __Isis__ het volgende:
Ik ken er een en die spreekt het zo uit: Jowakiem. Ziet er grappig uit zo.
Echt? Wat grappig. Het is officieel een Spaanstalige naam, dus zou je het juist níet uitspreken als 'joa'. Niet dat dat echt uitmaakt natuurlijk, maar wellicht wat verwarrend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook uitspreken.
Lena lag in het ziekenhuis met een Joaquin. Er werd voortdurend aan de ouders gevraagd hoe je de naam uitsprak en zelf leken ze dat ook niet helemaal te weten.Ze voegden er steevast aan toe: "We noemen hem Joa." Dat vind ik wel weer leuk, Joa. Joaquin is maar een tongbreker.
Of Rocco/Rocky. Nog steeds niet leuk, maar stuk beter dan het origineel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
Hopelijk noemen ze dat ene kindje gewoon Scott.
Ik zat vroeger met een Joaquin in de klas en dat sprak je uit als Gwa-kienquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lena lag in het ziekenhuis met een Joaquin. Er werd voortdurend aan de ouders gevraagd hoe je de naam uitsprak en zelf leken ze dat ook niet helemaal te weten.Ze voegden er steevast aan toe: "We noemen hem Joa." Dat vind ik wel weer leuk, Joa. Joaquin is maar een tongbreker.
Mijn achternichtje heet ook zo. Je hoort 'm best vaak de laatste tijd. Ik vind het niet mooi maar ook geen hondennaam.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een fries geboortekaartje, Bente...
Ik vind het een naam voor een Berner Sennen
Ja volgens mij is het inderdaad Spaans.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef juttertje het volgende:
[..]
Ik zat vroeger met een Joaquin in de klas en dat sprak je uit als Gwa-kien
Inderdaad wel erg raar bij de naam van je eigen kind!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het inderdaad Spaans.
Die acteur Joaquin Phoenix spreekt het uit als Waa-kien geloof ik. Ik vind het als Waa-kien wel mooi klinken![]()
neemt niet weg dat ik het nogal vreemd vind om je kind een naam te geven waarvan je zelf niet weet hoe je het uit spreekt.![]()
Nou ja, misschien voelden ze zich wat opgelaten om de naam uit te spreken omdat ze telkens uit moesten leggen hoe je dat spelt en zo... Ik voelde me er in ieder geval al ontzettend ongemakkelijk bij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef huuphuup het volgende:
neemt niet weg dat ik het nogal vreemd vind om je kind een naam te geven waarvan je zelf niet weet hoe je het uit spreekt.![]()
Ghehe Madelieve heeft lang op 1 gestaan, vonden we allebei mooi. Maar er was niet die JA! die we wel hadden bij Elin.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Inderdaad wel erg raar bij de naam van je eigen kind!
Ik zou Joaquin gewoon uitspreken als Joa-kien
Huup, weet je trouwens dat ik totaaaal een heel andere naam had verwacht bij Elin? Ik dacht echt dat het een naam zoals Amelie zou worden, een ietwat lange naam.Doordat je vaak van dat soort namen opperde hier destijds.
Ik dacht echt zeker te weten dat het Madelieve zou gaan worden
oh haha, t liefst had ik haar tweede naam als eerste naam gegeven maar daar was B. het niet mee eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had zoiets verwacht als Elins tweede naam!
Mijn moeder speekt al bijna 40 jaar onze achternaam heel vastberaden verkeerd uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mijn buurtjes wisten ook niet helemaal wat ze met de naam van hun zoon aanmoesten. Vader zei Ksavier en moeder noemde hem Ksavjèr.
Vader heeft uiteindelijk gewonnen geloof ik, na 3 jaar zegt moeder nu ook Ksavier.
Noem je kind dan niet zo :-/
Ik heb mijn pm box uitgespit om de pm van destijds met de hele naam er in terug te vinden. Het duurde even maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh haha, t liefst had ik haar tweede naam als eerste naam gegeven maar daar was B. het niet mee eens![]()
Het was mijn meisjesnaam die ik al heel heel lang had staan voor "later, ooit..." Aangezien B. hem echt niet als eerste naam wilde ben ik blij dat ik hem alsnog als tweede naam heb kunnen geven.
Iedereen blijft dr corrigeren, maar is een principekwestie geloof ik of zoquote:
Ik vroeg me laatst af, spreek jij Pucks naam op zn Frans of op zn NL uit ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb mijn pm box uitgespit om de pm van destijds met de hele naam er in terug te vinden. Het duurde even maar dan heb je ook wat![]()
De tweede naam is prachtig
Nederlands, dat bekt lekkerder met de achternaamquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst af, spreek jij Pucks naam op zn Frans of op zn NL uit ?
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoe spreek je doe naam uit Huup? Meev zeg maar?
Elin vond ik ook verrassend. Maar mooi! Dat was een van de meisjesopties voor s hier.
Ik vind het hier in Maastricht zo overdreven bescheten klinken, ze zijn hier dol op die Franse naampjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben geneigd al die namen op zn Frans te doen (olivier, gilbert, xavier, manon). Nederlands vind ik het altijd wat vreemd klinken. Zal de limburgse achtergrond zijn.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik had in mijn hoofd dat het op een e eindigde. Anders had ik on ieder geval nog meeva geschreven ;-).
'Ik ben pas zes, Tom ik heb je mes'quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef huuphuup het volgende:
DML ik krijg altijd een heel erg feelgood-gevoel van Puck's naam, doet me aan 'Het Zakmes' denken![]()
Neeeee hij moet een broertjequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
'Ik ben pas zes, Tom ik heb je mes'![]()
Het is een positieve associatie die ik ook heb ja![]()
Mijn meneer wilde graag Valentijn maar daarbij moest ik denken aan Valentijn Boeke uit de kleine blonde dood en dat was een wat minder leuk karakter
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
'Ik ben pas zes, Tom ik heb je mes'![]()
Het is een positieve associatie die ik ook heb ja![]()
Mijn meneer wilde graag Valentijn maar daarbij moest ik denken aan Valentijn Boeke uit de kleine blonde dood en dat was een wat minder leuk karakter
je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik nog ooit een tweede aandurf hoop ik op een meisje. Dan krijgt ze mijn favoriete naam en de meneer was het daar echt direct mee eens. Hij wordt maar een paar keer per jaar gegeven en ik zou het zo zonde vinden als ie nooit gebruikt gaat worden.
Wie weet krijg je het uit me als ik langs komquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je maakt me nieuwsgierig![]()
Als wij hierna een zoon krijgen dan staat die naam min of meer vast, het hangt op 2 of 3 roepnamen waar we al 3 jaar over twijfelen maar we hebben nooit een knoop hoeven doorhakken tot nu toe![]()
Als we een dochter krijgen dan zouden we toch ns heul goed hard na moeten gaan denkenik zou het op dit moment namelijk echt niet weten...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wie weet krijg je het uit me als ik langs kom![]()
Jullie hadden de jongensnaam van Amélie uiteindelijk toch ook bij Elin?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Die jongensnaam weet ik zelfs nog, dat was een hele mooie
Wat ik leuk vind onthou ikquote:
Rien, Rink, Rinke of Rein vonden we ook niet mooi. Rienk was het gewoonquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het zo grappig dat ik Rien helemaal niks vind maar dan voeg je een lettertje toe en dan vind ik het juist erg stoer
ja je hoelaquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rien, Rink, Rinke of Rein vonden we ook niet mooi. Rienk was het gewoon![]()
Reinder en Reinald vind ik wel mooie namen![]()
Ik ben heel benieuwd naar de naam van jullie meisje, ik wil graag een PM van je![]()
Huup, ik wil ook wel een PM met jullie jongensnaam
Zal ik je daar dan even heel hard aan onthouden?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja je hoelaals ik weer zwanger ben, ben je de eerste, goed?
![]()
reken er dus maar niet op de komende vijf jaar. Wie weet verandert mn smaak ook wel enorm in 5 jaar. Zou zomaar kunnen, toch Taart?
Reinhilde?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zal ik je daar dan even heel hard aan onthouden?![]()
*slaat post op*
Onze meisjesnaam stond ook vast, maar we hebben nu een andere in gedachten
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:41 schreef Beregd het volgende:
Bryan Adams eerste konijn dochter heet Mirabella Bunny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Of Nick Cave is gewoon iedereens vaderquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef debuurvrouw het volgende:
een mirabel is een soort pruim toch?
je kind k*tkonijn noemen.![]()
Google zegt dat ze wel zelfbestuivend zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Dat zijn die hele zure groene pruimpjes toch?
Zuur K*t Konijntje
DWDD heb ik ook gezien. Maar niet bewust opgelet. Wie was ze?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat klinkt als een Jeanne! Ik vind het uitgesproken als Jan-nuh wel erg leuk.
Maar er was vandaag ook een heel leuke Janne in DWDD.
Oh ik vond het ook prachtigquote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Het was het meisje dat Beth Gibbons zong. (Ze zei dat ze Mysteries het mooiste nummer vond dat ze kende en dat vind ik ook.)
Oh echt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef Lujaxa het volgende:
hier hoor je Rune of Rhune meer als jongensnaam
Zoon van mijn vriendin heet zo, en dit is de Engelse schrijfwijzequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:50 schreef trui het volgende:
[..]
haha sorry maar die vind ik echt vreselijk! (mede door de spelling).
Dat heeft wel een heel hoog kwik, kwek en kwak gehaltequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Luna, Jade, Xandy en Riley
Luna, Jade, Xandy en Dean
Luna, Jade, Xandy en Dylan
Luna, Jade, Xandy en Randy
Lief, bijna mijn naamquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja, nu ik Bl0em zie, Jikke vind ik tof voor een meisje voor ons
Niet helemaal Bl0em, maar moest er wel gelijk aan denken![]()
Dank je wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Lief, bijna mijn naam
Rienk en Jikke klinkt ook echt heel lief samen!
En trouwens echt heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!
Jikke en Femke vind ik beiden zo hard van klank, helemaal niet mooi of lief idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind Jikke zo'n harde klank hebben.zo zo zo Fries.Jeska,Hiske, Jildou, Bente, fardau, Doutzen, Femke, Marije. Vind ik allemaal veel vriendelijker friese namen.
Uh nee, de Engelse schrijfwijze is Jacey.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoon van mijn vriendin heet zo, en dit is de Engelse schrijfwijze
Jay-Zquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:38 schreef McLaura het volgende:
[..]
Uh nee, de Engelse schrijfwijze is Jacey.
Zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef calilov3 het volgende:
@ vlindur
Rienk is echt een Rienke, en ik vind zijn tweede naam ook echt
Een leuke friese meisjes naam erbij:
Rienk & Berber
Rienk & Bike Fiets?![]()
Rienk & Djoeke
Rienk & Esse
Rienk & Feya
Rienk & Hanne
Rienk & Jente
Rienk & Jinte
Rienk & Jisse
Rienk & Limkje
Rienk & Lobke
Rienk & Mare
Rienk & Nine
Rienk & Yarda
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef McLaura het volgende:
Oh, en als je nou een jongen krijgt, Vlindur?
Rienk en Redmar
Rienk en Jitse
Rienk en Taeke
Rienk en Jelmer
Rienk en Thiadmar
Rienk en Ids
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef McLaura het volgende:
Rienk & Berber
Rienk & Djoeke
Rienk & Hanne
Rienk & Jente
Rienk & Jinte
Rienk & Mare
Rienk & Jelske
Rienk & Sirou
Rienk & Amarins
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:31 schreef Claudia_x het volgende:
Voor een meisje:
Aukje
Brechtje
Dirkje
Eefje
Femke
Hanne
Ilja
Janne
Jildau
Lieke
Minke
Silke
Yfke
Tot zoverquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Voor een jongen:
Alef
Auke
Bowe
Daan
Douwe
Ebe
Faas
Gijs
Herre [/s](zo heet Ivans knuffelbeer) Voor een knuffel is hij wel super <3
Hidde
Ids
Jannes
Jasper
Jelle
Jelmer
Jerre
Jorn
Koen
Lars
Lukas
Luke
Marten
Melle
Siebe
Sietse
Walt
mag ik alleen niet , mn ex heet namelijk zoquote:
ik vind Marijn leuk maar mijn meneer nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Ssserpente het volgende:
Als Lente een jongetje was geweest had ze ws Jelle geheten.
Of Romijn, Merijn of Roman.
Ik vind Joost zo'n gedienstige naam. Net als Hugo, al heeft die wel drie keer ook de shortlist gehaald. Ian, Levi, Liam, Linus, Magnus zijn allemaal gevetood door de mijnheer. *pruil*quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Joost is juist leuk! Had ik graag gewild voor een jongetje. Twijfelde alleen een beetje omdat Nils z'n broertje ook zo heet.
Boudewijn vind ik in de Roderik-categorie vallen en nogal snobistisch en pretentieus klinken.
Ik ken er wel eentje stoer kereltje van net 1 jaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Jonas een beetje een sukkeltje. Niet dat ik een Jonas ken.
Joost is toch de butler van OBB?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Joost zo'n gedienstige naam. Net als Hugo, al heeft die wel drie keer ook de shortlist gehaald. Ian, Levi, Liam, Linus, Magnus zijn allemaal gevetood door de mijnheer. *pruil*
Jilles? Hmm, en dan ook echt uitgesproken zo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind Jonas ook zo leuk maar lief vind het teveel op judas lijken.
Ik vind Jillesen Julias steeds mooi. Maar lief niet zo
Jaël noemen ze op het CB ook altijd Djaël, maar dan had ik het wel zo geschreven tochquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren bij het CB roept de arts 'Jasmine' binnen, op zijn engels, waarop de ouders een beetje zuur zeiden 'het is Jas-mi-ne, op z'n Nederlands'.
Dat was vast niet de eerste keer dat dat verkeerd ging.
Noem je kind dan gewoon Jasmijn.![]()
Kende ik niet in die vorm... Ik zou het ook altijd verwarren met Gilles, denk ik. Maar sowieso spreek ik zulke namen niet snel op z'n nederlands uit. Bij mij zou het dan iets van Zjiel wordenquote:
Haha dat kan ik er niet uithalen hoor. Maar als je de andere namen erbij denkt: Mikael, Leander en Jilles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kende ik niet in die vorm... Ik zou het ook altijd verwarren met Gilles, denk ik. Maar sowieso spreek ik zulke namen niet snel op z'n nederlands uit. Bij mij zou het dan iets van Zjiel worden
Jules spreken we hier ook uit als Sjuulquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:37 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha dat kan ik er niet uithalen hoor. Maar als je de andere namen erbij denkt: Mikael, Leander en Jilles.
Dat zou bij mij eerder Juuls worden. Das dat boers van hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jules spreken we hier ook uit als SjuulFranse inslag he
Roman vind ik leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Ssserpente het volgende:
Als Lente een jongetje was geweest had ze ws Jelle geheten.
Of Romijn, Merijn of Roman.
