abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96341642
Het vorige deel : [Gezond Slank] #1453: met elegante jurkjes en flirtende hypomeneren

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:23:44 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96341668
Tvp :')

en fipo! :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 14:24:36 #3
70532 loveli
N
pi_96341694
crap in = crap out
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:28:12 #4
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96341832
Broccoli :9.
Mo weer terug! *O* Leuk gehad daar zo te zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Ook waar. Je hoort vaak van mensen dat ze als ze behoorlijk wat afgevallen zijn dan nog die extra paar kilo's kwijt willen naar een bepaald ideaal getal en daar gaat 't dan nog weleens fout.
Dit herken ik heel erg. Ik stel constant mijn doelen bij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:28:34 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96341847
Mijn daglijstje [update]
s. 20 minuten non-stop joggen
o. 3 crackers geitensmeerkaas met verse basilicum
t. plak roggenbrood + 250 gram kwark met frambozen
l. spaghetti met asperges, tomaten en roomsaus + 2 roggenbrood met kaas
t. tomaatjes, mozarella en basilicum + 4 koekjes
s. half uurtje fietsen met de kinderen
d. halve liter alcoholvrij witbier + uit eten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96341940
HA, artikel 11 van het Besluit beheer sociale huursector zegt dat ze de woning niet voor minder dan 90% van de waarde mogen verkopen. Als ik reken met de WOZ-waarde (wat ook de taxatiewaarde is van mijn huis en dus het andere huis) dan zitten ze met de nieuwe verkoopprijs 4500 euro te laag :7

Dan wordt het dus steggelen wat de waarde is van de woning die nu te koop staat oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 14:34:10 #7
70532 loveli
N
pi_96342081
Go get 'em!
crap in = crap out
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:35:45 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96342148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef Syrena het volgende:
HA, artikel 11 van het Besluit beheer sociale huursector zegt dat ze de woning niet voor minder dan 90% van de waarde mogen verkopen. Als ik reken met de WOZ-waarde (wat ook de taxatiewaarde is van mijn huis en dus het andere huis) dan zitten ze met de nieuwe verkoopprijs 4500 euro te laag :7

Dan wordt het dus steggelen wat de waarde is van de woning die nu te koop staat oO<
Misschien kan je er 10.000 uitslepen als je ze belooft niet naar de pers te stappen omdat de woningbouwvereniging onrechtmatig handelt en woningen onder de waarde verkoopt. Delen jullie het verschil :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:36:03 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96342165
Mijn kantoorweek zit erop! Zo thuis gelijk ff RPMen en dan inpakken *O*.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:36:56 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96342206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef loveli het volgende:
Go get 'em!
^^
pi_96342267
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:28 schreef Rituals het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doelde meer op mensen die bij die laatste kilo's die een bridge too far zijn uiteindelijk op 'n hoger gewicht uitkomen, maar hoe dan ook doelen bijstellen kan tricky blijken!

SPOILER
pi_96342281
quote:
Go get 'em!
Dat inderdaad!
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 14:40:37 #13
70532 loveli
N
pi_96342352
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:28 schreef Rituals het volgende:

[..]

SPOILER
Oh ja. Jij was toch degene die lijstjes ging posten? Hoe lang ben je eigenlijk? Kan het wel uitrekenen aan de hand van je BMI, maar lui.

~O>
SPOILER
crap in = crap out
pi_96342513
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien kan je er 10.000 uitslepen als je ze belooft niet naar de pers te stappen omdat de woningbouwvereniging onrechtmatig handelt en woningen onder de waarde verkoopt. Delen jullie het verschil :P
Dat zou inderdaad perfect passen binnen de politieke cultuur van het durrep ja :7
Dat durf ik alleen niet :o Mijn vader misschien wel >:O
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:46:46 #15
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96342630
Ik ben 1.74m loveli, luilak :+.
SPOILER
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 14:48:32 #16
70532 loveli
N
pi_96342697
Goed zo. En nu een lijstje :P
crap in = crap out
pi_96342713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad perfect passen binnen de politieke cultuur van het durrep ja :7
Dat durf ik alleen niet :o Mijn vader misschien wel >:O
Echt hoor, wat moeten we af en toe toch zonder onze vaders? :)

Ik heb een lijstje voor vandaag!
O: yoghurt met kwark en een paar aardbeien en 35 gram muesli
L: 3 boterhammen, 2 met jamon serrano en 1 met pindakaas
B: lopen! Ik kan al gewoon weer kleine stukjes lopen zonder krukken! *O* *O*
D: Een salade denk ik. :)
B: even mijn broer er van overtuigen dat hij zijn spinningfiets van zijn huis naar mijn huis gaat verhuizen, dan ga ik in de allerlichtste stand een half uur rustig fietsen. B-)

En de fysiotherapeute zag het allemaal wel redelijk positief in. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_96342741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Rituals het volgende:
Ik ben 1.74m loveli, luilak :+.
SPOILER
SPOILER
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:49:42 #19
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96342748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Goed zo. En nu een lijstje :P
Nog niet :P. Wellicht over een tijdje! :Y
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:50:55 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96342789
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:49 schreef Rituals het volgende:

[..]

Nog niet :P. Wellicht over een tijdje! :Y
Waarom niet? Zijn ze dan zodanig dat ik bij jou vergeleken een enorme veelvraat lijk? Iedereen hier heeft 't beste met je voor, echt! :*
pi_96342844
quote:
Go get 'em!
Van dattum!

En XM, geniet er van zou ik zeggen :D

Rituals, weet niet hoe zwaar je was op die foto met strandstoel maar dat was... (ik zeg maar niks, want ik weet het toch niet netjes te verwoorden :')) Wel positief bedoeld dan he.

HPKW, een salade is geen D! :6
Neem dan in ieder geval na je B nog wat.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96342871
Durf 't bijna niet te vragen Rituals maar ben toch wel heel benieuwd hoe je van die kilo's kwijt bent afgeraakt. Het geijkte gezond eten en sporten?
pi_96342875
@ Rituals: Maar het feit staat ook, dat je eigenlijk niet ziet dat je er zo'n 2 kilo geleden waarschijnlijk beter uit zag. Met meer vrouwelijke vormen en toch superslank. Als je 1m74 bent zou je niet onder de 60 moeten willen imho, dat gaat richting te dun.

Oehoe, Koekie komt hierheen over 10 minuten. M'n hondje! O+ Ik heb hem best gemist. :@
pi_96342944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef conleche het volgende:
@ Rituals: Maar het feit staat ook, dat je eigenlijk niet ziet dat je er zo'n 2 kilo geleden waarschijnlijk beter uit zag. Met meer vrouwelijke vormen en toch superslank. Als je 1m74 bent zou je niet onder de 60 moeten willen imho, dat gaat richting te dun.

Oehoe, Koekie komt hierheen over 10 minuten. M'n hondje! O+ Ik heb hem best gemist. :@
Wordt ie dan ook helemaal dol als ie je ziet? Geluidjes maken en zo hard kwispelen dat z'n kont er bijna vanaf valt? Doet Ozzie altijd O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:54:49 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96342945
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef conleche het volgende:
Dit. Ik heb nu een piepklein buikje, en ben 5 kilo zwaarder dan toen ik op mijn dunst was (54 kilo). Maar als ik foto"s van nu met toen vergelijk is duidelijk dat ik toen echt iets te dun was. Nu is het gewoon goed. Slank met kont en tieten.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 14:55:38 #26
70532 loveli
N
pi_96342977
Eens. Curves O+
crap in = crap out
pi_96343058
Ja, over mijn tieten heb ik nu geen klagen, die zijn ^O^ maar daar gaat het dan ook het eerste af denk ik :'(

Nog 4 minuten en dan naar huis, lekker in bad en dan leuke kleren aan en weer terugrijden naar waar ik nu ben :') en socializen *O* Jammer dat ik geen wijn kan met de auto, maar goed.
pi_96343091
Eens met Tink en co. Volgens mij was er ook die foto van jou in spijkerbroek wat kilo's geleden (als in toen je dus echt meer woog), en toen zag je er dus echt erg goed uit wat mij betreft.

SPOILER
pi_96343127
Lijstje
o 2 volkoren boterhammen sandwichspread
t banaan, kiwi
l 4 volkoren boterhammen sandwichspread
t kwark
d omelet met een grote hoeveelheid groente
pi_96343153
O+ ik had nog broccoli O+

dus mijn late lunch wordt broccoli met wat mais, pijnboompitten, oude kaas en yoghurt :') ja, want dat lag ook nog allemaal in de koelkast :+
Ja doei.
pi_96343156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wordt ie dan ook helemaal dol als ie je ziet? Geluidjes maken en zo hard kwispelen dat z'n kont er bijna vanaf valt? Doet Ozzie altijd O+
Ja! Hoewel hij ook wat van slag gaat zijn denk ik, omdat hij me nu bijna 3 weken niet heeft gezien.
pi_96343161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef Goodbye het volgende:
Babysteps zijn goed, prob! Maar drinke je nou geen koffie of 2 koffie? :P
Nu al dagen geen, maar als ik koffie drinken, maximaal 2 en niet met melk maar met sojamelk..
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:00:51 #33
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96343187
Weet ik, lief van jullie. Mijn lijstjes komen nog niet in de buurt van jouw lijstjes XM :@. Maar ik ga er echt rustig mijn best voor doen!

@ V, ik heb volgens mij nooit een foto gepost van een strandstoel? :D

@ Ravka, ik heb ontzettend veel overgewicht gehad. Ik ben begonnen met niet meer snoepen, toen ging ik minder grote porties eten, vervolgens ben ik gestopt met aardappelen/pasta/rijst/brood en daarna ben ik nog minder gaan eten. Kortom: nee, absoluut niet het geijkte gezond eten + sporten. Ik zou ook werkelijk niemand mijn dieet aanraden en dram enorm op goede/gezonde voeding bij mensen in mijn omgeving :').

@ Co, ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik vind mezelf nu mooier dan met +/- 62kg, máár, met 62kg vond ik mezelf ook al best oké zeg maar. Maar ik zie nu wel dat nog dunner niet meer mooi is waarschijnlijk.

Veel plezier met Koek O+.

@ IHFC, op die foto met het spijkerbroekje was ik volgens mij +/- 63kg inderdaad.
pi_96343201
Ik ga nu dus een experiment doen, kijken of ik sojamelk kan opkloppen :D!
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:02:38 #35
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96343265
Prob, hoe gaat het met de duizeligheid/slapheid in de ochtend? Aangezien je normaal suiker/frisdrank moet hebben in de ochtend en dat nu blijkbaar niet meer doet?
pi_96343339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:00 schreef Rituals het volgende:

@ IHFC, op die foto met het spijkerbroekje was ik volgens mij +/- 63kg inderdaad.
Ik schrik een beetje, want in mijn herinnering is dat nog helemaal niet zo lang geleden! In ieder geval niet zo lang geleden dat je op een redelijk fatsoenlijke manier 5 kg afvalt. Ik hoop echt dat je kunt stabiliseren. Volgens mij is jouw geest zo gewend aan continue het goede gevoel van een lager getal op de weegschaal...
pi_96343357
Rituals, ik vergeet nooit een mooie vrouw in bikini op een strandstoel! :P
Vik hekelde mij zelfs nog om het feit dat ik teveel onthoud :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:05:36 #38
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96343398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:04 schreef V1z0R het volgende:
Rituals, ik vergeet nooit een mooie vrouw in bikini op een strandstoel! :P
Vik hekelde mij zelfs nog om het feit dat ik teveel onthoud :D
Dat was ik niet. Ik weet wie het was! MI-tje, toch? :D :@ Tot zover je goede geheugen ;).
pi_96343464
Ja... nou... ehm...

Is ook lastig onthouden in een topic vol babes }:|
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:07:26 #40
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96343482
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik schrik een beetje, want in mijn herinnering is dat nog helemaal niet zo lang geleden! In ieder geval niet zo lang geleden dat je op een redelijk fatsoenlijke manier 5 kg afvalt. Ik hoop echt dat je kunt stabiliseren. Volgens mij is jouw geest zo gewend aan continue het goede gevoel van een lager getal op de weegschaal...
Dat is zo'n 2,5 a 3 maanden geleden meen ik.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 15:08:16 #41
70532 loveli
N
pi_96343515
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:07 schreef Rituals het volgende:

[..]

Dat is zo'n 2,5 a 3 maanden geleden meen ik.
Ga snel fatsoenlijk eten dan!
crap in = crap out
pi_96343533
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

HPKW, een salade is geen D! :6
Neem dan in ieder geval na je B nog wat.
Je weet niet wat er allemaal in die salade gaat! B-)
Maar ik zorg ervoor dat ik genoeg binnen krijt. Ik moet aan mijn spieropbouw werken, wat kan ik dan het beste eten?
Ik vond de omvang van mn kuit nog wel meevallen, maar dat was voor een groot deel nog vocht werd me verteld. :{ Maar ik wil weer spieren ipv pap.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:10:41 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96343604
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:00 schreef Rituals het volgende:
Weet ik, lief van jullie. Mijn lijstjes komen nog niet in de buurt van jouw lijstjes XM :@. Maar ik ga er echt rustig mijn best voor doen!
Maar, als je al ziet hoe er op mij wordt gereageerd, gaat er dan geen alarmbelletje bij je rinkelen? Als het echt zoveel minder is, heb je eigenlijk geen tijd om er 'rustig je best voor te doen' :@.
pi_96343619
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
O+ ik had nog broccoli O+

dus mijn late lunch wordt broccoli met wat mais, pijnboompitten, oude kaas en yoghurt :') ja, want dat lag ook nog allemaal in de koelkast :+
lekker!!!!
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:11:01 #45
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96343626
Herstel! 2,5 a 3 maanden geleden (de foto van het spijkerbroekje) woog ik 61,5kg.
pi_96343701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je weet niet wat er allemaal in die salade gaat! B-)
Maar ik zorg ervoor dat ik genoeg binnen krijt. Ik moet aan mijn spieropbouw werken, wat kan ik dan het beste eten?
Ik vond de omvang van mn kuit nog wel meevallen, maar dat was voor een groot deel nog vocht werd me verteld. :{ Maar ik wil weer spieren ipv pap.
Na je B? Kwark :Y
pi_96343704
@Rituals volgens mij bedoelde ik je 74 foto, iig niet die met dat korte spijkerbroekje (echt iets te dun vond ik je daar al :@ ). En verder is alles wel zo'n beetje gezegd en is het natuurlijk aan jou wat je ermee doet.

Nu kwark eten en dan 't dorp misschien maar eens mee laten genieten van mijn fabulous hair day. :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:13:33 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96343721
Ik ga fietsen. Hf ihfc :D.
pi_96343725
Wil je die fotos met dat spijkerbroekje nog eens posten, rituals? Je had er 2, toch?
pi_96343753
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga fietsen. Hf ihfc :D.
Thanks. Jij ook natuurlijk! :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:15:04 #51
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96343774
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar, als je al ziet hoe er op mij wordt gereageerd, gaat er dan geen alarmbelletje bij je rinkelen? Als het echt zoveel minder is, heb je eigenlijk geen tijd om er 'rustig je best voor te doen' :@.
Jawel, maar ik weet ook wat goede voeding is, ik weet hoeveel een mens zou moeten eten, ik weet dat ik niet gezond bezig ben, ik weet wat ik mijn lichaam aan doe, ik wéét het. Ik moet 'rustig mijn best ervoor doen', want ik kom echt kilo's aan zodra ik enigermate normaal ga eten (en zelfs dan nog aan de lage kant). En ja, dat weet ik, want daar komt mijn jojo-en vandaan. Daarom moet ik het nu heel rustig aanpakken. Net als die mensen die zo'n 500kcal-shake-dieet doen, zij doen er volgens mij wel een half jaar over om te stabiliseren.

@IHFC, :@. Een fabulous hair day vraagt natuurlijk om een foto O-) .
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:15:07 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96343776
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Thanks. Jij ook natuurlijk! :D
Zweten met Evert. Wild.
pi_96343821
*burp*
Ja doei.
pi_96343849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef Rituals het volgende:

[..]

@IHFC, :@. Een fabulous hair day vraagt natuurlijk om een foto O-) .
Wellicht. :P Maar ik kan er zelf wel mee leven dat er geen bewijs is van dit heuglijk feit.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:17:31 #55
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96343866
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Wil je die fotos met dat spijkerbroekje nog eens posten, rituals? Je had er 2, toch?
Ik denk dat je deze bedoeld?
SPOILER
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:17:41 #56
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96343872
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Wellicht. :P Maar ik kan er zelf wel mee leven dat er geen bewijs is van dit heuglijk feit.
Jammer :+.
pi_96343908
SPOILER
Ja doei.
pi_96343918
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef Rituals het volgende:

[..]

SPOILER
ja...ik was nieuwschierig!

Houden zo, zou ik zeggen...

Zo, en nu ga ik werken. ik zit al een half uur oude emailtjes terug te lezen, van oude 'vriendjes'...
pi_96343940
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
volgens mij heb jij echt een verkeerd zelfbeeld! Doe ook eens een foto?
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 15:19:53 #60
70532 loveli
N
pi_96343974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

volgens mij heb jij echt een verkeerd zelfbeeld! Doe ook eens een foto?
^^, preferrably samen met eentje van toen je nog dik was.
crap in = crap out
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:19:56 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96343976
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef Rituals het volgende:

[..]

SPOILER
En dan ben je nu nog 3 - 5 kg dunner? Volgens mij ben je dan net te slank nu.
pi_96343980
ik heb de laatste maanden geen foto's meer gemaakt/laten maken :) iig niet waarop echt te zien is hoe erg het is ^O^
Ja doei.
pi_96343989
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef Rituals het volgende:
Prob, hoe gaat het met de duizeligheid/slapheid in de ochtend? Aangezien je normaal suiker/frisdrank moet hebben in de ochtend en dat nu blijkbaar niet meer doet?
Nog steeds wel, maar stoor mij er minder aan..
pi_96344017
@rituals Vind 't wel mee vallen nu ik ze nog 'n keer zie, eens met wat jagar zegt: niets meer aan doen. En dat betekent dan dus inderdaad dat gewicht (en niet 't lagere gewicht) stabiliseren en gezond en genoeg eten. Nou ja, you know the drill.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:21:22 #65
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96344034
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Doe normaal! :* Je ziet er echt goed uit!

@ Tink, nu ben ik inderdaad 3kg lichter ongeveer. Wat mij betreft nu precies goed :P.
@ Prob, het is niet zo dat je er bijna van flauwvalt?
pi_96344037
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Echt hoor, wat moeten we af en toe toch zonder onze vaders? :)
Ook zonder vader gaat het leven gewoon door, maar ze worden absoluut gemist ;) .

En een net lijstje, al mag die salade best gevuld zijn! Want anders wel weinig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96344038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de laatste maanden geen foto's meer gemaakt/laten maken :) iig niet waarop echt te zien is hoe erg het is ^O^
nou, maak er eens een? Drie, het liefst. Eentje op je dikst, eentje op je dunst, en eentje nu!
pi_96344053
Die 38 O+ heupen :9

Waar is Coco trouwens?
pi_96344070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:21 schreef Rituals het volgende:

[..]

Doe normaal! :* Je ziet er echt goed uit!

@ Tink, nu ben ik inderdaad 3kg lichter ongeveer. Wat mij betreft nu precies goed :P.
@ Prob, het is niet zo dat je er bijna van flauwvalt?
Nee nu helemaal niet, maar ik wacht standaard een half uur met opstaan. Heb nog niet getest hoe ik mij voel als ik meteen opsta na het wakker worden :+
pi_96344080
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nou, maak er eens een? Drie, het liefst. Eentje op je dikst, eentje op je dunst, en eentje nu!
Nee, echt geen zin in die confrontatie :)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 15:24:13 #71
70532 loveli
N
pi_96344135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, echt geen zin in die confrontatie :)
Vraag dan eens aan Mr Mo wat 'ie van je vindt ;)
crap in = crap out
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:24:59 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96344165
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Vraag dan eens aan Mr Mo wat 'ie van je vindt ;)
Die vindt mo altijd prachtig, want hij houdt van haar. Dat zou mijn man iig zeggen.
pi_96344290
Dat, dus daar heb ik niet zoveel aan. Ik houd van hem, maar ik leef niet alleen voor hem, ook voor mezelf :) Afvallen doe ik dan ook niet voor hem, hell, hij viel voor me toen ik >90kg woog, maargoed, ik wil daar niet weer eindigen, voor mezelf niet. En als ik in een jaar tijd weer 10kg aan kan komen, dan is dat geen goed teken, zeker niet als ik gewoon niet kan vinden waar het precies in zit: Mr.Mo sport niet en komt ook niet echt aan en we eten nagenoeg hetzelfde, hij iets meer carbs bij de lunch.

Dus ik wil afvallen, en niet horen 'dat ik al goed ben zo', want dat is niet zo. Als ik nou met 65kg nog zo zou zeuren zou ik jullie gelijk moeten geven, maar met 80kg niet. En als ik dan hier niet mag afvallen en zeggen dat ik het niet goed en mooi vind, dan post ik wel gewoon niet meer mee en ga ik het op een andere manier dagboeken.
Ja doei.
pi_96344449
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ook zonder vader gaat het leven gewoon door, maar ze worden absoluut gemist ;) .
Dat geloof ik gelijk!
quote:
En een net lijstje, al mag die salade best gevuld zijn! Want anders wel weinig.
Ik gooi er wel wat cashewnoten en wat cannellini bonen doorheen. :) No worries!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 15:33:46 #75
70532 loveli
N
pi_96344457
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, dus daar heb ik niet zoveel aan. Ik houd van hem, maar ik leef niet alleen voor hem, ook voor mezelf :) Afvallen doe ik dan ook niet voor hem, hell, hij viel voor me toen ik >90kg woog, maargoed, ik wil daar niet weer eindigen, voor mezelf niet. En als ik in een jaar tijd weer 10kg aan kan komen, dan is dat geen goed teken.

Dus ik wil afvallen, en niet horen 'dat ik al goed ben zo', want dat is niet zo. Als ik nou met 65kg nog zo zou zeuren zou ik jullie gelijk moeten geven, maar met 80kg niet. En als ik dan hier niet mag afvallen en zeggen dat ik het niet goed en mooi vind, dan post ik wel gewoon niet meer mee en ga ik het op een andere manier dagboeken.
Je mag best afvallen! Maar je mag ook beseffen dat van >90 naar hier helemaal niet slecht is. Terugval komt er soms bij kijken, ik denk (en hoop) dat het jojo-en van jou rond een neerwaartse lijn gaat, maar dat kun je alleen achteraf zien. Levensgeluk zit niet in gewichtsverlies, daarvoor heb je alle ingredienten al inhuis.
crap in = crap out
pi_96344513
Tot die conclusie was ik in het vorige topic al gekomen, dat ik het heus niet fijn vind dat mijn gewicht/omvang mijn dagelijkse geluk zo in de weg staat/beïnvloedt, en daar wil ik graag aan werken, maar dan wel mèt dalende lijn, en niet met acceptatie van dat het zo goed is, want dat is het niet.
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:35:59 #77
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96344526
@Mo, zo bedoelde ik het niet. Natuurlijk mag je afvallen en ik begrijp dat je niet tevreden bent wanneer je 10kg aankomt, maar je bent absoluut niet dik. Dat bedoelde ik.
pi_96344559
Paar dagen Engeland laten je ook wel zien dat het altijd dikker en vooral oncharmanter kan :') iig
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:42:59 #79
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96344751
Even ter vergelijking, zo zie ik er nu uit. Geen gigantisch verschil met de vorige foto :+.
SPOILER
pi_96344757
*Even binnenklettert*

Ik heb een ontsteking. Kom ik binnen bij de kaakchirurg, zegt ze "Zo, dat is een flinke bult :o". Maar dat was echt nog niks vergeleken met de afgelopen twee dagen! Anyway, ze keek, en toen kwam ze tot de conclusie dat ..en dan volgt nu een vies praatje, dus onder een spoiler:

SPOILER
Ik ben allang blij dat ik op tijd ben gegaan, voordat ook de bovenste kies was gaan ontsteken. De druk is eraf en de pijn is echt veel minder, dus fijn O+.
pi_96344783
En Rituals - ik vind je prachtig en wou dat ik er zo uitzag! En ik zie wel degelijk verschil met die vorige foto, vind de vorige mooier, eerlijk gezegd. Net wat vrouwelijker :Y .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 15:45:55 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:44:02 #82
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96344792
Razz :X. Arme jij! Fijn dat het nu iets beter gaat.
pi_96344804
awh, mèn, -O- niet fijn! :*
Ja doei.
pi_96344856
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:43 schreef Razztwizzle het volgende:
En IHFC - ik vind je prachtig en wou dat ik er zo uitzag! En ik zie wel degelijk verschil met die vorige foto, vind de vorige mooier, eerlijk gezegd. Net wat vrouwelijker :Y .
Mag 't Rituals zijn? Ik heb iets vrouwelijkere vormen denk ik. :P Verder 100% eens met Razz wat betreft vorige foto.

Oh, en inderdaad maar goed dat je gegaan bent, zeg. Mooi dat 't nu al beter voelt!
pi_96344879
Excuse me! I blame the infection ;) is aangepast.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 15:46:16 ]
pi_96344957
Rituals waar zijn je borsten?
pi_96344981
Boobs?!
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 15:49:21 #88
70532 loveli
N
pi_96344995
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Excuse me! I blame the infection ;) is aangepast.
:*

Enne... waar is Coco?
crap in = crap out
pi_96345008
Telefoon kwijt, had hem net nog vast. :')!
pi_96345033
Wat praktische dingen die ik me nu pas bedenk:

- Dat spuitje moet natuurlijk wel schoon zijn, dus onder kokend water gehouden. Als ik het mee naar school neem, kan ik het dan 's morgens alvast desinfecteren en dan in een boterhamzakje meenemen ofzo?

- "Lauw water met zout" - zou één theelepeltje op een kopje water genoeg zijn?
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:51:07 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96345071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, dus daar heb ik niet zoveel aan. Ik houd van hem, maar ik leef niet alleen voor hem, ook voor mezelf :) Afvallen doe ik dan ook niet voor hem, hell, hij viel voor me toen ik >90kg woog, maargoed, ik wil daar niet weer eindigen, voor mezelf niet. En als ik in een jaar tijd weer 10kg aan kan komen, dan is dat geen goed teken.

Wie heeft dat hier waar gezegd? Het enige wat we zeggen is dat je heel kritisch bent. Op alles. Op je hele functioneren. En daardoor soms het zonnetje/positieve/goede niet meer ziet.

Ik vergeet trouwens nog iets: als jij gelukkig bent en lacht (en op de foto gaat), lach jij zo prachtig, dat ik de rest helemaal niet zie. Werkelijk, wat ik me van jouw foto's kan herinneren, is je prachtige lach. De rest kan ik me eigenlijk helemaal niet goed herinneren.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:52:15 #92
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96345118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef Probability het volgende:
Rituals waar zijn je borsten?
Nog steeds dezelfde (ietwat lastige) maat :+.
pi_96345138
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:52 schreef Rituals het volgende:

[..]

Nog steeds dezelfde (ietwat lastige) maat :+.
O dan heb je ze verstopt :+!
pi_96345405
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef loveli het volgende:

[..]

:*

Enne... waar is Coco?
Vroeg ik me dus ook al af, laatste Slank post was dat ze ging werken op q'day...

No bewbs?!...
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 16:02:04 #95
70532 loveli
N
pi_96345546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef V1z0R het volgende:
No bewbs?!... [ afbeelding ]
Moobs, maybe?
crap in = crap out
pi_96345560
Hi everyone :)

Zo wat een dag :') allemaal dingen enzo :o

Rituals, ik vind de vorige ook mooier eigenlijk, alhoewel je nu ook mooi bent, maar dunne amrpjes :P Maar succes met stabiliseren! Ik hoop dat het je een beetje lukt :)

Mo, ik heb geen idee hoe je er nu uitziet, maar die foto's van bijv. de triathlon oefeningen vond ik vrij normaal, je zou niet zeggen dat je "overgewicht" hebt. Maar goed, afhankelijk van je lengte is 80 kg natuurlijk ook niet overgewicht. Maar ook jij succes :) het lijkt me wel lastig om zo gezond te doen en toch niets kwijt te raken.
pi_96345563
V1z0R :D!

Razz: vervelend, hoop dat je er in elk geval minder last van houdt nu!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96345639
Oh en Rituals, ik vind je ook mooi en je moet imho echt niet dunner worden. Zo te horen ben je daar ook mee bezig dus heel veel succes/sterkte, kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.
Everything has changed
pi_96345649
Beterschap Razz! Duidelijk niet voor niets geweest!

Billy, hoe is het met je hardlooptraining?
Doe wat je niet durft.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:05:48 #100
171890 Chicolate
Chemicals
pi_96345676
Rituals ik hoop dat je (snel!) jezelf een gezond eetpatroon kunt aanwennen. Je bent nu prima, dunner moet het echt niet worden (want dan houd je geen armen meer over).

Ik ga maar eens rustig aan spullen afronden. Vandaag was echt zo'n off-day, bijna niets nuttigs gedaan en een lichte zeurende hoofdpijn. Bwuhh.

Oh en Razz :o. Iemand die ik ken had ook zoiets, bij haar zag je soms opeens haar gezicht vertrekken en snel naar de wc lopen (dan sprong de ontsteking weer open en moest ze het snel uitspugen).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:05:55 #101
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96345686
Dankje Perruche en Mini. Lekker vaag Perruche, 'allemaal dingen enzo :o' :+. Dat maakt me nieuwsgierig O-).
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 16:07:36 #102
70532 loveli
N
pi_96345761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Chicolate het volgende:
Oh en Razz :o. Iemand die ik ken had ook zoiets, bij haar zag je soms opeens haar gezicht vertrekken en snel naar de wc lopen (dan sprong de ontsteking weer open en moest ze het snel uitspugen).
Ik mis Coco weer :')
crap in = crap out
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:07:49 #103
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96345771
Chico :*. Morgen weer een nieuwe, betere dag! :Y En ieuw!
pi_96345800
Chico :o huuu! Maar het is al open bij mij, dus dat zou niet moeten gebeuren, hoop ik :{ !

En Mo, het lijkt me ook frustrerend als je gezonde gedrag geen resultaat oplevert. Maar misschien helpt het (een beetje) te horen dat jij op foto's altijd zo'n enorme berg uitstraling en flair hebt, dat ik niet eens kijk naar je gewicht/omtrek/hoe je dat ook noemt. Komt door die big-ass-smile die je altijd hebt, denk ik ;) . Just my 2 cents.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 16:10:12 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:10:57 #105
171890 Chicolate
Chemicals
pi_96345897
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik mis Coco weer :')
Had het onder een spoiler gemoeten? :o

Razz ik hoop het ook niet voor je. Maar volgens mij waren bij haar de kiezen niet getrokken ofzo, die had gewoon een ontsteking die dicht zat.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 16:12:28 #106
70532 loveli
N
pi_96345961
Maag weer van slag :{
Niet van de verhalen, maar van m'n eten.
crap in = crap out
pi_96346038
En mijn geupdated lijstje! Best tevreden tot nu toe

O: smoothie met de bekende ingredienten (300 kcal)
T: pruim (50 kcal?)
L: maisbol met 2 plakken kaas en rauwkost, kopje paprikasoep
T: handje noten
T: 200 gr rauwkost
B: 2x 20 minuten fietsen
S: bodypump
D: chili

misschien word D en S nog omgewisseld... :)
pi_96346081
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef Perruche het volgende:
En mijn geupdated lijstje! Best tevreden tot nu toe

O: smoothie met de bekende ingredienten (300 kcal)
T: pruim (50 kcal?)
L: maisbol met 2 plakken kaas en rauwkost, kopje paprikasoep
T: handje noten
T: 200 gr rauwkost
B: 2x 20 minuten fietsen
S: bodypump
D: chili

misschien word D en S nog omgewisseld... :)
S: chili
D: bodypump

:+ ?
pi_96346212
:@ bedankt :)
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:21:11 #110
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96346304
Hoi :z

Bah, ik ben moe. ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_96346329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Rituals het volgende:
Dankje Perruche en Mini. Lekker vaag Perruche, 'allemaal dingen enzo :o' :+. Dat maakt me nieuwsgierig O-).
ja wil niet te specifiek worden... ;) maar allemaal nieuwe dingen die ik nog nooit heb gezien op mn werk enzo, wel leuk :)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:15 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

S: chili
D: bodypump

:+ ?
lekker, ijzer eten! :P

Vervelend trouwens zeg, die kaak! Hopelijk gaat het nu snel beter :*
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:24:03 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96346398
:W

Rituals! Gelukkig zie je nu zelf ook in dat je er supergoed uitziet en dat je een paar kilo geleden óók prachtig was _O_ Leuke kleren ook :Y

Ik heb net allemaal formulieren getekend, zo'n heerlijk gevoel om ergens binnen te zijn O+
De intercedent zei ook dat het eigenlijk bijna nooit voorkomt dat mensen in de trainingen nog afvallen, dus ik ga mn best doen om dat zo te houden, en dan ben ik over een maand eindelijk aan het werk! *O*

Een lijstje, omdat ik in een goede bui ben :+
O: kwark met nootjes en jam
L: boterham pindakaas, boterham jam, vruchtensap
T: brinta
T: cappuccino
D: weetnogniet
pi_96346466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beterschap Razz! Duidelijk niet voor niets geweest!

Billy, hoe is het met je hardlooptraining?
Voetblessure :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:25:45 #114
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96346475
hi! pff gaar, maar moet nog een paar uurtjes werken..

Mooi Rituals (op allebei de foto's) maar denk idd dat 56 kg te dun zou zijn.

Ai Razz! maar goed dat je gegaan bent, hoop dat je er snel weer helemaal bovenop bent.

Zelf ben ik al ongeveer 2 jaar stabiel rond 63kg (bij 1.76m) met een dipje naar 58kg maar dat was echt te botterig. Nu vind ik mezelf plaatselijk te botterig en plaatselijk te dik, het is ook nooit goed :P Maar ik beweeg veel en ik eet lekker dus ik voel me er wel goed bij eigenlijk, alleen die stomme eetbuien af en toe nog al lijkt dat ook niet echt invloed te hebben op mijn gewicht dus hm.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:27:27 #115
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96346554
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef LadyBlack het volgende:

Ik heb net allemaal formulieren getekend, zo'n heerlijk gevoel om ergens binnen te zijn O+
De intercedent zei ook dat het eigenlijk bijna nooit voorkomt dat mensen in de trainingen nog afvallen, dus ik ga mn best doen om dat zo te houden, en dan ben ik over een maand eindelijk aan het werk! *O*

haha ik las dat echt alsof het over sport-training ging en lichaamsgewicht afvallen :D maar niet dus :P goed hoor! gefeliciteerd *O* wanneer begin je met de training?
pi_96346588
Ik ben net gaan rennen. Rondje van 3 km, lopen afwisselen met rennen (lees: hobbelen). Meer gelopen dan gehobbeld, maar ik heb nu koppijn en pijn in mijn bovenbenen :')

Vrijdagmorgen weer. Of niet, ligt er aan hoe ik me voel morgen.

MAAR!!! Geen hyperventilatie gehad :7 *O* Komt waarschijnlijk omdat ik de route deels ook altijd loop met Ozzie en het dus bekend terrein is.

Ik heb er zo'n 15-20 minuten over gedaan denk ik.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:29:50 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96346658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:27 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

haha ik las dat echt alsof het over sport-training ging en lichaamsgewicht afvallen :D maar niet dus :P goed hoor! gefeliciteerd *O* wanneer begin je met de training?
Whehe, ja ik zag ook dat het in dit topic misschien een rare woordkeus was :')
Training begint 18 mei, dus al snel! Volgende week eerst een rondleiding, ben benieuwd.
pi_96346666
Syrena, is het dan toch hyperventilatie? Ik dacht dat je zei dat het dat niet kon zijn, ben vergeten waarom...
pi_96346744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Moobs, maybe?
:{w

Lijstje:
O: Kwark en een kiwi
T: Shake
T: Blokje Parmigiano Reggiano
L: 4 Augurken in Scharzwalder schinken, ~80gr Schotse zalm, 75gr. forelfilet, wat spinaziesalade + glas melk
T: Grapefruit (is helemaal opgegaan :@)
T: 3 blokjes Parmigiano Reggiano en cashews
T: Shake
S: 30min. kracht (benen) / 1u. cardio
T: Shake met carbs
D: ?? denk witlof en magere runderlap
T: Wodka
T: Kwark
pi_96346760
Ook een lijstje...
O: half afbakstokbroodje met kaas en ei
T: koffie met melk
L: andere helft van het stokbroodje met kaas en ei
T: Brinta, honger en er is geen brood in huis :{
D: meergranenwraps met kip en groente
T: iets van fruit, verder geen idee
Everything has changed
pi_96346903
Volgens mij waren trouwens de pesto's bij de Aldi in de aanbieding! (ook een heleboel chocolade, maar dat is niet belangrijk)
pi_96346962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Perruche het volgende:
Syrena, is het dan toch hyperventilatie? Ik dacht dat je zei dat het dat niet kon zijn, ben vergeten waarom...
Nee dat was Puff denk ik.
Toen ik in Sittard woonde ben ik ook een keer buiten gaan rennen, maar raakte voor het daadwerkelijke rennen al buiten adem en duizelig van de hyperventilatie. Dat heb ik nu niet meer *O* (maar komt dus omdat ik nu in een bekendere omgeving ben).
pi_96347006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij waren trouwens de pesto's bij de Aldi in de aanbieding! (ook een heleboel chocolade, maar dat is niet belangrijk)
En de nep B&J :@ (nee heb ik niet gekocht maar dan ook alleen omdat we na het bezoeken van de Aldi nog ergens anders heen gingen en het zou smelten in de auto).
pi_96347062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Voetblessure :')
Oew! Dat is jammer! En vervelend!
Wel nog steeds grootse plannen?
Doe wat je niet durft.
pi_96347071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee dat was Puff denk ik.
Toen ik in Sittard woonde ben ik ook een keer buiten gaan rennen, maar raakte voor het daadwerkelijke rennen al buiten adem en duizelig van de hyperventilatie. Dat heb ik nu niet meer *O* (maar komt dus omdat ik nu in een bekendere omgeving ben).
Ahja, zou kunnen! Sorry :@

(nieuwsgierig: hoezo ga je hyperventileren in een onbekende omgeving? ik krijg het wel van paniekaanvallen ofzo :P krijg jij die dan?)
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 16:40:36 #126
70532 loveli
N
pi_96347106
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
En de paaseitjes bij de appie voor een euro per pond.
/evil
crap in = crap out
pi_96347154
Check dees website O+ zo leuk, dat afrikaans!
http://www.boerekos.com/index.php?topic=pluimvee
pi_96347265
Last van milde agorafobie Syrena?

En een knuffel voor Razz trouwens!

loveli, you evil, evil woman! })
pi_96347336
O+ deel van 'n recept:

Met ’n skerp mes, sny die meeste van die sagte wit brood uit sodat ’n dik kand en bodem agterbly om die kerrie binne te hou.

"koeke en terte" :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:46:27 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96347372
Rituals, je bent prachtig en je hebt net zulke dunne armpjes als ik :')

Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof en aardbeien
T's: appel, peer, wortels, tomaat, cup a soup kerrie
L: 4 x boterham osseworst, grote kom snert met rookworst, saucijs en spekjes, beker melk
T's: 2 mandarijnen, aardbeienijsje, blokje choco
D: Groenten uit de oven (geblancheerde broccoli (1 kg) met 2 paprika's 200 gr. champignons, 4 sjalotjes, 4 teentjes knoflook en 4 aardappels (gedeeld door 2 hoor)
Met een gegrild tartaartje
T: beetje chips ?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_96347389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef loveli het volgende:

[..]

En de paaseitjes bij de appie voor een euro per pond.
/evil
Echt? En vóór Pasen waren ze 2,50 ofzo voor zo'n klein zakje, afzetters... :P

Over AH gesproken, ik wil boodschappen gaan doen maar vriendje is nog steeds niet terug. Als ik gezonde dingen koop heb ik tenminste het idee dat ik íets doe om af te vallen. :+
Everything has changed
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:46:49 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96347392
Razzz, :X beterschap!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:47:06 #133
171890 Chicolate
Chemicals
pi_96347410
Vanavond haastig boodschappen doen - eten - herdenking op de dam, of vanavond boodschappen doen - eten - lekker film/tv kijken en boek lezen en gewoon ontspannen. Hmmmm.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 16:48:04 #134
70532 loveli
N
pi_96347459
Klein zakje kost nu 50 cent. Vraag me alleen af wat ik met bijna 2 kilo eitjes moet :')
crap in = crap out
pi_96347461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Chicolate het volgende:
Vanavond haastig boodschappen doen - eten - herdenking op de dam, of vanavond boodschappen doen - eten - lekker film/tv kijken en boek lezen en gewoon ontspannen. Hmmmm.
Optie 2. En dan tussendoor even de herdenking kijken op TV.
Ik kijk altijd de Waalsdorpervlakte, vind ik indrukwekkend.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 16:48:36 #136
70532 loveli
N
pi_96347489
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Optie 2. En dan tussendoor even de herdenking kijken op TV.
Ik kijk altijd de Waalsdorpervlakte, vind ik indrukwekkend.
^^
crap in = crap out
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:49:01 #137
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96347510
ik vergeet het nu al 2 jaar op rij. Als je in het buitenland zit word je er niet zo aan herinnerd, zeker omdat morgen ook gewoon een werkdag is enzo...
pi_96347520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Chicolate het volgende:
je weet dat de winkels om 18.00uur of 19.00uur dicht gaan?
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:50:04 #139
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96347553
oh ja, herdenking! en bevrijdingsdag morgen, daar had ik echt niet bij stilgestaan
pi_96347574
Krijg ik even commentaar van m'n koorvoorzitster dat ik vanavond niet kom -O- alsof ik voor m'n lol met die ontsteking zit }:| verdorie. Ja, ik snap ook wel dat we over 1,5 week een voorstelling hebben, en als ik m'n mond fatsoenlijk open kon krijgen was ik ook wel gegaan. Muts.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:51:07 #141
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96347593
ik heb vandaag echt nergens trek in.. kom er maar niet uit wat ik zal eten, vermoeiend!
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:52:11 #142
171890 Chicolate
Chemicals
pi_96347633
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

19.00 bij mij in de buurt. Dus ga nu naar huis en direct door naar de supermarkt. Maar ik was het wel een klein beetje vergeten.
pi_96347669
quote:
13s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Krijg ik even commentaar van m'n koorvoorzitster dat ik vanavond niet kom -O- alsof ik voor m'n lol met die ontsteking zit }:| verdorie. Ja, ik snap ook wel dat we over 1,5 week een voorstelling hebben, en als ik m'n mond fatsoenlijk open kon krijgen was ik ook wel gegaan. Muts.
Vraag haar anders of ze persoonlijk even je abces komt uitlepelen O+
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:53:50 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96347699
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vraag haar anders of ze persoonlijk even je abces komt uitlepelen O+
:Y)
pi_96347722
Ons dorp heeft z'n eigen herdenking :@ Met optocht, ere saluut, stilte en kranslegging.

Vorig jaar nog zo'n zakenlul met BMW 535D die begon te vloeken op het arme meisje dat bij de wegafzetting stond omdat hij er niet langs kon. Had nog nooit zo snel bepaalde kroegklanten naar buiten zien stormen om die gast even duidelijk te maken dat 'ie zich beter stil kon houden.
pi_96347743
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Serieus? :X
Oh, volgens de site is onze AH tot 7 uur open... Phew!

Razz: dat is dus overal hetzelfde, strenge koorbesturen. Ik was zelf ook ooit die persoon die moest zorgen dat mensen toch kwamen, maar toen ik later weer gewoon lid was vond ik het zelf ook weer vervelend. :+ In dit geval is het wel heel lomp trouwens.

Is morgen eigenlijk een feestdag? Niet dat wij daar iets aan hebben, maar toch.
Everything has changed
pi_96347778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:

[..]

Serieus? :X
Oh, volgens de site is onze AH tot 7 uur open... Phew!

Razz: dat is dus overal hetzelfde, strenge koorbesturen. Ik was zelf ook ooit die persoon die moest zorgen dat mensen toch kwamen, maar toen ik later weer gewoon lid was vond ik het zelf ook weer vervelend. :+

Is morgen eigenlijk een feestdag? Niet dat wij daar iets aan hebben, maar toch.
Nee, over 4jr dacht ik pas weer.
pi_96347834
omnomnomabces
Ja doei.
pi_96347837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:

Razz: dat is dus overal hetzelfde, strenge koorbesturen. Ik was zelf ook ooit die persoon die moest zorgen dat mensen toch kwamen, maar toen ik later weer gewoon lid was vond ik het zelf ook weer vervelend. :+ In dit geval is het wel heel lomp trouwens.
Ja, want "ik had al zoveel gemist". Ja, ik was op werkweek, en ik had een ouderavond op school. Kan ik ook niet echt onderuit. En dat terwijl ik alles al uit m'n hoofd ken, in tegenstelling tot veel andere leden die nu, 1,5 week vóór de voorstelling, nog met bladmuziek erbij moeten zingen. Pluh.
  Vis een optie? woensdag 4 mei 2011 @ 16:58:57 #150
70532 loveli
N
pi_96347879
Niet dat het je helpt dat je alles uit je hoofd kent als je je mond niet fatsoenlijk open kunt doen :')
crap in = crap out
pi_96347942
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
Niet dat het je helpt dat je alles uit je hoofd kent als je je mond niet fatsoenlijk open kunt doen :')
Als doventolk wel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')