Dit herken ik heel erg. Ik stel constant mijn doelen bij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ook waar. Je hoort vaak van mensen dat ze als ze behoorlijk wat afgevallen zijn dan nog die extra paar kilo's kwijt willen naar een bepaald ideaal getal en daar gaat 't dan nog weleens fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Misschien kan je er 10.000 uitslepen als je ze belooft niet naar de pers te stappen omdat de woningbouwvereniging onrechtmatig handelt en woningen onder de waarde verkoopt. Delen jullie het verschilquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef Syrena het volgende:
HA, artikel 11 van het Besluit beheer sociale huursector zegt dat ze de woning niet voor minder dan 90% van de waarde mogen verkopen. Als ik reken met de WOZ-waarde (wat ook de taxatiewaarde is van mijn huis en dus het andere huis) dan zitten ze met de nieuwe verkoopprijs 4500 euro te laag![]()
Dan wordt het dus steggelen wat de waarde is van de woning die nu te koop staat
^^quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:28 schreef Rituals het volgende:
Broccoli.
Mo weer terug!Leuk gehad daar zo te zien.
[..]
Dit herken ik heel erg. Ik stel constant mijn doelen bij.Ik doelde meer op mensen die bij die laatste kilo's die een bridge too far zijn uiteindelijk op 'n hoger gewicht uitkomen, maar hoe dan ook doelen bijstellen kan tricky blijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:28 schreef Rituals het volgende:
Broccoli.
Mo weer terug!Leuk gehad daar zo te zien.
[..]
Dit herken ik heel erg. Ik stel constant mijn doelen bij.Oh ja. Jij was toch degene die lijstjes ging posten? Hoe lang ben je eigenlijk? Kan het wel uitrekenen aan de hand van je BMI, maar lui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Dat zou inderdaad perfect passen binnen de politieke cultuur van het durrep jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien kan je er 10.000 uitslepen als je ze belooft niet naar de pers te stappen omdat de woningbouwvereniging onrechtmatig handelt en woningen onder de waarde verkoopt. Delen jullie het verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Echt hoor, wat moeten we af en toe toch zonder onze vaders?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad perfect passen binnen de politieke cultuur van het durrep ja![]()
Dat durf ik alleen nietMijn vader misschien wel
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Rituals het volgende:
Ik ben 1.74m loveli, luilak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Zijn ze dan zodanig dat ik bij jou vergeleken een enorme veelvraat lijk? Iedereen hier heeft 't beste met je voor, echt!quote:
Van dattum!quote:
Wordt ie dan ook helemaal dol als ie je ziet? Geluidjes maken en zo hard kwispelen dat z'n kont er bijna vanaf valt? Doet Ozzie altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef conleche het volgende:
@ Rituals: Maar het feit staat ook, dat je eigenlijk niet ziet dat je er zo'n 2 kilo geleden waarschijnlijk beter uit zag. Met meer vrouwelijke vormen en toch superslank. Als je 1m74 bent zou je niet onder de 60 moeten willen imho, dat gaat richting te dun.
Oehoe, Koekie komt hierheen over 10 minuten. M'n hondje!Ik heb hem best gemist.
Dit. Ik heb nu een piepklein buikje, en ben 5 kilo zwaarder dan toen ik op mijn dunst was (54 kilo). Maar als ik foto"s van nu met toen vergelijk is duidelijk dat ik toen echt iets te dun was. Nu is het gewoon goed. Slank met kont en tieten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef conleche het volgende:
@ Rituals: Maar het feit staat ook, dat je eigenlijk niet ziet dat je er zo'n 2 kilo geleden waarschijnlijk beter uit zag. Met meer vrouwelijke vormen en toch superslank. Als je 1m74 bent zou je niet onder de 60 moeten willen imho, dat gaat richting te dun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Hoewel hij ook wat van slag gaat zijn denk ik, omdat hij me nu bijna 3 weken niet heeft gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wordt ie dan ook helemaal dol als ie je ziet? Geluidjes maken en zo hard kwispelen dat z'n kont er bijna vanaf valt? Doet Ozzie altijd
Nu al dagen geen, maar als ik koffie drinken, maximaal 2 en niet met melk maar met sojamelk..quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef Goodbye het volgende:
Babysteps zijn goed, prob! Maar drinke je nou geen koffie of 2 koffie?
Ik schrik een beetje, want in mijn herinnering is dat nog helemaal niet zo lang geleden! In ieder geval niet zo lang geleden dat je op een redelijk fatsoenlijke manier 5 kg afvalt. Ik hoop echt dat je kunt stabiliseren. Volgens mij is jouw geest zo gewend aan continue het goede gevoel van een lager getal op de weegschaal...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:00 schreef Rituals het volgende:
@ IHFC, op die foto met het spijkerbroekje was ik volgens mij +/- 63kg inderdaad.
Dat was ik niet. Ik weet wie het was! MI-tje, toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:04 schreef V1z0R het volgende:
Rituals, ik vergeet nooit een mooie vrouw in bikini op een strandstoel!
Vik hekelde mij zelfs nog om het feit dat ik teveel onthoud
Dat is zo'n 2,5 a 3 maanden geleden meen ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik schrik een beetje, want in mijn herinnering is dat nog helemaal niet zo lang geleden! In ieder geval niet zo lang geleden dat je op een redelijk fatsoenlijke manier 5 kg afvalt. Ik hoop echt dat je kunt stabiliseren. Volgens mij is jouw geest zo gewend aan continue het goede gevoel van een lager getal op de weegschaal...
Ga snel fatsoenlijk eten dan!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat is zo'n 2,5 a 3 maanden geleden meen ik.
Je weet niet wat er allemaal in die salade gaat!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
HPKW, een salade is geen D!
Neem dan in ieder geval na je B nog wat.
Maar, als je al ziet hoe er op mij wordt gereageerd, gaat er dan geen alarmbelletje bij je rinkelen? Als het echt zoveel minder is, heb je eigenlijk geen tijd om er 'rustig je best voor te doen'quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:00 schreef Rituals het volgende:
Weet ik, lief van jullie. Mijn lijstjes komen nog niet in de buurt van jouw lijstjes XM. Maar ik ga er echt rustig mijn best voor doen!
lekker!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik had nog broccoli
dus mijn late lunch wordt broccoli met wat mais, pijnboompitten, oude kaas en yoghurtja, want dat lag ook nog allemaal in de koelkast
Na je B? Kwarkquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je weet niet wat er allemaal in die salade gaat!![]()
Maar ik zorg ervoor dat ik genoeg binnen krijt. Ik moet aan mijn spieropbouw werken, wat kan ik dan het beste eten?
Ik vond de omvang van mn kuit nog wel meevallen, maar dat was voor een groot deel nog vocht werd me verteld.Maar ik wil weer spieren ipv pap.
Jawel, maar ik weet ook wat goede voeding is, ik weet hoeveel een mens zou moeten eten, ik weet dat ik niet gezond bezig ben, ik weet wat ik mijn lichaam aan doe, ik wéét het. Ik moet 'rustig mijn best ervoor doen', want ik kom echt kilo's aan zodra ik enigermate normaal ga eten (en zelfs dan nog aan de lage kant). En ja, dat weet ik, want daar komt mijn jojo-en vandaan. Daarom moet ik het nu heel rustig aanpakken. Net als die mensen die zo'n 500kcal-shake-dieet doen, zij doen er volgens mij wel een half jaar over om te stabiliseren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar, als je al ziet hoe er op mij wordt gereageerd, gaat er dan geen alarmbelletje bij je rinkelen? Als het echt zoveel minder is, heb je eigenlijk geen tijd om er 'rustig je best voor te doen'.
Zweten met Evert. Wild.quote:
Wellicht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
@IHFC,. Een fabulous hair day vraagt natuurlijk om een foto
.
Ik denk dat je deze bedoeld?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Wil je die fotos met dat spijkerbroekje nog eens posten, rituals? Je had er 2, toch?
Jammerquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Wellicht.Maar ik kan er zelf wel mee leven dat er geen bewijs is van dit heuglijk feit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze bedoeld?ja...ik was nieuwschierig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houden zo, zou ik zeggen...
Zo, en nu ga ik werken. ik zit al een half uur oude emailtjes terug te lezen, van oude 'vriendjes'...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij heb jij echt een verkeerd zelfbeeld! Doe ook eens een foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^, preferrably samen met eentje van toen je nog dik was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volgens mij heb jij echt een verkeerd zelfbeeld! Doe ook eens een foto?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze bedoeld?En dan ben je nu nog 3 - 5 kg dunner? Volgens mij ben je dan net te slank nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Nog steeds wel, maar stoor mij er minder aan..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef Rituals het volgende:
Prob, hoe gaat het met de duizeligheid/slapheid in de ochtend? Aangezien je normaal suiker/frisdrank moet hebben in de ochtend en dat nu blijkbaar niet meer doet?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Doe normaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet er echt goed uit!
@ Tink, nu ben ik inderdaad 3kg lichter ongeveer. Wat mij betreft nu precies goed.
@ Prob, het is niet zo dat je er bijna van flauwvalt?Your body. Your soul. Your rituals.
Ook zonder vader gaat het leven gewoon door, maar ze worden absoluut gemistquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Echt hoor, wat moeten we af en toe toch zonder onze vaders?
nou, maak er eens een? Drie, het liefst. Eentje op je dikst, eentje op je dunst, en eentje nu!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de laatste maanden geen foto's meer gemaakt/laten makeniig niet waarop echt te zien is hoe erg het is
Nee nu helemaal niet, maar ik wacht standaard een half uur met opstaan. Heb nog niet getest hoe ik mij voel als ik meteen opsta na het wakker wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Doe normaal!Je ziet er echt goed uit!
@ Tink, nu ben ik inderdaad 3kg lichter ongeveer. Wat mij betreft nu precies goed.
@ Prob, het is niet zo dat je er bijna van flauwvalt?
Nee, echt geen zin in die confrontatiequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou, maak er eens een? Drie, het liefst. Eentje op je dikst, eentje op je dunst, en eentje nu!
Vraag dan eens aan Mr Mo wat 'ie van je vindtquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, echt geen zin in die confrontatie
Die vindt mo altijd prachtig, want hij houdt van haar. Dat zou mijn man iig zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Vraag dan eens aan Mr Mo wat 'ie van je vindt
Dat geloof ik gelijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ook zonder vader gaat het leven gewoon door, maar ze worden absoluut gemist.
Ik gooi er wel wat cashewnoten en wat cannellini bonen doorheen.quote:En een net lijstje, al mag die salade best gevuld zijn! Want anders wel weinig.
Je mag best afvallen! Maar je mag ook beseffen dat van >90 naar hier helemaal niet slecht is. Terugval komt er soms bij kijken, ik denk (en hoop) dat het jojo-en van jou rond een neerwaartse lijn gaat, maar dat kun je alleen achteraf zien. Levensgeluk zit niet in gewichtsverlies, daarvoor heb je alle ingredienten al inhuis.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, dus daar heb ik niet zoveel aan. Ik houd van hem, maar ik leef niet alleen voor hem, ook voor mezelfAfvallen doe ik dan ook niet voor hem, hell, hij viel voor me toen ik >90kg woog, maargoed, ik wil daar niet weer eindigen, voor mezelf niet. En als ik in een jaar tijd weer 10kg aan kan komen, dan is dat geen goed teken.
Dus ik wil afvallen, en niet horen 'dat ik al goed ben zo', want dat is niet zo. Als ik nou met 65kg nog zo zou zeuren zou ik jullie gelijk moeten geven, maar met 80kg niet. En als ik dan hier niet mag afvallen en zeggen dat ik het niet goed en mooi vind, dan post ik wel gewoon niet meer mee en ga ik het op een andere manier dagboeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben allang blij dat ik op tijd ben gegaan, voordat ook de bovenste kies was gaan ontsteken. De druk is eraf en de pijn is echt veel minder, dus fijn.
Mag 't Rituals zijn? Ik heb iets vrouwelijkere vormen denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:43 schreef Razztwizzle het volgende:
En IHFC - ik vind je prachtig en wou dat ik er zo uitzag! En ik zie wel degelijk verschil met die vorige foto, vind de vorige mooier, eerlijk gezegd. Net wat vrouwelijker.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Excuse me! I blame the infectionis aangepast.
Wie heeft dat hier waar gezegd? Het enige wat we zeggen is dat je heel kritisch bent. Op alles. Op je hele functioneren. En daardoor soms het zonnetje/positieve/goede niet meer ziet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, dus daar heb ik niet zoveel aan. Ik houd van hem, maar ik leef niet alleen voor hem, ook voor mezelfAfvallen doe ik dan ook niet voor hem, hell, hij viel voor me toen ik >90kg woog, maargoed, ik wil daar niet weer eindigen, voor mezelf niet. En als ik in een jaar tijd weer 10kg aan kan komen, dan is dat geen goed teken.
Dus ik wil afvallen, en niet horen 'dat ik al goed ben zo', want dat is niet zo. Als ik nou met 65kg nog zo zou zeuren zou ik jullie gelijk moeten geven, maar met 80kg niet. En als ik dan hier niet mag afvallen en zeggen dat ik het niet goed en mooi vind, dan post ik wel gewoon niet meer mee en ga ik het op een andere manier dagboeken.
O dan heb je ze verstoptquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde (ietwat lastige) maat.
Vroeg ik me dus ook al af, laatste Slank post was dat ze ging werken op q'day...quote:
Ik mis Coco weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Chicolate het volgende:
Oh en Razz. Iemand die ik ken had ook zoiets, bij haar zag je soms opeens haar gezicht vertrekken en snel naar de wc lopen (dan sprong de ontsteking weer open en moest ze het snel uitspugen).
Had het onder een spoiler gemoeten?quote:
S: chiliquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef Perruche het volgende:
En mijn geupdated lijstje! Best tevreden tot nu toe
O: smoothie met de bekende ingredienten (300 kcal)
T: pruim (50 kcal?)
L: maisbol met 2 plakken kaas en rauwkost, kopje paprikasoep
T: handje noten
T: 200 gr rauwkost
B: 2x 20 minuten fietsen
S: bodypump
D: chili
misschien word D en S nog omgewisseld...
ja wil niet te specifiek worden...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Rituals het volgende:
Dankje Perruche en Mini. Lekker vaag Perruche, 'allemaal dingen enzo'
. Dat maakt me nieuwsgierig
.
lekker, ijzer eten!quote:
Voetblessurequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beterschap Razz! Duidelijk niet voor niets geweest!
Billy, hoe is het met je hardlooptraining?
haha ik las dat echt alsof het over sport-training ging en lichaamsgewicht afvallenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net allemaal formulieren getekend, zo'n heerlijk gevoel om ergens binnen te zijn
De intercedent zei ook dat het eigenlijk bijna nooit voorkomt dat mensen in de trainingen nog afvallen, dus ik ga mn best doen om dat zo te houden, en dan ben ik over een maand eindelijk aan het werk!
Whehe, ja ik zag ook dat het in dit topic misschien een rare woordkeus wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha ik las dat echt alsof het over sport-training ging en lichaamsgewicht afvallenmaar niet dus
goed hoor! gefeliciteerd
wanneer begin je met de training?
quote:
Nee dat was Puff denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Perruche het volgende:
Syrena, is het dan toch hyperventilatie? Ik dacht dat je zei dat het dat niet kon zijn, ben vergeten waarom...
En de nep B&Jquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij waren trouwens de pesto's bij de Aldi in de aanbieding! (ook een heleboel chocolade, maar dat is niet belangrijk)
Oew! Dat is jammer! En vervelend!quote:
Ahja, zou kunnen! Sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee dat was Puff denk ik.
Toen ik in Sittard woonde ben ik ook een keer buiten gaan rennen, maar raakte voor het daadwerkelijke rennen al buiten adem en duizelig van de hyperventilatie. Dat heb ik nu niet meer(maar komt dus omdat ik nu in een bekendere omgeving ben).
En de paaseitjes bij de appie voor een euro per pond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij waren trouwens de pesto's bij de Aldi in de aanbieding! (ook een heleboel chocolade, maar dat is niet belangrijk)
Echt? En vóór Pasen waren ze 2,50 ofzo voor zo'n klein zakje, afzetters...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef loveli het volgende:
[..]
En de paaseitjes bij de appie voor een euro per pond.
/evil
Optie 2. En dan tussendoor even de herdenking kijken op TV.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Chicolate het volgende:
Vanavond haastig boodschappen doen - eten - herdenking op de dam, of vanavond boodschappen doen - eten - lekker film/tv kijken en boek lezen en gewoon ontspannen. Hmmmm.
^^quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Optie 2. En dan tussendoor even de herdenking kijken op TV.
Ik kijk altijd de Waalsdorpervlakte, vind ik indrukwekkend.
je weet dat de winkels om 18.00uur of 19.00uur dicht gaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Chicolate het volgende:
Vanavond haastig boodschappen doen - eten - herdenking op de dam, of vanavond boodschappen doen - eten - lekker film/tv kijken en boek lezen en gewoon ontspannen. Hmmmm.
19.00 bij mij in de buurt. Dus ga nu naar huis en direct door naar de supermarkt. Maar ik was het wel een klein beetje vergeten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je weet dat de winkels om 18.00uur of 19.00uur dicht gaan?
Vraag haar anders of ze persoonlijk even je abces komt uitlepelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Krijg ik even commentaar van m'n koorvoorzitster dat ik vanavond niet komalsof ik voor m'n lol met die ontsteking zit
verdorie. Ja, ik snap ook wel dat we over 1,5 week een voorstelling hebben, en als ik m'n mond fatsoenlijk open kon krijgen was ik ook wel gegaan. Muts.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag haar anders of ze persoonlijk even je abces komt uitlepelen
Serieus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je weet dat de winkels om 18.00uur of 19.00uur dicht gaan?
Nee, over 4jr dacht ik pas weer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, volgens de site is onze AH tot 7 uur open... Phew!
Razz: dat is dus overal hetzelfde, strenge koorbesturen. Ik was zelf ook ooit die persoon die moest zorgen dat mensen toch kwamen, maar toen ik later weer gewoon lid was vond ik het zelf ook weer vervelend.
Is morgen eigenlijk een feestdag? Niet dat wij daar iets aan hebben, maar toch.
Ja, want "ik had al zoveel gemist". Ja, ik was op werkweek, en ik had een ouderavond op school. Kan ik ook niet echt onderuit. En dat terwijl ik alles al uit m'n hoofd ken, in tegenstelling tot veel andere leden die nu, 1,5 week vóór de voorstelling, nog met bladmuziek erbij moeten zingen. Pluh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
Razz: dat is dus overal hetzelfde, strenge koorbesturen. Ik was zelf ook ooit die persoon die moest zorgen dat mensen toch kwamen, maar toen ik later weer gewoon lid was vond ik het zelf ook weer vervelend.In dit geval is het wel heel lomp trouwens.
Als doventolk welquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
Niet dat het je helpt dat je alles uit je hoofd kent als je je mond niet fatsoenlijk open kunt doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |