Ja vooral als ze die hond roept! Brrr.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:28 schreef Ginosa het volgende:
Enorm vertederend beessie.
En On Topic: ik krijg af en toe ook de kriebels als ik Sharon hoor blèren....
vreselijk he, die keiharde rot stem met die overdreven RRRRRRquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:28 schreef Ginosa het volgende:
Achja Guido blijft wel achter de mensen staan waar hij in het huis mee omging, Laura was gisteren aan het twitteren dat ze het Flip zo gunde dat hij niet genomineerd stondquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef delfse het volgende:
Guido neem het niet altijd op voor de zwakkere . Hij liet Alex ook links liggen toen die door Servio getreiterd werd.
Hier gaan de handen op de oren als Sharon loopt te blèren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:28 schreef Ginosa het volgende:
Hier gaan de katten de gordijnen inquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier gaan de handen op de oren als Sharon loopt te blèren.
SECREEEEDOOOO!!!
Van Laura ook achterbaks ze nomineerde hem het meest van allemaal tot ze met Jo een klik kreeg en daar hoort het hondje Philip bij dus werd hij niet meer genomineerd door Luira.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Achja Guido blijft wel achter de mensen staan waar hij in het huis mee omging, Laura was gisteren aan het twitteren dat ze het Flip zo gunde dat hij niet genomineerd stond
Ik kan van Mo ook het minste hebben maar Sharon vind ik de laatste tijd ook niet echt aardig overkomen. Ben zelf even oud als Sharon en kan sommige reacties van haar gewoon niet begrijpen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef Ginosa het volgende:
En toch kan ik veel dingen van Sharon wel met de mantel der liefde bedekken (omdat ze nog zo jong is) en ik heb me aan alle bewoners (aan de één meer dan aan de ander) wel eens geërgerd. Maar aan Mo heb ik gaandeweg echt een hartgrondige hekel gekregen. Vanwege haar in- en ingemene karakter.
Jawel vervolgens heeft ze hem wel genomineerd en zelf aangegeven dat ze hem het liefste zag vertrekken van de overige bewonersquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef delfse het volgende:
[..]
Van Laura ook achterbaks ze nomineerde hem het meest van allemaal tot ze met Jo een klik kreeg en daar hoort het hondje Philip bij dus werd hij niet meer genomineerd door Luira.
Daarom spaar ik je af en toe ook hier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik kan van Mo ook het minste hebben maar Sharon vind ik de laatste tijd ook niet echt aardig overkomen. Ben zelf even oud als Sharon en kan sommige reacties van haar gewoon niet begrijpen.
quote:
Eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]![]()
Nou ben dan misschien een van de jongere hier maar sommige reacties vind ik vele male kinderachtiger dan de dingen die ik zeg.
Het was een zeer korte samenvatting, mn. door de laatste weken gevormd, ik kijk regelmatig, kort weliswaar want merendeel liggen ze plat maar ik lees hier heel veel meequote:
Er zitten hier ook een paar 15-jarigen he. Je zou je verbazen over de leeftijden hier, was een tijd terug een topic overquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]![]()
Nou ben dan misschien een van de jongere hier maar sommige reacties vind ik vele male kinderachtiger dan de dingen die ik zeg.
voor het betere knip en plakwerk voor de daily....quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef iBenny het volgende:
Waarom praat Jo vandaag zo lief tegen iedereen?
Ja ik weet dat ik niet de jongste ben hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er zitten hier ook een paar 15-jarigen he. Je zou je verbazen over de leeftijden hier, was een tijd terug een topic over
ik ben 14quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik niet de jongste ben hoorMaar ik bedoel ook dat het merendeel wel ouder zal zijn of niet?
Juist eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef Ginosa het volgende:
En toch kan ik veel dingen van Sharon wel met de mantel der liefde bedekken (omdat ze nog zo jong is) en ik heb me aan alle bewoners (aan de één meer dan aan de ander) wel eens geërgerd. Maar aan Mo heb ik gaandeweg echt een hartgrondige hekel gekregen. Vanwege haar in- en ingemene karakter.
Ik ben 30 +Mijn teller gaat niet verder dan 30quote:
Ze krijgt bericht van thuis.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef iBenny het volgende:
Waarom praat Jo vandaag zo lief tegen iedereen?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
voor het betere knip en plakwerk voor de daily....
Tuurlijk ik heb vaak niet eens door als iemand post welke leeftijd hij of zij zal hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Ginosa het volgende:
Jong spul allemaal hier. Maar zolang je wat te melden hebt, prima toch?!
same herequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ben 30 +Mijn teller gaat niet verder dan 30
Dan krijgen we te horen waarom Jo's vader hen heeft laten zitten........zo zielig......quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef bull-sjitt het volgende:
wel blij dat er deze week geen brieven of break-ups of andere dingen om JoJo te promoten "gebeuren"
zal wel bewaard blijven tot volgende week
tja wat denkie zelluf???quote:
Daar had ze toch sowieso al niet zoveel contact mee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan krijgen we te horen waarom Jo's vader hen heeft laten zitten........zo zielig......
tja ze is nog nooit in haar leven "zo vaak" afgewezenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan krijgen we te horen waarom Jo's vader hen heeft laten zitten........zo zielig......
heeft Mamajo dat nog niet getweet ??quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef danilel het volgende:
[..]
nou dan kom hier......quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
uhhh, in RL ben ik ouder dan jou dus een beetje respect he
Als Mo hoogbegaafd genoemd mag worden, is iedereen met een polsslag hoogbegaafd !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef danilel het volgende:
[..]
tja wat denkie zelluf???
Zou ik wel heel hoogbegaafd zijn als ik met 1- jarig leeftijd op Fok! zou posten!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Als Mo hoogbegaafd genoemd mag worden, is iedereen met een polsslag hoogbegaafd !!
dan valt mamajo al afquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Als Mo hoogbegaafd genoemd mag worden, is iedereen met een polsslag hoogbegaafd !!
Ze is niet dom hoor, ze zit alleen emotioneel en sociaal in de knoop, hoor je vaker bij hoogbegaafde mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ja ja, dat verhaal heb ik vaker langs zien komen hier. Maar er is toch echt verschil tussen HB en "niet dom".quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze is niet dom hoor, ze zit alleen emotioneel en sociaal in de knoop, hoor je vaker bij hoogbegaafde mensen.
heeft ze het toch 12 weken mee volgehouden met maar 1 tegenstem van een medebewonerquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij is hoogbegaafd dat je sneller schakelt, dingen analyseert en dus sneller problemen kan oplossen. Zegt niets over je emotionele begaafdheid.
Ik verbaas mij erbij Monique over dat ze niet snapt dat ze het net5 wel erg makkelijk maakt om een (negatief) beeld van haar neer te zetten.
1.Sexend op tv
2. hysterisch veel huilen op tv
3. Drama als jongen vertrekt die ze net 5 weken kent ofzo
4. heel veel roddelen en utispelen van spelers
Dat laatste vermoed ik haar normale manier van doen, zal ze in het echte leven ook wel veel doen.
Ja en dat komt vooral door punt 4quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
heeft ze het toch 12 weken mee volgehouden met maar 1 tegenstem van een medebewoner
Maar nu is ze genomineerd en is het eigenlijk al bijna zeker dat ze eruit vliegt. De andere vier bewoners zijn wel al vaak genomineerd maar hebben wel vee stemmers thuis achter zich staan dus kans dat ze dan winnen is ook groterquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
heeft ze het toch 12 weken mee volgehouden met maar 1 tegenstem van een medebewoner
jaquote:
Afhankelijk van hoe ver je wilt gaan om te winnen, is ze idd ver gekomen. Maar (dramatische muziek op de achtergrond.....) tot welke prijs ???quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef danilel het volgende:
[..]
Tis natuurlijk niet fair, maar wel slim om niet genomineerd te worden tot nu toe dan!
Nouja of dat slim is? Want de kijkers thuis hebben andere beelden van haar gezien dan haar medebewoners soms en daardoor gaat ze donderdag naar huis en waarschijnlijk ook nog met een ongekent laag percentagequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef danilel het volgende:
[..]
Tis natuurlijk niet fair, maar wel slim om niet genomineerd te worden tot nu toe dan!
Ik vermoed alleen dat ze het niet bewust doet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef danilel het volgende:
[..]
SST is wel een spel waar een ton mee te verdienen valt hoor.......quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij is hoogbegaafd dat je sneller schakelt, dingen analyseert en dus sneller problemen kan oplossen. Zegt niets over je emotionele begaafdheid.
Ik verbaas mij erbij Monique over dat ze niet snapt dat ze het net5 wel erg makkelijk maakt om een (negatief) beeld van haar neer te zetten.
1.Sexend op tv
2. hysterisch veel huilen op tv
3. Drama als jongen vertrekt die ze net 5 weken kent ofzo
4. heel veel roddelen en utispelen van spelers
Dat laatste vermoed ik haar normale manier van doen, zal ze in het echte leven ook wel veel doen.
Als ik aan het zwemmen ben en er stond iemand zo langs de kant zou ik spontaan ermee kappenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef Stability het volgende:
sharon hou je muil eens dicht !!! pffffffffff
Nu je dat zegt: Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat iemand ooit iets van Mo heeft doorverteld aan degene over wie zij het had gehad. Ze weet precies tegen wie ze wat moet zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja
in een huis waar alles binnen de kortste tijd wordt doorgeluld
de andere bewoners zullen wel erg laag begaafd zijn dat ze dat niet doorhebben
echt niet normaal meer wat een volume komt daaruit pfff mn speakers trillen gewoonquote:
Wat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef Mylene het volgende:
Sharon zegt niets om de vrede te bewaren over wie wat heeft gekregen van thuis. Philip maakte hier een opmerking over tegen Joanna.
haar vrienden irl zullen zich nu ook wel eens achter de oren krabben denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nu je dat zegt: Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat iemand ooit iets van Mo heeft doorverteld aan degene over wie zij het had gehad. Ze weet precies tegen wie ze wat moet zeggen.
tis maar hoe je iemand neerzet door de regiequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef rc_1990 het volgende:
![]()
[..]
Nouja of dat slim is? Want de kijkers thuis hebben andere beelden van haar gezien dan haar medebewoners soms en daardoor gaat ze donderdag naar huis en waarschijnlijk ook nog met een ongekent laag percentage
Ik had geen speakers aan, ik kon haar hier op mijn balkon horen, vanuit Portugal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef Stability het volgende:
[..]
echt niet normaal meer wat een volume komt daaruit pfff mn speakers trillen gewoon
vreselijk, ik kan die meid al niet horen of zien, en dan dat geschreeuw ook nog eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had geen speakers aan, ik kon haar hier op mijn balkon horen, vanuit Portugal.
Ja bij mensen die alleen de uitzendingen kijken maar op de streams doet ze toch precies hetzelfde. Heeft niks te maken met hoe de regie haar neerzetquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:00 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
tis maar hoe je iemand neerzet door de regie
een zaadje planten en wachten wat eruit komt
De stem maakt uit wie er genomineerd wordt die stuurt ze.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dus mensen worden gestuurd in dat huis ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:02 schreef delfse het volgende:
[..]
De stem maakt uit wie er genomineerd wordt die stuurt ze.
Nou, de regie heeft er wel een schepje bovenop gedaan m.b.t. Mo hoor. En ik vond het prima !!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja bij mensen die alleen de uitzendingen kijken maar op de streams doet ze toch precies hetzelfde. Heeft niks te maken met hoe de regie haar neerzet
Ja tuurlijk en het rad hebben ze zo gemaakt dat het op jo uitkwamquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:02 schreef delfse het volgende:
[..]
De stem maakt uit wie er genomineerd wordt die stuurt ze.
Ja daar ben ik het wel mee eens hoor. Maar ook als de regie dat niet gedaan had waren we net zo goed klaar met haarquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nou, de regie heeft er wel een schepje bovenop gedaan m.b.t. Mo hoor. En ik vond het prima !!!
En de enigequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:04 schreef willllll het volgende:
dries is waarschijnlijk de goedkoopste bn-er die er naar toe wil
Leuk, droge humorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dus mensen worden gestuurd in dat huis ?
die betaald zelf om ergens te mogen optredenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:04 schreef willllll het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dus mensen worden gestuurd in dat huis ?
En Mo hebben ze de hele tijd uien onder haar neus gehoudenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:04 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en het rad hebben ze zo gemaakt dat het op jo uitkwamEn andere bewoners zijn gedwongen om ervoor te zorgen dat Flip het hoogste stond
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
En Mo hebben ze de hele tijd uien onder haar neus gehouden
Volgens mij hebben ze het niet echt doorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:06 schreef utrecht1970 het volgende:
Misschien denken de bewoners nu wel: BB1 had Marco Borsato, wij hebben Dries Roelvink.
Of hij is opeens mega populair geworden in 12 weken of we zitten in een programma waar niemand naar kijkt.
dus makkelijk om kijkers een bepaald oordeel over iemand te laten vellenquote:
Volgens mij is Dries niet meer dan een N-er.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:04 schreef willllll het volgende:
Ja maar hoe verklaar je het dan dat er mensen zijn die helemaal niet naar de daily kijken maar alleen de streams en dat die het hetzelfde beeld hebben over Mo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:07 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dus makkelijk om kijkers een bepaald oordeel over iemand te laten vellen
laat in de daily 25 keer zien hoe JoJo stampvoetend voor de deur van de kvdw staat en zegt dat zei nooit een bericht krijgt en ze wordt als jaloers kreng neergezet
Ze denken dat heel nederland kijkt en dat ze bnn zijn. Het zal ze flink tegenvallen dat ze niet herkend worden op straat. Over twee weken is iedereen ze weer vergeten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:07 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het niet echt door
raar dat er altijd wel 1 stream op JoJo staatquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar hoe verklaar je het dan dat er mensen zijn die helemaal niet naar de daily kijken maar alleen de streams en dat die het hetzelfde beeld hebben over Mo?
Ja Mo gisteren nog. 54% denkt dus dat Maik echt verliefd op me is, dat zijn dus 8 miljoen Nederlandsquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze denken dat heel nederland kijkt en dat ze bnn zijn. Het zal ze flink tegenvallen dat ze niet herkend worden op straat. Over twee weken is iedereen ze weer vergeten.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja Mo gisteren nog. 54% denkt dus dat Maik echt verliefd op me is, dat zijn dus 8 miljoen Nederlands
Wat heeft dat nou met het beeld dat kijkers hebben van Mo te makenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
raar dat er altijd wel 1 stream op JoJo staat
Denk dat het Mo heel erg gaat tegenvallen als ze op straat wordt herkend (met alle gevolgen vandien).quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze denken dat heel nederland kijkt en dat ze bnn zijn. Het zal ze flink tegenvallen dat ze niet herkend worden op straat. Over twee weken is iedereen ze weer vergeten.
Hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja Mo gisteren nog. 54% denkt dus dat Maik echt verliefd op me is, dat zijn dus 8 miljoen Nederlands
Die kans is groot... als ze verstandig zijn tenminste wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
haar vrienden irl zullen zich nu ook wel eens achter de oren krabben denk ik
dat je zelfst met de streams een vertekend beeld kunt creërenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:10 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met het beeld dat kijkers hebben van Mo te maken?
Ik hoop toch echt niet dat ik die in Gouda op een terrasje tegenkom eigenlijk...quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:10 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Denk dat het Mo heel erg gaat tegenvallen als ze op straat wordt herkend (met alle gevolgen vandien).
Als je bijna 24/7 kijkt?? Denk dat je dan een redelijk goed beeld krijgt hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat je zelfst met de streams een vertekend beeld kunt krijgen
woont ze in gouda ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet dat ik die in Gouda op een terrasje tegenkom eigenlijk...
Onzin dus want ookal is Jo vaker op de streams mensen kunnen toch precies zien hoe ze is en wat ze doet? Juist nog beter als ze vaak op de streams te zien isquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat je zelfst met de streams een vertekend beeld kunt krijgen
Nee, komt meteen je biertje weer omhoog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet dat ik die in Gouda op een terrasje tegenkom eigenlijk...
weet je gelijk waar je het kan latenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:16 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nee, komt meteen je biertje weer omhoog.
och jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:16 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Onzin dus want ookal is Jo vaker op de streams mensen kunnen toch precies zien hoe ze is en wat ze doet? Juist nog beter als ze vaak op de streams te zien isIk zou niet weten waarom je een vertekend beeld van iemand krijgt als ze minder vaak op de streams te zien is?
Die gaat straks weer janken dat zij geen post van Rôwwen Hezze heeft gehad. (idd, ik weet niet hoe je de naam van die band schrijftquote:
Ik weet het niet meer, ik dacht Limburg en begreep dat Maik een hotel in de buurt van Gouda moest boeken, maar nou lees ik hier ook dat ze zelf in Gouda woont.quote:
ze heeft geen eigen woonruimte. woont bij ouders en/of vriendenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap trouwens sowieso al niet waarom 2 volwassen mensen, die naar ik aanneem allebei eigen woonruimte hebben, een hotelkamer nodig hebben?
Dat hoort nu eenmaal bij de status van celebrity. Ik denk dat ze met een grote zonnebril op aan de receptie zal staan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet meer, ik dacht Limburg en begreep dat Maik een hotel in de buurt van Gouda moest boeken, maar nou lees ik hier ook dat ze zelf in Gouda woont.
Ik snap trouwens sowieso al niet waarom 2 volwassen mensen, die naar ik aanneem allebei eigen woonruimte hebben, een hotelkamer nodig hebben?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:17 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
och ja
we kijken naar een gescripte Jo-show
en hebben het over de andere bewoners die er eigenlijk niet toe doen
Dat is sneu!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:19 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft geen eigen woonruimte. woont bij ouders en/of vrienden
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoort nu eenmaal bij de status van celebrity. Ik denk dat ze met een grote zonnebril op aan de receptie zal staan.
Mo woont zolang bij een vriendin in Gouda, heeft ze meerdere malen verteldquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik dacht Limburg en begreep dat Maik een hotel in de buurt van Gouda moest boeken, maar nou lees ik hier ook dat ze zelf in Gouda woont.
En vooral niet herkend worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:20 schreef Leandra het volgende:
En dan de halve middag samen in de lounge gaan zitten, vooral niet herkend willen worden![]()
30 jaar, bij KPMG werken als fiscaal jurist en bij ouders en/of vrienden inwonen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft geen eigen woonruimte. woont bij ouders en/of vrienden
ik ben niet echt fan van Moquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:19 schreef rc_1990 het volgende:
[..]Dan nog snap ik gewoon niet waarom we een ander beeld van Mo te zien zouden krijgen op de streams. Maargoed jij bent wel fan van Mo en neemt het natuurlijk voor haar op, niet meer dan logisch natuurlijk
Nee hoor. Het toppunt van triestheid zit ze nu midden in !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
30 jaar, bij KPMG werken als fiscaal jurist en bij ouders en/of vrienden inwonen?
Mijn god, dan heb je het toppunt van triestheid wel bereikt
sorry gaat me niet meer lukken, heb het geprobeerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:22 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik ben niet echt fan van Mo
maar vind dat het geblaat van veel schapen hier niet helemaal terecht is
een beetje empathie zou die schapen sieren
vrijheid wordt morgen gevierd, vandaag Dodenherdenking, wat een sufkutten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
Secret Story NL
Vanavond nemen wij op tv en internet om 20.00 uur twee minuten stilte in acht. Wij vinden het belangrijk om stil te staan bij vrijheid, een digitale stilte op Facebook is hierom vanzelfsprekend.
3 uur geleden · 4497 · Vind ik leuk ·
Oh ik dacht dat je wel eens hebt gehad fan te zijn van Mo maar goed doet er ook niet toe. Nouja ik vind helemaal niet dat wat ik zeg zo erg is. Ik denk alleen gewoon dat het beeld wat we zien van Mo echt is omdat ik gewoon niet goed snap wat de regie daar veel invloed op kan hebben. Tuurlijk hebben mensen achter de schermen en het gehele gebeuren wel invloed maar dit beinvloed echt niet het gehele gedrag van de bewonersquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:22 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
Dan wordt ze verwend en bediend, denk ik. Want in het huis, doet ze ook alles delegerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
30 jaar, bij KPMG werken als fiscaal jurist en bij ouders en/of vrienden inwonen?
Mijn god, dan heb je het toppunt van triestheid wel bereikt
Ik voel me niet aangesproken hoor maar ik kan je vertellen dat ik helemaal door mijn empathie heen ben waar het Mo betreft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:22 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
Nou snap ik hoe het komt dat Gouda vorige maand opeens wel positief in het nieuws was; Monique zit in Portugalquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:20 schreef Mita het volgende:
[..]
Mo woont zolang bij een vriendin in Gouda, heeft ze meerdere malen verteld
Volgens mij sta je stil bij de doden die gevallen zijn. Wat een faal weer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
Secret Story NL
Vanavond nemen wij op tv en internet om 20.00 uur twee minuten stilte in acht. Wij vinden het belangrijk om stil te staan bij vrijheid, een digitale stilte op Facebook is hierom vanzelfsprekend.
Goed gezien !! Ik had er over heen gelezen, sufkutten idd..quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vrijheid wordt morgen gevierd, vandaag Dodenherdenking, wat een sufkutten.
Hoezo is dat raarquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef ItsDidi het volgende:
Jo mag niet in zijn broek want ze zijn op tv hahahahaha rare gozer die filp.
Goed bedoeld maareh... ffailquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
Secret Story NL
Ja Philip zit tot er een weggaat opgescheept met Jo eigen schuld hij doet ook alles om niet genomineerd te worden en voor stemmen. Hij walgt vaak van haar vooral in bed moet ze vragen voor een kus of kroelen. En hij maar naar Mo kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef ItsDidi het volgende:
Jo mag niet in zijn broek want ze zijn op tv hahahahaha rare gozer die filp.
Nu kan het nog !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:26 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja Philip zit tot er een weggaat opgescheept met Jo eigen schuld hij doet ook alles om niet genomineerd te worden en voor stemmen. Hij walgt vaak van haar vooral in bed moet ze vragen voor een kus of kroelen. En hij maar naar Mo kijken.
Ze zit gewoon bijna zijn ballen te aaien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:26 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Jo houdt van mannen benen
Zelfs voor de uitzending falen ze al pijnlijk. .quote:
Dat is die hele grap, maar als ze in bed liggen gaan ze wel los.. Blijf dan ook straight en doe niks en ga dan ook gewoon apart liggen.quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 14:26[/url] schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hoezo is dat raarEr zijn mensen die het wel nog iets intereseren wat er neer word gezet op tv.
Ik denk juist dat ie het helemaal te gek vindt, maar hij doet alsof.quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 14:26[/url] schreef delfse het volgende:
[..]
Ja Philip zit tot er een weggaat opgescheept met Jo eigen schuld hij doet ook alles om niet genomineerd te worden en voor stemmen. Hij walgt vaak van haar vooral in bed moet ze vragen voor een kus of kroelen. En hij maar naar Mo kijken.
Ik denk dat hij haar gelijk dumpt als de aftiteling is begonnen met de finale.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:31 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ie het helemaal te gek vindt, maar hij doet alsof.
Ja snap wat je bedoeld maar kan me zijn reactie van net toch wel voorstellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:29 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Dat is die hele grap, maar als ze in bed liggen gaan ze wel los.. Blijf dan ook straight en doe niks en ga dan ook gewoon apart liggen.
Hahaha dat zou wel zielig zijn, maarja je moet je gevoel volgen..quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 14:32[/url] schreef delfse het volgende:
[..]
Ik denk dat hij haar gelijk dumpt als de aftiteling is begonnen met de finale.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Jo deed gisteren een poging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nu je dat zegt: Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat iemand ooit iets van Mo heeft doorverteld aan degene over wie zij het had gehad. Ze weet precies tegen wie ze wat moet zeggen.
Dat ligt eraan wie die finale wintquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden toch altijd gezegd bij stelletjes in RLSquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Ga hem sowieso volgen, al is het maar om te horen hoe mo hem gaat stalkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef sjampoeh het volgende:
die Maik is de hele tijd reclame voor zich zelf aan het maken, is het niet voor z'n hyves dan wel z'n twitter![]()
![]()
SST_Maik
ik kan weer verzoeken accepteren op hyves! heb iedereen toegevoegd waar er nog een uitnodiging van open stond http://maikbos.hyves.nl #sstnl
about 1 hour ago via Twitterrific for Mac
hey tweeps! voeg me toe op mijn eigen twitter @maikbos en hyves http://maikbos.hyves.nl #sstnl
dit account gaat nadat de show is afgelopen helaas weg! voeg me toe op @maikbos en hyves http://maikbos.hyves.nl #sstnl
about 3 hours ago via Twitterrific for Mac
Voeg me toe op @maikbos om me na Secret Story te blijven volgen!! #sstnl
about 16 hours ago via Twitter for iPhone
Misschien omdat stelletjes het goed doen bij de (ja, sorry) jongere kijkers ?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja snap wat je bedoeld maar kan me zijn reactie van net toch wel voorstellenIk trouwens ook dat Flip een beetje moeilijk doet overdag wil die niet klef doen enzo maar s'avonds als licht uit is denkt ie oooh dat ziet niemand
Ik denk gewoon echt nog steeds dat het komt doordat ie dat allemaal niet op tv wil doen ookal zijn er mensen die denken dat ie alleen maar doet alsof enzo. Kan me dat gewoon niet vooorstellen. Waarom zou ie anders zo weken achter haar aangelopen hebben als ie haar niet leuk vind
Maar welke nitwit bestempelt Joanna en Philip nu als echt stelletje? Zelfs mijn kalverliefdes waren van een volwassener, reëler niveau.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef rc_1990 het volgende:
Dat soort dingen worden toch altijd gezegd bij stelletjes in RLS
Oh ja, ik vergeet dat de doelgroep gemiddeld elf is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Ginosa het volgende:
Misschien omdat stelletjes het goed doen bij de (ja, sorry) jongere kijkers ?!
De jongere kijkers ?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar welke nitwit bestempelt Joanna en Philip nu als echt stelletje? Zelfs mijn kalverliefdes waren van een volwassener, reëler niveau.
Ja dat klopt, overdag liever niet en s'avonds wel.. Maar hij heeft gelijk op tv hoeft dat helemaal niet, ik denk pas als ze uit het huis kunnen zien of het echt wat wordt of niet.. Ja hahah je loopt niet zomaar zolang achter iemand aan.quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 14:33[/url] schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja snap wat je bedoeld maar kan me zijn reactie van net toch wel voorstellenIk trouwens ook dat Flip een beetje moeilijk doet overdag wil die niet klef doen enzo maar s'avonds als licht uit is denkt ie oooh dat ziet niemand
Ik denk gewoon echt nog steeds dat het komt doordat ie dat allemaal niet op tv wil doen ookal zijn er mensen die denken dat ie alleen maar doet alsof enzo. Kan me dat gewoon niet vooorstellen. Waarom zou ie anders zo weken achter haar aangelopen hebben als ie haar niet leuk vind
mo is pas terug in NL en woont tijdelijk bij beste vriendin natasha in gouda, maik woont bij zijn ouders in duiven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee maar stel dat ie het alleen maar voor spel had gedaan waarom dan Jo? die had een vriend en Flip wist niet dat die vriend het ging uitmaken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Misschien omdat stelletjes het goed doen bij de (ja, sorry) jongere kijkers ?!
Heeft Maik wat schnabbels, zie op zijn hyves een aantal data staan met (ik denk) discotheken erachter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef sjampoeh het volgende:
die Maik is de hele tijd reclame voor zich zelf aan het maken, is het niet voor z'n hyves dan wel z'n twitter![]()
![]()
SST_Maik
ik kan weer verzoeken accepteren op hyves! heb iedereen toegevoegd waar er nog een uitnodiging van open stond http://maikbos.hyves.nl #sstnl
hey tweeps! voeg me toe op mijn eigen twitter @maikbos en hyves http://maikbos.hyves.nl #sstnl
dit account gaat nadat de show is afgelopen helaas weg! voeg me toe op @maikbos en hyves http://maikbos.hyves.nl #sstnl
about 3 hours ago via Twitterrific for Mac
Voeg me toe op @maikbos om me na Secret Story te blijven volgen!! #sstnl
about 16 hours ago via Twitter for iPhone
De redactie vooral.... 13 weken en 3 "relaties", waarvan zelfs1 "huwelijk".quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar welke nitwit bestempelt Joanna en Philip nu als echt stelletje? Zelfs mijn kalverliefdes waren van een volwassener, reëler niveau.
Maik woont nog thuis?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Day het volgende:
mo is pas terug in NL en woont tijdelijk bij beste vriendin natasha in gouda, maik woont bij zijn ouders in duiven.
Thnxquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
mo is pas terug in NL en woont tijdelijk bij beste vriendin natasha in gouda, maik woont bij zijn ouders in duiven.
Ja pff je snapt toch wat ik bedoel!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wát moet ik op die foto zien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
Lekker op de grond je vieze maandverband verschonen, ten overstaan van heel Nederland. [ afbeelding ]
Nee pfft ik vind je punt geen hout snijden.quote:
Ik denk wel dat iedereen behalve de programmamkers wel snappen dat er geen sprake is van een echte relatie maar hoe moeten we het anders noemenquote:
Ik haal het er niet uit.quote:
Ja, precies. Ook zo overdreven. En dan die infantiele verhaaltjes over wat er in het huis gebeurt (onder het kopje 'news') daar schieten de tranen je ook van in de broek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
De redactie vooral.... 13 weken en 3 "relaties", waarvan zelfs1 "huwelijk".
Dat zou zelfs voor Amerikaanse begrippen veel en snel zijn.
Lekker boeiendquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee pfft ik vind je punt geen hout snijden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
sst hyves![]()
Sharon staat momenteel aan kop, Karim en Monique gaan redelijk gelijk op... @ Secret Story NL
Als die trend maar niet doorzet...quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
sst hyves![]()
Sharon staat momenteel aan kop, Karim en Monique gaan redelijk gelijk op... @ Secret Story NL
Karim stemmers komen meestal laat op gaan, zie vorige week en de keer met Flip en Lex.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
sst hyves![]()
Viel me gisteren ook tegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Namat het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)?show=video#comments
Vanaf 43.30 min, wat een ONSPORTIEVE reactie van Sharon, Mo knuffelt nog ff ondanks de teleurstelling, Sharon geeft geen krimp, Jo zegt nog sorry tegen Sharon en ze zegt helemaal niets, geen gefeliciteerd tegen Jo, geen dankjewel voor de sticker tegen Flip, nu komt haar WARE aard naar boven. En zij was notabene degene die tegen anderen zegt: Joh je wereld vergaat niet als je 4e word hoor, er zijn ergere dingen. Nou Sharon, steek je eigen advies nu maar in je zak en blijf in je rol van de volwassene en eerlijke en oprechte bewoner, is vast moeilijk wat dat is ze gewoon niet.
Valt aardig door de mand nu.
Ook haar doel met de prijs verandert steeds, nu weer dieren helpen.
Allemaal zieltjes winnen wat ze doet.
ja het kan idd wel zijn dat alle Mo fans (dat klinkt heel grappig) meteen zijn begonnen met stemmen en dat die van Karim dat tijdens de liveshow doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Karim stemmers komen meestal laat op gaan, zie vorige week en de keer met Flip en Lex.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
sst hyves![]()
yep!quote:
Weet echt niet wat ze wil mw. grootsmoel. Ze verdiend het niet om in de finale te staan, klaar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Namat het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)?show=video#comments
Vanaf 43.30 min, wat een ONSPORTIEVE reactie van Sharon, Mo knuffelt nog ff ondanks de teleurstelling, Sharon geeft geen krimp, Jo zegt nog sorry tegen Sharon en ze zegt helemaal niets, geen gefeliciteerd tegen Jo, geen dankjewel voor de sticker tegen Flip, nu komt haar WARE aard naar boven. En zij was notabene degene die tegen anderen zegt: Joh je wereld vergaat niet als je 4e word hoor, er zijn ergere dingen. Nou Sharon, steek je eigen advies nu maar in je zak en blijf in je rol van de volwassene en eerlijke en oprechte bewoner, is vast moeilijk wat dat is ze gewoon niet.
Valt aardig door de mand nu.
Ook haar doel met de prijs verandert steeds, nu weer dieren helpen.
Allemaal zieltjes winnen wat ze doet.
Ja maar Bart presenteert het ook alsof hij tegen kindertjes praatquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef Copycat het volgende:
Gisteren zag ik bij Net5 een paar keer een promo voor SST. "Zal een boek de liefde van Joanna en Philip redden???" oid.
Dan is je doelgroep én elf en behept met een IQ van elf.
Hey Cat, ik neem toch aan dat je deze conclusie niet voor de eerste keer trekt !quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef Copycat het volgende:
Gisteren zag ik bij Net5 een paar keer een promo voor SST. "Zal een boek de liefde van Joanna en Philip redden???" oid.
Dan is je doelgroep én elf en behept met een IQ van elf.
Het is ook de vraag wat ze met 'redelijk' gelijk opgaan bedoelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]Ik geloof het niet.
Alhoewel.... Mo is wel fakking veel in beeld bij de daily de laatste tijd
Sharon: 39,9%quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft er iemand de tussenstanden gezien?Op Hyves staat dat Sharon op kop gaat en dat Karim en Monique gelijk op gaan....
Ik zie die Mo gewoon weer het huis in gaan hoor, er wordt zo geknoeid met de stemmen..... Ze hebben ook echt de scheit aan de kijkers he?
Is meer dan 1 typefout dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef sjampoeh het volgende:
POLL
Wie is jouw favoriet?
Karim 45%
Monique 14%
Sharon 41%
dit staat op de site, zal wel een typefout zijn
Ik blijf me erover verbazen hoezeer ze kijkers onderschatten, de grootste fout die je maken kunt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Ginosa het volgende:
Hey Cat, ik neem toch aan dat je deze conclusie niet voor de eerste keer trekt !
Poll van hyves zegt toch iets andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft er iemand de tussenstanden gezien?Op Hyves staat dat Sharon op kop gaat en dat Karim en Monique gelijk op gaan....
Ik zie die Mo gewoon weer het huis in gaan hoor, er wordt zo geknoeid met de stemmen..... Ze hebben ook echt de scheit aan de kijkers he?
Ja maar dat zou bij Mo toch doelloos zijn? Ze krijgt bijna geen stemmen en dat zijn dus ook geen inkomsten. Ze gaan toch niet mensen met meer stemmers eruit gooienquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
Als Mo mag blijven dan ben ik helderziendIk zei dat Gerard moest gaan (waar) Ik zeg dat Mo blijft (zou me niks verbazen) Denk dat Karim gaat.
Ik wou nog reageren maar ik begrijp dat we klaar zijn ?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet echt niet wat ze wil mw. grootsmoel. Ze verdiend het niet om in de finale te staan, klaar...
Dan gaan Mo en Karim niet gelijk op toch? Waarom zeggen ze dat dan??quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sharon: 39,9%
Karim: 46,1%
Mo: 14%
Volgens Hyves dan hè?
Omdat dit niks te maken heeft met smsjes en telefoontjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan gaan Mo en Karim niet gelijk op toch? Waarom zeggen ze dat dan??
Omdat ze willen dat je belt of een SMS verstuurd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Stond sharon niet aan kop?quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 14:48[/url] schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jij zal dan niet bellen/sms'en en (God verhoede) ik ook niet maar ik ben bang dat er veel jongeren zich een carpaal tunnelsyndroom zitten te tikken op hun mobiel om hun favoriet er in te houden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen hoezeer ze kijkers onderschatten, de grootste fout die je maken kunt.
Wel zielig hoor, dat ze eerst een halve dag met haar dierbaren, die ze zo mist, moet doorbrengen, en dan ook nog eens samen met Maik dat hele eind naar dat hotel bij Gouda (of waar dan ook) moet reizen.quote:Op woensdag 4 mei 20;11 14:46 schreef Day het volgende:
[..]
yep!
Mo slaapt naast die vriendin en wil waarschijnlijk nog niet neuken in huis van schoonouders, dus vandaar hotel.
Is het jullie ook opgevallen hoe graag ze haar familie, die ze zoooo mist, wil zien?
Alsof hun die paar stemmers uitmaakt (kun je wel zien aan Gerard) Zij hebben een bepaald beeld voor zich wie er in de finale staan (weet hun gedachtegang niet, maar denk dat ze vooral rekening houden met de breezertjes)quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat zou bij Mo toch doelloos zijn? Ze krijgt bijna geen stemmen en dat zijn dus ook geen inkomsten. Ze gaan toch niet mensen met meer stemmers eruit gooien
Ja maar ik ga er nog steeds vanuit dat Geer gewoon echt de minste stemmen had hoor ;hoe graag ik hem er ook ingehouden had. Maar het verschil tussen Karim en Mo is volgens mij meer dan een paar stemmen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alsof hun die paar stemmers uitmaakt (kun je wel zien aan Gerard) Zij hebben een bepaald beeld voor zich wie er in de finale staan (weet hun gedachtegang niet, maar denk dat ze vooral rekening houden met de breezertjes)
Ja want die denken ook dat gratis smsjes ook echt gratis zijn als je ze stuurt aan Net5quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Jij zal dan niet bellen/sms'en en (God verhoede) ik ook niet maar ik ben bang dat er veel jongeren zich een carpaal tunnelsyndroom zitten te tikken op hun mobiel om hun favoriet er in te houden.
Scheelt dat ze vaak beltegoed hebben en geen abonnementquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja want die denken ook dat gratis smsjes ook echt gratis zijn als je ze stuurt aan Net5
Ach ja......Wat jij wilt joh!! Het gaat er echt niet eerlijk aan toe daar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er nog steeds vanuit dat Geer gewoon echt de minste stemmen had hoor ;hoe graag ik hem er ook ingehouden had. Maar het verschil tussen Karim en Mo is volgens mij meer dan een paar stemmen hoor
Oh ja, dat meisje met 300 gratis SMSjes. Die schrikt zich straks rot.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ja want die denken ook dat gratis smsjes ook echt gratis zijn als je ze stuurt aan Net5
Nou......ik ken heel veel meisjes van 10/11 met een BB met abonnement hoor...Die ouders komen me aan het betalen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef Roguee het volgende:
[..]
Scheelt dat ze vaak beltegoed hebben en geen abonnement
nee dat zeg ik toch helemaal niet? Ik geloof zeker wel dat ze proberen om kijkers te beinvloed etc. en ook als het verschil niet groot is met stemmen dat ze dan gewoon zelf bepalen. Het enige wat ik zeg is waarom zouden ze iemand met veel meer stemmen (wat meer geld opleverd) eruit gaan gooien. Ik snap daar het nu niet van dat is toch niks negatiefs naar jou ofzooquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ach ja......Wat jij wilt joh!! Het gaat er echt niet eerlijk aan toe daar.
Ja, sorry RC_1990. Ik denk ook dat je dan een beetje naiëf bent hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ach ja......Wat jij wilt joh!! Het gaat er echt niet eerlijk aan toe daar.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat meisje met 300 gratis SMSjes. Die schrikt zich straks rot.
Jezus serieus? Ernstig dit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou......ik ken heel veel meisjes van 10/11 met een BB met abonnement hoor...Die ouders komen me aan het betalen..
Ja dat word al de hele tijd gezegdquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ja, sorry RC_1990. Ik denk ook dat je dan een beetje naiëf bent hoor
Papa en mama vooral, dat kind was aan de nickname te zien 15 ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet aangesproken hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
nee dat zeg ik toch helemaal niet? Ik geloof zeker wel dat ze proberen om kijkers te beinvloed etc. en ook als het verschil niet groot is met stemmen dat ze dan gewoon zelf bepalen. Het enige wat ik zeg is waarom zouden ze iemand met veel meer stemmen (wat meer geld opleverd) eruit gaan gooien. Ik snap daar het nu niet van dat is toch niks negatiefs naar jou ofzoo
Die zullen dan toch wel een belplafond hebben?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Papa en mama vooral, dat kind was aan de nickname te zien 15 ofzo
Dat wordt een rekening van zo'n ¤ 250,= gok ik
Sms is duurder dan een gewone sms in progammas .quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
tis n lekker ventjequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:27 schreef Chanel5 het volgende:
Stelletje idioten hebben Sec een string aangedaan
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |