k zou t doen als Joo-a-giemquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind Flore als Flo-re mooi.
Noa is ook nog steeds 1 van de top 3.
Senna stond ook heel lang hoog voor een jongen.
Kan iemand me helpen, hoe spreek je Joachim fatsoenlijk uit?
Is dat niet gewoon Hakimquote:
Holy moly , wat gruwelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:24 schreef miss_sly het volgende:
De tweeling van Mariah Carey: Morrocan Scott en Monroe. Monroe kan ik nog aardig vinden, maar Morrocan vind ik echt vreselijk.
Tfoeeeeeequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:24 schreef miss_sly het volgende:
De tweeling van Mariah Carey: Morrocan Scott en Monroe. Monroe kan ik nog aardig vinden, maar Morrocan vind ik echt vreselijk.
Ik ben het nog nooit zo eens met hem geweestquote:Mariah Carey named her kids Moroccan & Monroe. Fitting that the word 'moron' is already hidden inside each name.
Zo zou ik het ook uitspreken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef __Isis__ het volgende:
Ik ken er een en die spreekt het zo uit: Jowakiem. Ziet er grappig uit zo.
Echt? Wat grappig. Het is officieel een Spaanstalige naam, dus zou je het juist níet uitspreken als 'joa'. Niet dat dat echt uitmaakt natuurlijk, maar wellicht wat verwarrend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook uitspreken.
Lena lag in het ziekenhuis met een Joaquin. Er werd voortdurend aan de ouders gevraagd hoe je de naam uitsprak en zelf leken ze dat ook niet helemaal te weten.Ze voegden er steevast aan toe: "We noemen hem Joa." Dat vind ik wel weer leuk, Joa. Joaquin is maar een tongbreker.
Of Rocco/Rocky. Nog steeds niet leuk, maar stuk beter dan het origineel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
Hopelijk noemen ze dat ene kindje gewoon Scott.
Ik zat vroeger met een Joaquin in de klas en dat sprak je uit als Gwa-kienquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lena lag in het ziekenhuis met een Joaquin. Er werd voortdurend aan de ouders gevraagd hoe je de naam uitsprak en zelf leken ze dat ook niet helemaal te weten.Ze voegden er steevast aan toe: "We noemen hem Joa." Dat vind ik wel weer leuk, Joa. Joaquin is maar een tongbreker.
Mijn achternichtje heet ook zo. Je hoort 'm best vaak de laatste tijd. Ik vind het niet mooi maar ook geen hondennaam.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een fries geboortekaartje, Bente...
Ik vind het een naam voor een Berner Sennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |