Ik mis Coco weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Chicolate het volgende:
Oh en Razz. Iemand die ik ken had ook zoiets, bij haar zag je soms opeens haar gezicht vertrekken en snel naar de wc lopen (dan sprong de ontsteking weer open en moest ze het snel uitspugen).
Had het onder een spoiler gemoeten?quote:
S: chiliquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef Perruche het volgende:
En mijn geupdated lijstje! Best tevreden tot nu toe
O: smoothie met de bekende ingredienten (300 kcal)
T: pruim (50 kcal?)
L: maisbol met 2 plakken kaas en rauwkost, kopje paprikasoep
T: handje noten
T: 200 gr rauwkost
B: 2x 20 minuten fietsen
S: bodypump
D: chili
misschien word D en S nog omgewisseld...
ja wil niet te specifiek worden...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Rituals het volgende:
Dankje Perruche en Mini. Lekker vaag Perruche, 'allemaal dingen enzo'
. Dat maakt me nieuwsgierig
.
lekker, ijzer eten!quote:
Voetblessurequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beterschap Razz! Duidelijk niet voor niets geweest!
Billy, hoe is het met je hardlooptraining?
haha ik las dat echt alsof het over sport-training ging en lichaamsgewicht afvallenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net allemaal formulieren getekend, zo'n heerlijk gevoel om ergens binnen te zijn
De intercedent zei ook dat het eigenlijk bijna nooit voorkomt dat mensen in de trainingen nog afvallen, dus ik ga mn best doen om dat zo te houden, en dan ben ik over een maand eindelijk aan het werk!
Whehe, ja ik zag ook dat het in dit topic misschien een rare woordkeus wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha ik las dat echt alsof het over sport-training ging en lichaamsgewicht afvallenmaar niet dus
goed hoor! gefeliciteerd
wanneer begin je met de training?
quote:
Nee dat was Puff denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Perruche het volgende:
Syrena, is het dan toch hyperventilatie? Ik dacht dat je zei dat het dat niet kon zijn, ben vergeten waarom...
En de nep B&Jquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij waren trouwens de pesto's bij de Aldi in de aanbieding! (ook een heleboel chocolade, maar dat is niet belangrijk)
Oew! Dat is jammer! En vervelend!quote:
Ahja, zou kunnen! Sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee dat was Puff denk ik.
Toen ik in Sittard woonde ben ik ook een keer buiten gaan rennen, maar raakte voor het daadwerkelijke rennen al buiten adem en duizelig van de hyperventilatie. Dat heb ik nu niet meer(maar komt dus omdat ik nu in een bekendere omgeving ben).
En de paaseitjes bij de appie voor een euro per pond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij waren trouwens de pesto's bij de Aldi in de aanbieding! (ook een heleboel chocolade, maar dat is niet belangrijk)
Echt? En vóór Pasen waren ze 2,50 ofzo voor zo'n klein zakje, afzetters...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef loveli het volgende:
[..]
En de paaseitjes bij de appie voor een euro per pond.
/evil
Optie 2. En dan tussendoor even de herdenking kijken op TV.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Chicolate het volgende:
Vanavond haastig boodschappen doen - eten - herdenking op de dam, of vanavond boodschappen doen - eten - lekker film/tv kijken en boek lezen en gewoon ontspannen. Hmmmm.
^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Optie 2. En dan tussendoor even de herdenking kijken op TV.
Ik kijk altijd de Waalsdorpervlakte, vind ik indrukwekkend.
je weet dat de winkels om 18.00uur of 19.00uur dicht gaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Chicolate het volgende:
Vanavond haastig boodschappen doen - eten - herdenking op de dam, of vanavond boodschappen doen - eten - lekker film/tv kijken en boek lezen en gewoon ontspannen. Hmmmm.
19.00 bij mij in de buurt. Dus ga nu naar huis en direct door naar de supermarkt. Maar ik was het wel een klein beetje vergeten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je weet dat de winkels om 18.00uur of 19.00uur dicht gaan?
Vraag haar anders of ze persoonlijk even je abces komt uitlepelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Krijg ik even commentaar van m'n koorvoorzitster dat ik vanavond niet komalsof ik voor m'n lol met die ontsteking zit
verdorie. Ja, ik snap ook wel dat we over 1,5 week een voorstelling hebben, en als ik m'n mond fatsoenlijk open kon krijgen was ik ook wel gegaan. Muts.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag haar anders of ze persoonlijk even je abces komt uitlepelen
Serieus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je weet dat de winkels om 18.00uur of 19.00uur dicht gaan?
Nee, over 4jr dacht ik pas weer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, volgens de site is onze AH tot 7 uur open... Phew!
Razz: dat is dus overal hetzelfde, strenge koorbesturen. Ik was zelf ook ooit die persoon die moest zorgen dat mensen toch kwamen, maar toen ik later weer gewoon lid was vond ik het zelf ook weer vervelend.
Is morgen eigenlijk een feestdag? Niet dat wij daar iets aan hebben, maar toch.
Ja, want "ik had al zoveel gemist". Ja, ik was op werkweek, en ik had een ouderavond op school. Kan ik ook niet echt onderuit. En dat terwijl ik alles al uit m'n hoofd ken, in tegenstelling tot veel andere leden die nu, 1,5 week vóór de voorstelling, nog met bladmuziek erbij moeten zingen. Pluh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
Razz: dat is dus overal hetzelfde, strenge koorbesturen. Ik was zelf ook ooit die persoon die moest zorgen dat mensen toch kwamen, maar toen ik later weer gewoon lid was vond ik het zelf ook weer vervelend.In dit geval is het wel heel lomp trouwens.
Als doventolk welquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
Niet dat het je helpt dat je alles uit je hoofd kent als je je mond niet fatsoenlijk open kunt doen
Hebben jullie niet een soort voorzing-regeling als je teveel repetities hebt gemist?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, want "ik had al zoveel gemist". Ja, ik was op werkweek, en ik had een ouderavond op school. Kan ik ook niet echt onderuit. En dat terwijl ik alles al uit m'n hoofd ken, in tegenstelling tot veel andere leden die nu, 1,5 week vóór de voorstelling, nog met bladmuziek erbij moeten zingen. Pluh.
Nee, zo professioneel zijn we nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hebben jullie niet een soort voorzing-regeling als je teveel repetities hebt gemist?
Ik hoop dat je over 1,5 lekker mee kunt zingen!
Dat hadden wij ook inderdaad. Kun je altijd om vragen, toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hebben jullie niet een soort voorzing-regeling als je teveel repetities hebt gemist?
Ik hoop dat je over 1,5 lekker mee kunt zingen!
Nice! Ik vind t altijd heerlijk zingen met orkestquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, zo professioneel zijn we nietik zou het niet eens een slecht idee vinden, want er missen wel meer mensen véél repetities, en die oefenen dus niet thuis.. 't Wordt trouwens wel supergaaf, een optreden samen met het Almeers Jeugd Symfonie Orkest, waarbij zij stukken spelen, wij zingen, maar we ook samen nummers gaan doen (Morricone-filmmuziek, Viva la Vida
)
Geen officiele nee. Maar scholen/overheidsinstellingen zijn wel dicht, toch? (de uni iig wel)quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, volgens de site is onze AH tot 7 uur open... Phew!
Razz: dat is dus overal hetzelfde, strenge koorbesturen. Ik was zelf ook ooit die persoon die moest zorgen dat mensen toch kwamen, maar toen ik later weer gewoon lid was vond ik het zelf ook weer vervelend.In dit geval is het wel heel lomp trouwens.
Is morgen eigenlijk een feestdag? Niet dat wij daar iets aan hebben, maar toch.
Ik ook hoor, maar nu zing ik gewoon thuis met cd's mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ah ja, dat kan ik me wel voorstellen. Mijn halve koor bestaat uit mijn vriendengroep, dat maakt het alleen al leukmaar ik denk niet dat ik snel nog zal stoppen met zingen, vind het zo heerlijk
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Vervelend is dat he, dezelfde naam...
Mijn moeder staat ook al op grafsteen van mijn vader ook zo raar om te zien.
Wij houden wel van zwarte humor, dus als we er zijn met moeders dan zeg ik wel eens: Nou, het wordt wel eens tijd he?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Oef, dat lijkt me echt heel confronterend zeg....
Hij was 44 jaar. Ik ben veruit de jongste in onze familie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar nu zing ik gewoon thuis met cd's mee.
Hoewel er inderdaad niks gaat boven "live" zingen met een enorm orkest achter je.Of eigenlijk voor je.
Gecondoleerd DaD.Een neef, die moet dan wel jong gestorven zijn, of niet?
Zelfs dat weet ik niet dit jaar. Mijn vriend werkt thuis en ik op moment ook, dus al dat soort dingen gaan compleet langs ons heen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geen officiele nee. Maar scholen/overheidsinstellingen zijn wel dicht, toch? (de uni iig wel)
Daar kan ik mij ook vreselijk op verheugenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef Mini. het volgende:
ik zal echt blij zijn als ik weer een werkplek heb waar ik aan het eind van de middag gewoon de deur dicht kan trekken.
Dat is wel waar, maar ik merkte laatst dat ik nooit het idee had van 'weekend'. Dus nu plan ik heel af en toe zo'n dag in waarin ik niks mág doen. Dat werkt op zich wel prima. Als ik dat niet doe heb ik toch op de achtergrond in mijn hoofd een stemmetje wat me vertelt wat ik allemaal nog moet doen. En ook al luister ik daar lang niet altijd naar, dat geeft toch een onrustig gevoel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind thuis werken juist heerlijklekker 's ochtends even hardlopen, of even tussendoor boodschappen doen, lekker rustig lunchen ipv een inspiratieloze boterham eten en lekkere koffie en thee drinken! en dan vind ik het ook niet erg om 's avonds nog een uurtje of twee te werken.
Klinkt volstrekt logisch. Ik repareer ook altijd mijn wasmachine als m'n föhn stuk is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef loveli het volgende:
Meh, autoprobleempje. Morgen fiets repareren.
ja ik zou het denk ik ook niet iedere dag willen, maar 1 a 2 dagen per week lijkt me wel perfect eigenlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ik merkte laatst dat ik nooit het idee had van 'weekend'. Dus nu plan ik heel af en toe zo'n dag in waarin ik nik mág doen. Dat werkt op zich wel prima. Als ik dat niet doe heb ik toch op de achtergrond in mijn hoofd een stemmetje wat me vertelt wat ik allemaal nog moet doen. En ook al luister ik daar lang niet altijd naar, dat geeft toch een onrustig gevoel.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag haar anders of ze persoonlijk even je abces komt uitlepelen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt volstrekt logisch. Ik repareer ook altijd mijn wasmachine als m'n föhn stuk is.
Echt? Ik had een leuk jurkje aan voor het uitzendbureau, maar ben weer teruggeswitched naar spijkerbroek en dikke trui, had het hartstikke koudquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat was lekker. Zit nog steeds buiten in een warm zonnetje trouwens
Oeh bah..... beterschap!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef huuphuup het volgende:
Avond!
lijstje...
cola light en dropverse jus en net een blueband-boterham met pindakaas.
Ziek zwak en misselijk hier. 39+ koorts en keelontstekingmuh.
Nu n beetje teruglezen
mja drop voor de keel, cola voor de energie; kindjes doen niet aan zieke mama'squote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh bah..... beterschap!
en dat je dan drop cola en pindakaas wegkrijgt![]()
Wij gaan naar de dodenherdenking in de binnenstad
Je kunt het lijstje ook achteraf maken als je wat meer ter plekke wilt kunnen kiezen, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je gezonde keuzes moet maken. Veel mensen vinden het juist handiger als je van tevoren weet wat je gaat eten, zodat je niet in de verleiding komt als je direct (met honger) moet kiezen tussen iets gezonds en iets ongezonds.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef electrocrash het volgende:
Het lijkt me echt vreselijk moeilijk als ik me ooit aan zo'n lijstje zou moeten houden van wat ik eet en niet eet en hoeveel gram ik van iets eet of hoeveel liter ik van iets drink.
Hoe kun je dat op een betere manier oplossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |