SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben allang blij dat ik op tijd ben gegaan, voordat ook de bovenste kies was gaan ontsteken. De druk is eraf en de pijn is echt veel minder, dus fijn.
Mag 't Rituals zijn? Ik heb iets vrouwelijkere vormen denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:43 schreef Razztwizzle het volgende:
En IHFC - ik vind je prachtig en wou dat ik er zo uitzag! En ik zie wel degelijk verschil met die vorige foto, vind de vorige mooier, eerlijk gezegd. Net wat vrouwelijker.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Excuse me! I blame the infectionis aangepast.
Wie heeft dat hier waar gezegd? Het enige wat we zeggen is dat je heel kritisch bent. Op alles. Op je hele functioneren. En daardoor soms het zonnetje/positieve/goede niet meer ziet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, dus daar heb ik niet zoveel aan. Ik houd van hem, maar ik leef niet alleen voor hem, ook voor mezelfAfvallen doe ik dan ook niet voor hem, hell, hij viel voor me toen ik >90kg woog, maargoed, ik wil daar niet weer eindigen, voor mezelf niet. En als ik in een jaar tijd weer 10kg aan kan komen, dan is dat geen goed teken.
Dus ik wil afvallen, en niet horen 'dat ik al goed ben zo', want dat is niet zo. Als ik nou met 65kg nog zo zou zeuren zou ik jullie gelijk moeten geven, maar met 80kg niet. En als ik dan hier niet mag afvallen en zeggen dat ik het niet goed en mooi vind, dan post ik wel gewoon niet meer mee en ga ik het op een andere manier dagboeken.
O dan heb je ze verstoptquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde (ietwat lastige) maat.
Vroeg ik me dus ook al af, laatste Slank post was dat ze ging werken op q'day...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |