Dat is wel waar, maar ik merkte laatst dat ik nooit het idee had van 'weekend'. Dus nu plan ik heel af en toe zo'n dag in waarin ik niks mág doen. Dat werkt op zich wel prima. Als ik dat niet doe heb ik toch op de achtergrond in mijn hoofd een stemmetje wat me vertelt wat ik allemaal nog moet doen. En ook al luister ik daar lang niet altijd naar, dat geeft toch een onrustig gevoel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind thuis werken juist heerlijklekker 's ochtends even hardlopen, of even tussendoor boodschappen doen, lekker rustig lunchen ipv een inspiratieloze boterham eten en lekkere koffie en thee drinken! en dan vind ik het ook niet erg om 's avonds nog een uurtje of twee te werken.
Klinkt volstrekt logisch. Ik repareer ook altijd mijn wasmachine als m'n föhn stuk is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef loveli het volgende:
Meh, autoprobleempje. Morgen fiets repareren.
ja ik zou het denk ik ook niet iedere dag willen, maar 1 a 2 dagen per week lijkt me wel perfect eigenlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ik merkte laatst dat ik nooit het idee had van 'weekend'. Dus nu plan ik heel af en toe zo'n dag in waarin ik nik mág doen. Dat werkt op zich wel prima. Als ik dat niet doe heb ik toch op de achtergrond in mijn hoofd een stemmetje wat me vertelt wat ik allemaal nog moet doen. En ook al luister ik daar lang niet altijd naar, dat geeft toch een onrustig gevoel.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag haar anders of ze persoonlijk even je abces komt uitlepelen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt volstrekt logisch. Ik repareer ook altijd mijn wasmachine als m'n föhn stuk is.
Echt? Ik had een leuk jurkje aan voor het uitzendbureau, maar ben weer teruggeswitched naar spijkerbroek en dikke trui, had het hartstikke koudquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Zo, dat was lekker. Zit nog steeds buiten in een warm zonnetje trouwens
Oeh bah..... beterschap!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef huuphuup het volgende:
Avond!
lijstje...
cola light en dropverse jus en net een blueband-boterham met pindakaas.
Ziek zwak en misselijk hier. 39+ koorts en keelontstekingmuh.
Nu n beetje teruglezen
mja drop voor de keel, cola voor de energie; kindjes doen niet aan zieke mama'squote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh bah..... beterschap!
en dat je dan drop cola en pindakaas wegkrijgt![]()
Wij gaan naar de dodenherdenking in de binnenstad
Je kunt het lijstje ook achteraf maken als je wat meer ter plekke wilt kunnen kiezen, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je gezonde keuzes moet maken. Veel mensen vinden het juist handiger als je van tevoren weet wat je gaat eten, zodat je niet in de verleiding komt als je direct (met honger) moet kiezen tussen iets gezonds en iets ongezonds.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef electrocrash het volgende:
Het lijkt me echt vreselijk moeilijk als ik me ooit aan zo'n lijstje zou moeten houden van wat ik eet en niet eet en hoeveel gram ik van iets eet of hoeveel liter ik van iets drink.
Hoe kun je dat op een betere manier oplossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |