Nee dat was Puff denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Perruche het volgende:
Syrena, is het dan toch hyperventilatie? Ik dacht dat je zei dat het dat niet kon zijn, ben vergeten waarom...
En de nep B&Jquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij waren trouwens de pesto's bij de Aldi in de aanbieding! (ook een heleboel chocolade, maar dat is niet belangrijk)
Oew! Dat is jammer! En vervelend!quote:
Ahja, zou kunnen! Sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee dat was Puff denk ik.
Toen ik in Sittard woonde ben ik ook een keer buiten gaan rennen, maar raakte voor het daadwerkelijke rennen al buiten adem en duizelig van de hyperventilatie. Dat heb ik nu niet meer(maar komt dus omdat ik nu in een bekendere omgeving ben).
En de paaseitjes bij de appie voor een euro per pond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij waren trouwens de pesto's bij de Aldi in de aanbieding! (ook een heleboel chocolade, maar dat is niet belangrijk)
Echt? En vóór Pasen waren ze 2,50 ofzo voor zo'n klein zakje, afzetters...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef loveli het volgende:
[..]
En de paaseitjes bij de appie voor een euro per pond.
/evil
Optie 2. En dan tussendoor even de herdenking kijken op TV.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Chicolate het volgende:
Vanavond haastig boodschappen doen - eten - herdenking op de dam, of vanavond boodschappen doen - eten - lekker film/tv kijken en boek lezen en gewoon ontspannen. Hmmmm.
^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Optie 2. En dan tussendoor even de herdenking kijken op TV.
Ik kijk altijd de Waalsdorpervlakte, vind ik indrukwekkend.
je weet dat de winkels om 18.00uur of 19.00uur dicht gaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Chicolate het volgende:
Vanavond haastig boodschappen doen - eten - herdenking op de dam, of vanavond boodschappen doen - eten - lekker film/tv kijken en boek lezen en gewoon ontspannen. Hmmmm.
19.00 bij mij in de buurt. Dus ga nu naar huis en direct door naar de supermarkt. Maar ik was het wel een klein beetje vergeten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je weet dat de winkels om 18.00uur of 19.00uur dicht gaan?
Vraag haar anders of ze persoonlijk even je abces komt uitlepelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Krijg ik even commentaar van m'n koorvoorzitster dat ik vanavond niet komalsof ik voor m'n lol met die ontsteking zit
verdorie. Ja, ik snap ook wel dat we over 1,5 week een voorstelling hebben, en als ik m'n mond fatsoenlijk open kon krijgen was ik ook wel gegaan. Muts.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag haar anders of ze persoonlijk even je abces komt uitlepelen
Serieus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je weet dat de winkels om 18.00uur of 19.00uur dicht gaan?
Nee, over 4jr dacht ik pas weer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, volgens de site is onze AH tot 7 uur open... Phew!
Razz: dat is dus overal hetzelfde, strenge koorbesturen. Ik was zelf ook ooit die persoon die moest zorgen dat mensen toch kwamen, maar toen ik later weer gewoon lid was vond ik het zelf ook weer vervelend.
Is morgen eigenlijk een feestdag? Niet dat wij daar iets aan hebben, maar toch.
Ja, want "ik had al zoveel gemist". Ja, ik was op werkweek, en ik had een ouderavond op school. Kan ik ook niet echt onderuit. En dat terwijl ik alles al uit m'n hoofd ken, in tegenstelling tot veel andere leden die nu, 1,5 week vóór de voorstelling, nog met bladmuziek erbij moeten zingen. Pluh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
Razz: dat is dus overal hetzelfde, strenge koorbesturen. Ik was zelf ook ooit die persoon die moest zorgen dat mensen toch kwamen, maar toen ik later weer gewoon lid was vond ik het zelf ook weer vervelend.In dit geval is het wel heel lomp trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |