abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:47:36 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96335207

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: 15% off Brainwavz:
SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:
SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_96335301
Goede keuze van de TT :Y
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:06:12 #3
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96335936
quote:
16s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Volgends mij werken ze nog 15 minuten en dan stoppen ze.. 6 uur in china :')
En hij staat nu op de site al op ofline hehe..
Godver :')
pi_96335949
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Eenskijken het volgende:
Goede keuze van de TT :Y
Ja :Y
pi_96336334
Deze volg ik
Huh?
pi_96340572
ergens leuke gadgets beschikbaar voor in de auto ?

'k zie voornamelijk splitters of van sigaretten dingen naar usb etc etc.
zag ooit van die haakje dat je aan je rugleuning hang en daar flesjes kon instoppen, zulke dingen zijn zel handig :p
pi_96341444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Donders het volgende:
Deze volg ik
Welkom ^O^
pi_96342608
Nog een recommender hier op fok? Voor bic, over n maand n epad bestellen
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:22:41 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96344081
Zie Sig :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_96347064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef mtchel112 het volgende:
Nog een recommender hier op fok? Voor bic, over n maand n epad bestellen
je mag die van
Mij ook gebruiken. alxzhu

[ Bericht 1% gewijzigd door alxzhu op 04-05-2011 16:44:41 (Nickname was genoeg) ]
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
pi_96347629
Weet iemand nog op welke site je die us-eu stekker adapter voor 1 cent kon bestellen? Misshien nog meer leuke 1 cent deals??? Alvast bedankt.

Heb gister hopelijk een superfelle zaklamp besteld. Na veel onderzoek blijkt de Ultrafire C1 XM-LT6 van DX voor $20,70 de beste prijs-kwaliteit verhouding te hebben. De batterijen hiervoor heb ik bij BIC vandaan.

[ Bericht 44% gewijzigd door alxzhu op 04-05-2011 16:58:33 ]
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
pi_96347741
Bijna anderhalve dollar voor je euro ^O^
pi_96349007
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef alxzhu het volgende:
Weet iemand nog op welke site je die us-eu stekker adapter voor 1 cent kon bestellen? Misshien nog meer leuke 1 cent deals??? Alvast bedankt.

Die heeft nooit in de 1 cent deal gestaan. Kijk eens op eBay met een beetje geluk kan je er één winnen voor een paar cent.
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:40:47 #14
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_96349567
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
1,48 idd, lekkerrrr!
als je wat duurs wilt kopen, dan moet je t nu doen.. snelle bezorging, geen wachtrijen en lage dollar ;-)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_96349737
Wat is nu ongeveer de gemiddelde snelheid van een pakketje uit hongkong? Mijn laatste was 8 dagen

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 17:45:04 ]
pi_96350437
iemand die nog beetje leuke telefoon weet met qwerty? ik weet dat het geen super telefoons zijn uit china, maar als het kan bellen,sms, en er leuk uitziet vind ik het best. (camera valt natuurlijk niks van te verwachten maar het liefst ook erop)
Moeten zij weten
pi_96350870
Vanmiddag een Archos 43 internet tablet gekocht met de gedachte dat ik makkelijk een mooi hoesje kon kopen. Dat valt echter vies tegen. De enige normale hoesjes die ik kan vinden zijn de originele archos hoesjes van 23 ¤. Kan iemand iets vinden in China? Mij lukt het namelijk niet.

Het hoesje moet er een beetje strak uitzien en met inhoud in mijn broekzak passen.
pi_96350997
Die van iBood? Dat kun je toch geen tablet noemen, het is een telefoon die niet kan bellen. En dat alles met een resistief scherm :{.
pi_96351098
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef UncleSam het volgende:
Die van iBood? Dat kun je toch geen tablet noemen, het is een telefoon die niet kan bellen. En dat alles met een resistief scherm :{.
Die van ibood ja. Ik heb hem gekocht om lekker mee te browsen in de klas, beetje spelletjes doen(geen multitouch spellen) en muziek luisteren met een goede kwaliteit. Niet om mee te bellen. Trouwens, normaal betaal je voor een dergelijke telefoon met zulke hardware minstens een 3-voudige
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:11:51 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96353878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef ElmoFan het volgende:
Wat is nu ongeveer de gemiddelde snelheid van een pakketje uit hongkong? Mijn laatste was 8 dagen
Hier ook, gisteren pakje die er 10 dagen over heeft gedaan (maar die gestempeld was op 27-4)
En vandaag mijn wayver zonnebril binnen, heeft er inc verzending 8 dagen over gedaan.
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:19:08 #21
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_96354288
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
normaal zou ik blij zijn hier mee :(, maar tegenwoordig krijg ik me salaris in dollars :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_96354610
en we wachten nog steeds op shirt besteld op 6 april, bijna een maand dus :(
pi_96359473
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef Syphixx het volgende:
en we wachten nog steeds op shirt besteld op 6 april, bijna een maand dus :(
idem, maar dan 8 april... ziet er slecht uit voor ons. Wat heeft pandawill of de post met onze pakjes gedaan :(
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:58:55 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96360147
Wacht nog op eBay audiogear (headphones, mics, cables), M2 van Brainwavz, Focal Price pief-paf-poef-ding, Kat in box spaarpot van Pandawill, eBay gitaarsnaren, eBay #11 720p cam, DX worlds smallest 720p cam, 2 x 8GB Class 10 MicroSD eBay. :Z Ik houd niet van wachten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:05:28 #25
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96360528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Wacht nog op eBay audiogear (headphones, mics, cables), M2 van Brainwavz, Focal Price pief-paf-poef-ding, Kat in box spaarpot van Pandawill, eBay gitaarsnaren, eBay #11 720p cam, DX worlds smallest 720p cam, 2 x 8GB Class 10 MicroSD eBay. :Z Ik houd niet van wachten. [ afbeelding ]
Koop je geheugen dan ook in Nederland w/
Hier werkt mijn kaartje goed, lekker snel binnen ~O>
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:10:28 #26
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_96360803
iemand ook een shop of ebay link waar je grote super soakers kan kopen zonder verzend kosten?
morgen weer geld dat ga ik dan direct om zetten in dollars op paypal en dan lekker iets groots kopen.
BAM dit is 3KB
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:15:24 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96361088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Koop je geheugen dan ook in Nederland w/
Hier werkt mijn kaartje goed, lekker snel binnen ~O>
;( Ik ben begin juni weer eens daar.
En ik heb ze verder niet nodig voor ik m'n cams heb.
Dus dan liever goeiakoop uit en wat wachten, omdat ik toch moet wachten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:16:58 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96361211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Loll het volgende:
iemand ook een shop of ebay link waar je grote super soakers kan kopen zonder verzend kosten?
morgen weer geld dat ga ik dan direct om zetten in dollars op paypal en dan lekker iets groots kopen.
Water gun, squirt gun of spray gun, niet op 'supersoaker' zoeken. ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:17:58 #29
304381 Loll
pi_96361274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Water gun of spray gun, niet op 'supersoaker' zoeken. ;)
gewoon water pistool maakt niet wat denk maar wat er hier in nl in de winkel staat dat is meestal alle 2.

[ Bericht 25% gewijzigd door shiz op 04-05-2011 21:20:41 ]
BAM dit is 3KB
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:19:10 #30
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96361356
Ze is weer terug _O-

Ingrediënten onbekend :P

Even een paar inkopen om wat dames mee in bed te lokken :Y

woensdag 4 mei 2011 @ 21:19:29 #31
304381 Loll
pi_96361374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:17 schreef Loll het volgende:

[..]

gewoon water pistool maakt niet wat denk maar wat er hier in nl in de winkel staat dat is meestal alle 2.
iemand die ook weet hoe ver je met deze nachtkijker kan kijken http://www.buyincoins.com(...)rs-product-3804.html heb het verrekijker principe nooit begrepen.
BAM dit is 3KB
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:20:59 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96361505
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:17 schreef Loll het volgende:

[..]

http://chinaprices.us/ DX results:
http://www.dealextreme.co(...)mid-28590?r=88474882
http://www.dealextreme.co(...)gun-43621?r=88474882
Oops, quote en editknop door de war gehaald

Zoek ook bij deze: http://chinacheep.com/ , geeft wat andere resultaten nog erbij.

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 04-05-2011 21:28:47 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:22:02 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96361582
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef Loll het volgende:

[..]

iemand die ook weet hoe ver je met deze nachtkijker kan kijken http://www.buyincoins.com(...)rs-product-3804.html heb het verrekijker principe nooit begrepen.
Night vision betekent bij die dat 'ie een led heeft. Zal niet meer dan een sleutelhangerzaklampje aan licht geven. Kortom: novelty item: je hebt er niks aan.
pi_96361585
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Ik houd niet van wachten. [ afbeelding ]
Ik ook niet
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:38:53 #35
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_96362635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
Ingrediënten onbekend :P
Zal wel weer Fukushima zeewater inzitten. ;(

Ik weet niet wak moet kopen. Wil graag een android tablet en de koersen staan vrij gunstig nu, maar krijg toch spijt van zo'n chinatablet denk ik. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:45:21 #36
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_96362992
quote:
15s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik weet niet wak moet kopen. Wil graag een android tablet en de koersen staan vrij gunstig nu, maar krijg toch spijt van zo'n chinatablet denk ik. :')
http://www.dealextreme.co(...)-otg-micro-usb-58806

Of: http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770
Die heb ikzelf ;)
Hier ga je echt geen spijt van krijgen :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:47:14 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96363112
quote:

[..]

My thoughts exactly. _O-

Mja, ligt aan je budget. Als je voor onder 150 euro klaar wil zijn en geen tweedehandsje wilt, is er niet veel andere keus dan een Dropadje of een Superfly III (of hoe heet dat ding) uit Gina. :P Anders zeker naar een Archos of POV kijken. Als je budget toereikend is zeker overwegen waard even wachten of Acer/Asus/Samsung/... met iets moois komt waar Honeycomb op staat. ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:51:45 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96363359
quote:

[..]

Dropad A8 is echt goed te doen (al heb ik hem maar 10 min beetgehad)
;) vind het wel vergelijkbaar met een archos 7o :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:02:00 #39
48067 neo2000
pi_96364053
Ja, ik wil iig geen resistive scherm, maar denk dat ik gewoon nog even wacht op de honeycomb tablets. is zo zonde als zo'n ding na x weken stuk gaat, sta je dan met je China tablet. Leg ik liever 100 euro extra weg voor een tablet met garantie..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_96364503
Buy in coins blijft leuk met die pakket foto's :P :

Als die bevalt misschien maar zo'n 720P versie met sd kopen, ik hoef niet direct 30 euro voor weg te gooien.
pi_96364593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Iemand91 het volgende:
Buy in coins blijft leuk met die pakket foto's :P :
[ afbeelding ]

Als die bevalt misschien maar zo'n 720P versie met sd kopen, ik hoef niet direct 30 euro voor weg te gooien.
Leuk gedaan bij State ^O^
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:25:41 #42
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96365617
Zo'n 1 cent deal massaal rondsturen naar willekeurige adressen met het bericht, opschieten kut postbode.
Lekker rellen veroorzaken ~O>
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:30:32 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96365894
Nog 3 dingen onderweg die deze/volgende week binnen komen, maar weer eens rondkijken voor wat nieuw spul.

Ook maar eens even wat earphones kopen bij mp4nation. Welke kopjes zijn voor 15 dollar goed te harden?

OT: iemand ervaring met pakjes (aangetekend) uit Engeland? Hoelang duurt dat +-

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 04-05-2011 23:09:01 ]
pi_96368749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef RobertNL het volgende:
Nog 3 dingen onderweg die deze/volgende week binnen komen, maar weer eens rondkijken voor wat nieuw spul.

Ook maar eens even wat earphones kopen bij mp4nation. Welke kopjes zijn voor 15 dollar goed te harden?

Meestal niet zo lang, ongeveer 3 dagen bij mij meestal.
Ik weet niet waneer je hem heb besteld?
Want ik verwacht ook momenteel een pakketje uit Engeland van vorige week, maar de post was daar 4 dagen dicht door die bruiloft enz.
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:34:28 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96369415
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:21 schreef nielsvdplas het volgende:

[..]

Meestal niet zo lang, ongeveer 3 dagen bij mij meestal.
Ik weet niet waneer je hem heb besteld?
Want ik verwacht ook momenteel een pakketje uit Engeland van vorige week, maar de post was daar 4 dagen dicht door die bruiloft enz.
Pakje wordt morgen verzonden, als verzekerd aangetekend pakket ;)

Meeste dingetjes die nu in bestelling staan in China zijn voor het pakketje (eee pad Transformer) ^^
  donderdag 5 mei 2011 @ 00:16:43 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96371307
Btw, voor oordopjesliefhebbers. Ik volg een Spaans forum dat ook die limited couponactie bij MP4Nation destijds in de gaten hield. Die hebben het nu over http://xears.com/en/Xears_Produkte.html , met 'KLANGFUZZIS' is elk setje oordopjes, dus ook die van haast 60,- -> 25 euro.
pi_96371744
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:16 schreef shiznuts het volgende:
Btw, voor oordopjesliefhebbers. Ik volg een Spaans forum dat ook die limited couponactie bij MP4Nation destijds in de gaten hield. Die hebben het nu over http://xears.com/en/Xears_Produkte.html , met 'KLANGFUZZIS' is elk setje oordopjes, dus ook die van haast 60,- -> 25 euro.
wow thnx man. iemand ervaring met die oortjes? zien er opzich wel netjes uit. maar kheb pas ook al die brainwaivz alpha's besteld dus kzit te twijfelen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 00:32:07 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96371964
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:27 schreef ebutyouyou het volgende:

[..]

wow thnx man. iemand ervaring met die oortjes? zien er opzich wel netjes uit. maar kheb pas ook al die brainwaivz alpha's besteld dus kzit te twijfelen.
Als je op xears de Duitse taal selecteert, kun je ook beschrijvingen lezen. Lijkt dat de Raz van MP4Nation daar bij xears Thomas is. Ze zeggen dat die Thomas het had over goeie c100i-oortjes, maar dat die niet gelist staan. De FIPO in dat topic heeft 'n3i + TD II' (twee duurste en nog leverbare modellen) besteld. Kijk verder ook ff bij de customer feedback. Ziet er inderdaad wel oerdegelijk uit en worden vanuit Duitsland verscheept, dus dat zal rap aankomen ook.
pi_96372467
New arrivals bij DX; #1, #2, die eerste is best geinig.
Maar moesten ze er nog echt Chinees bij op zetten? :{w
pi_96374306

Vandaag bestelling binnen gekregen van pandawill die gepost was op 26 april.
had order geplaatst van de 20 $ coupon die ik had gekregen van een refund.

Sinaasappel peller/opener

Had hem erbij gedaan om aan de 20 $ te komen.
maar werkt verbazingwekkend ook nog :P, en is best handig!

RJ11/12/45 crimper Netwerk Tool

Voelt goed en stevig aan en doet zijn ding. ( echter zijn ze wel stukje goedkoper op ebay te krijgen.. pandawill $11.39 op ebay staan ze al rond 6$.

En heb al een Netwerk crimper; alleen ligt die ergens bij mn broer ofzo :P

38 in 1 schroevendraaier set

Voelt ook stevig aan, niet zoals ik wel is heb gezien van die bijna plastic troep.
Komt in een handig doosje, wat als je hem opend de bitjes naar je toe draait zodat je ze makkelijk kunt pakken.

Vrijwel van elke soort wel een bitje in de meest gebruikte formaten beschikbaar.
Magnetische bitjes, ook een pluspuntje( hebben ook niet alle goedkopere setjes)
Verlengstukje is ook wel handig.
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:43:35 #51
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96375536
quote:
Als het aan die Spanjaarden ligt kopen we straks helemaal niets meer in Europa }:|

Deze type riemen zijn trouwens mooie producten. Goede brede dikke band en de buckle zit goed in elkaar :Y Bij Jack goedkoop verkrijgbaar, nog geen 5 euro *O*

donderdag 5 mei 2011 @ 08:20:06 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96375784
quote:
Ok, zal er eens naar kijken ;)

OT: Die BIC kat (usericon) is briljant!

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 05-05-2011 09:30:21 ]
pi_96376453
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:30 schreef RobertNL het volgende:

ik heb ook nog 2 bestellingen uit engeland, maar bij mijn laatste duurde het een week.
pi_96377473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 02:06 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag bestelling binnen gekregen van pandawill die gepost was op 26 april.
had order geplaatst van de 20 $ coupon die ik had gekregen van een refund.

Sinaasappel peller/opener

Had hem erbij gedaan om aan de 20 $ te komen.
maar werkt verbazingwekkend ook nog :P, en is best handig!

RJ11/12/45 crimper Netwerk Tool

Voelt goed en stevig aan en doet zijn ding. ( echter zijn ze wel stukje goedkoper op ebay te krijgen.. pandawill $11.39 op ebay staan ze al rond 6$.

En heb al een Netwerk crimper; alleen ligt die ergens bij mn broer ofzo :P

38 in 1 schroevendraaier set

Voelt ook stevig aan, niet zoals ik wel is heb gezien van die bijna plastic troep.
Komt in een handig doosje, wat als je hem opend de bitjes naar je toe draait zodat je ze makkelijk kunt pakken.

Vrijwel van elke soort wel een bitje in de meest gebruikte formaten beschikbaar.
Magnetische bitjes, ook een pluspuntje( hebben ook niet alle goedkopere setjes)
Verlengstukje is ook wel handig.
Die schroevendraaierset/bitset had ik ook, die was binnen 2 dagen naar de klote =(
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:59:53 #55
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96377579
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Die schroevendraaierset/bitset had ik ook, die was binnen 2 dagen naar de klote =(
Was ie niet van echte chroom vanadium staal gemaakt :D

[ Bericht 5% gewijzigd door monkeybrain op 05-05-2011 10:21:29 ]
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:21:27 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96378166
Pandawill:

SPOILER
Echt die livechat bij pandawill -.-'' vraag ik wat over die zonnebril zeggen ze

Shopie: Are you: Tokko1....@......
Ik: No i am not Tokko1....@...
Shophie: Are you: Thomas
Ik: No i am not Thomas

Echt WTF, ze geven ook zomaar e-mail adressen weg aan vreemden blijkbaar :)

Heb nu al 4 keer mijn e-mail gegeven en ze kunnen het blijkbaar niet vinden :o

Edit 2:

Wie helpt me even met chinglish:
sorry for the trouble ,if you get the coupon, later we will give you coupon ,if you get sunglasses, we will send you sunglasses ,

Naar slechts 30 minuten het antwoord op mijn vraag:

we will send you soon ,maybe tomorrow

[ Bericht 31% gewijzigd door RobertNL op 05-05-2011 10:35:08 ]
pi_96381933
Ik heb twee dagen geleden iets besteld bij focalprice zonder account aan te maken. Nu heb ik betaald via Paypal maar staat daar niks in de omschrijving van wat voor soort product. Ik heb geen orderbevestiging gekregen van dat ie verstuurd is.. of duurt dat allemaal wat langer dan twee dagen.?
pi_96381993
makkelijkst is om toch nog even een FP account te maken, dan staat ie er dan wss wel tussen. En het zou wel binnen 2 dagen geregeld moeten zijn ja.
pi_96382360
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:03 schreef Eenskijken het volgende:
makkelijkst is om toch nog even een FP account te maken, dan staat ie er dan wss wel tussen. En het zou wel binnen 2 dagen geregeld moeten zijn ja.
Ok account aangemaakt, nu staan er wel bepaalde points op ( a la het bedrag) maar zie geen order erin staan :')
pi_96382671
wel hetzelfde emailadres gebruikt?
pi_96382844
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:24 schreef Eenskijken het volgende:
wel hetzelfde emailadres gebruikt?
yes maar ik heb ander paypal adres.. heb daar ook al account mee gemaakt maar zie niks.
Ik heb ze al een mail gestuurd, als ik geen reactie krijg dan vraag ik me geld gewoon terug via PP, no problem
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:06:22 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96384195
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ok, zal er eens naar kijken ;)

OT: Die BIC kat (usericon) is briljant!
Ja, gaaf hè.

Btw. Van het postagentschap de vraag of ik de rekening (Paypal + eBay)-rekening van m'n bestelde waren onder 'electronics' uit Guangzhou China kan delen met ze. :') Ik heb toch geen modderfokking idee welk item ze nu precies bedoelen, elke van de 8 orders kan ja in die categorie vallen. Fijn. :|W

Gitaarsnaren waren trouwens supersnel. Uit Australië weliswaar. D'addario EZ900 bronze, die ze ook bij DX hebben (was de inspirazi, ben toen alleen verder gaan kijken of 'ie elders goedkoper was). Zaterdag besteld. Vanmorgen in huis! :o _O_
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:04:39 #63
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_96389398
Die reviews op BIC :').

Een badminton shuttle met een lampje erin:

''This innovative idea gives good chances to now a days busy people to play at night without any trouble . The light of this Shuttlecock can identified very easily at night. consume very little energy and battery can stay very long period.''
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:05:04 #64
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_96389416
dubbelpost
pi_96389793
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Koen. het volgende:

''This innovative idea gives good chances to now a days busy people to play at night without any trouble . The light of this Shuttlecock can identified very easily at night. consume very little energy and battery can stay very long period.''
Maar waar kan ik dan mijn verlichte badmintonracket kopen?
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:22:02 #66
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96390243
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Koen. het volgende:

Dat was ik. :@ Echt superpraktisch.
Trouwens niet aan te raden als je wat drank ophebt of er aardig wat wind staat.
pi_96390412
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Precies dezelfde van pandawill? staan er meerdere op he..

lijkt me sterk dat deze zomaar kapot gaan, deze voelt juist in vergelijking met andere setjes stevig aan! net ff pctje open gedraaid om stof te verwijderen etc, en werkt prima.
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:58:30 #68
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_96394332
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:21 schreef RobertNL het volgende:
Edit 2:

Wie helpt me even met chinglish:

http://www.engrish.com/
;)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_96395649
Even een complimentje voor DX en de verzendtijden, alle pakketjes van eind april heb ik nu al binnen! :D
  donderdag 5 mei 2011 @ 17:50:11 #70
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96396181
Lekker suf maar ik bestel dus nooit iets via taobao. Nog steeds deze 2 dames de beste?

superbservice.tiffany@gmail.com

superbservice.bonny@gmail.com

Even een paar extra riemen bestellen :Y
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:49:22 #71
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96398119
Vraagje aan de kenners - welke is dit? http://link.marktplaats.nl/446772985
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:00:54 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96398466
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Vraagje aan de kenners - welke is dit? http://link.marktplaats.nl/446772985
Wat is wat? :P Het aangeboden product?
Lijkt me een Flip MinoHD 4GB in Chrome.
Zijn volgens mij geen neppers van op de markt.
Wel is er goedkoper aan te komen via eBay, dunkt me.
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:02:36 #73
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96398518
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat is wat? :P Het aangeboden product?
Lijkt me een Flip MinoHD 4GB in Chrome.
Zijn volgens mij geen neppers van op de markt.
Wel is er goedkoper aan te komen via eBay, dunkt me.
Oh ik dacht dat het een of ander Chinees prul van een paar dollar was. Het is wel een echt merk dan?

Niet dat ik er interesse in heb, was gewoon benieuwd hoeveel winst zij erop dacht te maken maar dan zal wel meevallen dan. :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:12:55 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96398917
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat het een of ander Chinees prul van een paar dollar was. Het is wel een echt merk dan?

Niet dat ik er interesse in heb, was gewoon benieuwd hoeveel winst zij erop dacht te maken maar dan zal wel meevallen dan. :P
Ja, nou ja. Ik weet dat 'ie erg populair is onder YouTubers om (daily) Vlogs (video blogs) mee te draaien. Ondersteunt makkelijke insta-upload-youtube-feature geloof ik en is natuurlijk vrij compact. Kwaliteit is ok, het is de eenvoud die de Flip-cams zo succesvol hebben gemaakt. Maar tijden veranderen en mensen hebben behoefte aan betere kwaliteit en telefoons van tegenwoordig over gelijke of betere kwaliteit en mogelijkheden beschikken dan zo'n Flip-cam. Dus mensen gebruiken eerder hun telefoon die ze dan toch bij hebben (iPhone-vlogs) of gebruiken een echt degelijke camera.

Volgens mij hebben ze een week of twee geleden ook aangegeven ermee te stoppen. Ik denk dat die markt inmiddels wel opgedroogd is.
-edit- Linkske: http://news.cnet.com/8301-30686_3-20053075-266.html
pi_96400383
kwil m'n t-shirt :(
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:58:21 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96400909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, nou ja. Ik weet dat 'ie erg populair is onder YouTubers om (daily) Vlogs (video blogs) mee te draaien. Ondersteunt makkelijke insta-upload-youtube-feature geloof ik en is natuurlijk vrij compact. Kwaliteit is ok, het is de eenvoud die de Flip-cams zo succesvol hebben gemaakt. Maar tijden veranderen en mensen hebben behoefte aan betere kwaliteit en telefoons van tegenwoordig over gelijke of betere kwaliteit en mogelijkheden beschikken dan zo'n Flip-cam. Dus mensen gebruiken eerder hun telefoon die ze dan toch bij hebben (iPhone-vlogs) of gebruiken een echt degelijke camera.

Volgens mij hebben ze een week of twee geleden ook aangegeven ermee te stoppen. Ik denk dat die markt inmiddels wel opgedroogd is.
-edit- Linkske: http://news.cnet.com/8301-30686_3-20053075-266.html
Je hebt echt vrachten van dit soort goedkope HD camera's van bekende merken, daar kan je gsm niet tegenop. Ik denk eerder dat ze de concurrentie niet meer aankunnen.

Ik zit er zelf ook naar te kijken, voor onder de 100 euro is het leuk spul.

[ Bericht 3% gewijzigd door monkeybrain op 05-05-2011 20:05:55 ]
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:07:00 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96401332
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef Syphixx het volgende:
Ja, ga huilen, dan heb je 'em sneller. :6
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je hebt echt vrachten van dit soort goedkope HD camera's van bekende merken, daar kan je gsm niet tegenop. Ik denk eerder dat ze de concurrentie niet meer aankunnen.

Ik zit er zelf ook naar te kijken, voor onder de 100 euro is het leuk spul.

[ afbeelding ]
Mèh. Daar word ik niet blij van niet. :P Beter iets meer uitgeven voor iets oerdegelijks. Beste is eigenlijk een Bridgecamera of dSLR met Full HD. Voor zo'n handheld pistoltype cam zou ik een Xacti aanraden. Verder zijn Panasonic, Sony en Canon wel vooraanstaand en aan te raden als gewone camcorders.
pi_96401466
Ik zit ook met volle verwachting op 8 pakketjes te wachten :')
pi_96401892
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef Syphixx het volgende:
Ik wacht nu ook elke dag met smart tot de postbode langs komt :P
Hoe reëel is de kans dat het überhaupt nog komt? Ik denk niet veel veel mensen hier ooit zo lang hebben moeten wachten op pandawill.
pi_96401989
Gisteravond iets bij BiC gekocht en er staat nu al dispatched :o met foto :3
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:21:35 #81
48067 neo2000
pi_96402080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 07:43 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als het aan die Spanjaarden ligt kopen we straks helemaal niets meer in Europa }:|

Deze type riemen zijn trouwens mooie producten. Goede brede dikke band en de buckle zit goed in elkaar :Y Bij Jack goedkoop verkrijgbaar, nog geen 5 euro *O*

[ afbeelding ]
Deze is ook wel sjiekjes, zullen ze vast ergens anders ook wel hebben schat ik zo. Degelijk spul inderdaad.
pi_96402349
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gisteravond iets bij BiC gekocht en er staat nu al dispatched :o met foto :3
Die van mij was ook in 1.5 dag op dispatched. Maar verzenden duurt nog veruit het langst altijd dus het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit.

Trouwens filmen met dSLR schijnt niet zo geweldig te zijn (denk o.a. aan vorm van camera).
Daarom heb ik ook geen moeite ermee dat m'n pas gekochte Canon 350D niet kan filmen.

EDIT: laten ze die 720P keychains maar bij eBay op auctions doen, en dan starten vanaf een euro of 5 :P .
Ergens weet ik niet of ik blij ben met degene die ik nu van BIC moet krijgen of toch beter voor de 720P gegaan moest zijn, maar dan komt het aspect ¤ weer dus zo erg is het misschien ook niet...
pi_96402909
vandaag weer pakketje binnen met angry bird knuffeltjes van pandawill.

Was stukken eerder verzonden dan mijn vorige bestelling bij pandawill ( die schroevendraaier set etc)
maar krijg hem dus wel later binnen :P

ze hangen nu achter in de auto :)
pi_96405487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef Downstar het volgende:
vandaag weer pakketje binnen met angry bird knuffeltjes van pandawill.

Was stukken eerder verzonden dan mijn vorige bestelling bij pandawill ( die schroevendraaier set etc)
maar krijg hem dus wel later binnen :P

ze hangen nu achter in de auto :)
zeg ff wanneer je 't besteld hebt :P
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:36:09 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96407054
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Deze is ook wel sjiekjes, zullen ze vast ergens anders ook wel hebben schat ik zo. Degelijk spul inderdaad.
Handig zo'n politie riem om illegale Bulgaarse prostituees mee op te pikken in je auto. Schrikken zich een hoedje als ze in je kruis graaien, gratis afwerken anders mee naar het bureau :Y)
pi_96409600
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, ga huilen, dan heb je 'em sneller. :6

[..]

Mèh. Daar word ik niet blij van niet. :P Beter iets meer uitgeven voor iets oerdegelijks. Beste is eigenlijk een Bridgecamera of dSLR met Full HD. Voor zo'n handheld pistoltype cam zou ik een Xacti aanraden. Verder zijn Panasonic, Sony en Canon wel vooraanstaand en aan te raden als gewone camcorders.
Dan zou ik voor een Bridge camera gaan, waarom? Hierom. ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:03:17 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96413075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dan zou ik voor een Bridge camera gaan, waarom? Hierom. ;)
Voor video is het beste een camcorder van over de 1000 euro (Sony NEX, HXR, HVR, Canon Pro XL2, Panasonic AG). :P Maar dat is nu eenmaal niet voor iedereen de standaard optie. The next best thing is dan om een dSLR te nemen, zeker wanneer je op graag ook foto's schiet en van tripods gediend bent. Opnamen in duisternis met hoge iso-waarden, geweldige hoeveelheid aan handmatige inputs die je kunt geven, aperature, shutter, focus... Populaire camera's om video's mee te schieten zijn dan ook de 60D, 7D en de EOS 5D MkIV. 1920x1080 en dat ook nog eens in 60 fps, wat het uitermate geschikt maakt voor slomo's. Er is vaak ook een line-in voor mic-input en anders onboard stereo-opname van geluid. Veel voordelen dus. Er is gewoon geen betere manier om licht vast te leggen dan met de sensor, lenzen en technieken van een dSLR en dat geldt niet alleen voor foto's. Het nadeel alleen is ten eerste de prijs en ten tweede het gewicht en de inname van ruimte. Verder kun je misschien met een 18-55mm binnenshuis leuke dingetjes schieten, maar ga je op Safari en zie je een leeuw een zebra aanvallen, dan wil je die actie snel dichtbij halen natuurlijk.

Dan komen we dus al gauw bij de superzooms, ofwel bridgecamera's. Die bieden veel meer handmatige inputs dan eenvoudige point-and-shoot compact camera's en camcorders wat dat betreft, maar hebben niet de noodzaak om extra lenzen mee te slepen of hoeven te verwisselen. Het apparaat is vrijwel geschikt voor elke situatie. Het hebben van zo'n all-in-one is wel dat er met een single-barrel-lens natuurlijk ook wat kwaliteit en invloed verloren gaat. Je kunt veel creatievere videocontent schieten met een dSLR en in een toch betere kwaliteit, voornamelijk door de sensor. Zo mis je bij bridgecamera's, behalve dan de nieuwe Sony HX100V dan, de mogelijkheid om Full HD te schieten met meer dan 30 frames per seconde. Vaak is er wel aan stereo-opname van geluid gedacht, maar niet aan een line-in voor mic-input. Verder zijn er ook wel compact camera's met 1080p en 720p-opnamekwaliteit, maar die zijn dus op 'consumers' gericht. Bridgecamera's zijn gericht op de prosumers (professional consumers), omdat je niet alles in automodus wilt schieten, maar creatief bezig wilt zijn en er alles uithalen. De aanschafsprijs is verder zeer redelijk te noemen voor wat je ervoor terug krijgt.

Handheld camcorders. Samsung, meh, leuk voor eigen huis en tuin filmpjes, niet voor het mooiere werk. De Panasonic HDC, Canon Legria en Sony HDR-series zijn echter wel de moeite waard. Maar deze camera's worden pas goed naarmate ze goed prijzig worden. Voor minder heb je een bridgecamera met meer mogelijkheden denk ik dan.

Handheld pistolcamcorders. Dingen als de Toshiba Camileo S20. Ja, leuk. Maar mini lens/sensor, geen zoom (digitaal reken ik natuurlijk niet mee), de stabilisatie van een parkinsonpatiënt... washed-out-kleuren, lelijke menu'tjes met priegelknopjes als bediening, een lichtje waar je niks aan hebt... ik word er gewoon echt niet blij van. Er zijn producten bij de ALDI van Medion die nog beter zijn. Wil je er zo'n type camcorder, kijk dan naar een Sanyo Xacti, dat zijn zo'n beetje de enige in die categorie die hun geld waarmaken.

Zelf heb ik sinds september 2009 een Canon Powershot SX1 IS. Inderdaad gekozen voor bridge/superzoom omdat ik wel de voordelen van een CMOS-sensor (als in een dSLR) wil hebben en 1080p wil kunnen schieten, maar geen extra lenzen mee kan en wil zeulen, maar de zoom wel nodig heb. Nu is net uit de Sony DSC-HX100V die mijn interesse wel heeft, maar nog altijd lurkt er het idee om een dSLR te kopen, want de kwaliteit die je uit een 550D/60D kan halen is gewoon waanzinnig. _O_

Anyways. Zo'n Camileo maakt in mijn ogen zijn geld niet waar. Een sleutelhangercamera'tje met ongehoorde afmetingen en gewicht wel, als je ziet hoe ze al die technologie daarin kunnen proppen, het er nog aardig uitkomt en de prijs super redelijk is ook. ;)
pi_96414810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:03 schreef shiznuts het volgende:
* Een heeeele hoop tekst.
Je hebt wel gelijk maar een dSLR heeft natuurlijk wel z'n nadelen, en ik dacht als je gewoon leuk (doch goed) wil filmen dan is een bridge (of goede camcorder) toch wat gemakkelijker in de omgang. ;)
Maar je hebt wel gelijk in je hele hoop tekst. Sommige camera's (zoals de Canon Pro XL2) heb ik inderdaad wel 'ns bij filmopnames gezien.

Maar ik zag ook dat een paar mensen hier van die minicamera's gekocht hebben (HD en niet HD versie van de keychain, en ook de MD80). Ik denk dat het wel leuk (én handig) is als dan even wat filmpjes hier neerzetten. Ik weet het; die staan ook op youtube maar gewoon voor de fun. ;)
pi_96415705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

zeg ff wanneer je 't besteld hebt :P
Schroevendraaier setje zoals jehebt kunnen lezen paar post terug is verzonden op 26 april... gister binnen.

angry birds verzonden op 18de .. ( 5! april besteld :P...) en vandaag binnen.
pi_96415802
benieuwd wanneer die Beta Brainwavz Pro IEM - Free Shipping - Always in Stock eens zullen uitkomen. intresse is er alvast. ^O^
pi_96422939
Ik heb voor mijn vriendin twee bikini's besteld bij Pandawill.
Oa deze: http://174.36.29.154/pink(...)n-halter_p42289.html

Nou na ongeveer 2 weken had ik ze binnen en helaas was het een flinke teleurstelling.

Ten eerste zijn de bikinis van superslechte kwaliteit. Stof is zeer goedkoop, geen padding, en die metallica chains zijn van goedkoop plastic.
En ten tweede zijn ze veel te klein. Er is één maat te selecteren, medium. Maar wat wij kregen waren echt kindermaten.
Verkopen op Marktplaats kan je ook niet want voor kinderbikini's zijn deze wat te 'sexy'.

We kunnen er dus helemaal niets mee. Wat is nu het beste wat je kan doen. PayPal klacht indienen? retouren naar Pandawill? Weggooien en je verlies nemen?
pi_96423696
unclesam; je heeft me slechte hoop i.v.m. m'n t-shirt van pandawill ;(
pi_96424606
Yesssssssssss ik heb hem binnen de Angry Bird tshirt.
pi_96424686
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef mariov123 het volgende:
Yesssssssssss ik heb hem binnen de Angry Bird tshirt.
wanneer besteld ?
pi_96424827
Date Ordered: Saturday 09 April, 2011 dus bijna 1 maand geleden.
Pff is eigenlijk wel lang.

En ik heb zie ik nu alleen het groene varken tshirt gekregen.
rode tshirt (vogel) sturen ze later op ???
pi_96424889
Is deze website wel een langsgekomen: http://cninstock.com/

Weer eentje voor in de lijst!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:07:58 #98
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96424993
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor mijn vriendin twee bikini's besteld bij Pandawill.
Oa deze: http://174.36.29.154/pink(...)n-halter_p42289.html

Nou na ongeveer 2 weken had ik ze binnen en helaas was het een flinke teleurstelling.

Ten eerste zijn de bikinis van superslechte kwaliteit. Stof is zeer goedkoop, geen padding, en die metallica chains zijn van goedkoop plastic.
En ten tweede zijn ze veel te klein. Er is één maat te selecteren, medium. Maar wat wij kregen waren echt kindermaten.
Verkopen op Marktplaats kan je ook niet want voor kinderbikini's zijn deze wat te 'sexy'.

We kunnen er dus helemaal niets mee. Wat is nu het beste wat je kan doen. PayPal klacht indienen? retouren naar Pandawill? Weggooien en je verlies nemen?
Nou medium voor Aziaten is natuurlijk anders dan medium voor Nederlanders. Stonden de afmetingen erbij op de website?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96425049
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef mariov123 het volgende:

ah, de groene hier op 6 april, je hebt geluk :p
hopelijk vandaag :)
pi_96427160
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef mariov123 het volgende:

dat geeft me toch weer een beetje hoop dat het nog komt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')