Ik zou bij Mikael en Leander gaan voor iets als Kamiel, Gabriel, Joachim, Samuel, Rafael, Jurriaan, Gideon, Daniel, Christian of Benjaminquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:37 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha dat kan ik er niet uithalen hoor. Maar als je de andere namen erbij denkt: Mikael, Leander en Jilles.
jij heet eigenlijk ook janesquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jules spreken we hier ook uit als SjuulFranse inslag he
Ja weet je wat zo "lastig" is hier. Mijn lief komt uit een plaats waar veel gelovigen wonen en die hebben daar heel veel bijbelse namen. En nu wil ie alles wat daar op lijkt absoluut niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zou bij Mikael en Leander gaan voor iets als Kamiel, Gabriel, Joachim, Samuel, Rafael, Jurriaan, Gideon, Daniel, Christian of Benjamin
Mijn nick is inderdaad gebaseerd op Janequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij heet eigenlijk ook janes![]()
ik vind t ook wel leuk om voor zeer fout te gaan
Clark of Niles
ik heb er net een nogal aparte schrijfwijze van gezienquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren bij het CB roept de arts 'Jasmine' binnen, op zijn engels, waarop de ouders een beetje zuur zeiden 'het is Jas-mi-ne, op z'n Nederlands'.
Dat was vast niet de eerste keer dat dat verkeerd ging.
Noem je kind dan gewoon Jasmijn.![]()
jaaaaa! doen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:01 schreef WupWup het volgende:
Laat u verrassen!
Deze babynamen kunnen goed bij Emma passen.
Emma
ik gok dat ze er een soort calculator op los laten, wat je vroeger ook wel eens had dat je kon uitrekenen aan de hand van je namen of je bij je lief past ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn namen passen ook bij elkaar. maar volgens wiens standaard dan? zit er een Jury aan de andere kant van de lijn te oordelen ofzo? ik snap dat passen neit zo goed. ze zijn het merendeel los van de broers en/of zussen toch?
Devran is een jongens naam.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik gok dat ze er een soort calculator op los laten, wat je vroeger ook wel eens had dat je kon uitrekenen aan de hand van je namen of je bij je lief past ofzo![]()
zal wel op overeenkomstige letters gaan.
Devran, ik heb een klasgenootje gehad dat zo heet, leuk meisje
Enig toch?quote:
Aan de andere kant zit een mirror site van FOK! en daar zit een groep KLB'ers dat soort dingen te beoordelen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn namen passen ook bij elkaar. maar volgens wiens standaard dan? zit er een Jury aan de andere kant van de lijn te oordelen ofzo? ik snap dat passen neit zo goed. ze zijn het merendeel los van de broers en/of zussen toch?
hahahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:23 schreef snoopy het volgende:
Ik ken een jongetje dat F osse heet.
En er woont hier in de buurt een Lev en zijn moeder roept hem vaak: Levje!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit een mirror site van FOK! en daar zit een groep KLB'ers dat soort dingen te beoordelen...
Ik heb ook een perfect match gevonden, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of je een jongetje of meisje verwacht (of heb je dat ook niet verteld?). De perfect match vind ik overigens heeeeel mooiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh BJ, heb ik zomaar een paar gokjes ineens
hij komt niet in het lijstje met namen als je zoekt op namen die zij bij Evie suggereren hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahahaLevje
zo wordt mn buurjongetje vaak geroepen met Vaantje...mogen jullie raden hoe ie heet
![]()
Oeh BJ, heb ik zomaar een paar gokjes ineens
oh zo heb ik niet eens gezochtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hij komt niet in het lijstje met namen als je zoekt op namen die zij bij Evie suggereren hoor
Divanoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup ik ben niet zo wakker geloof ik. Hoe heet je buurjongetje nou?
Naja, dan is Vaantje minder ergquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Divano
of met een y. Dat zou zomaar ook kunnen. Ja vast met een y. Ze zijn wel y-types.
Is dat de jongensnaam voor Diva?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Divano
of met een y. Dat zou zomaar ook kunnen. Ja vast met een y. Ze zijn wel y-types.
Leuk, van Divano & Divaniquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Divano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |