dat je zelfst met de streams een vertekend beeld kunt creërenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:10 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met het beeld dat kijkers hebben van Mo te maken?
Ik hoop toch echt niet dat ik die in Gouda op een terrasje tegenkom eigenlijk...quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:10 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Denk dat het Mo heel erg gaat tegenvallen als ze op straat wordt herkend (met alle gevolgen vandien).
Als je bijna 24/7 kijkt?? Denk dat je dan een redelijk goed beeld krijgt hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat je zelfst met de streams een vertekend beeld kunt krijgen
woont ze in gouda ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet dat ik die in Gouda op een terrasje tegenkom eigenlijk...
Onzin dus want ookal is Jo vaker op de streams mensen kunnen toch precies zien hoe ze is en wat ze doet? Juist nog beter als ze vaak op de streams te zien isquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat je zelfst met de streams een vertekend beeld kunt krijgen
Nee, komt meteen je biertje weer omhoog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet dat ik die in Gouda op een terrasje tegenkom eigenlijk...
weet je gelijk waar je het kan latenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:16 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nee, komt meteen je biertje weer omhoog.
och jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:16 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Onzin dus want ookal is Jo vaker op de streams mensen kunnen toch precies zien hoe ze is en wat ze doet? Juist nog beter als ze vaak op de streams te zien isIk zou niet weten waarom je een vertekend beeld van iemand krijgt als ze minder vaak op de streams te zien is?
Die gaat straks weer janken dat zij geen post van Rôwwen Hezze heeft gehad. (idd, ik weet niet hoe je de naam van die band schrijftquote:
Ik weet het niet meer, ik dacht Limburg en begreep dat Maik een hotel in de buurt van Gouda moest boeken, maar nou lees ik hier ook dat ze zelf in Gouda woont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |